Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, sperial כתב:

פוטייטו - כתבתי כבר לפני כמה דפים, ואני אחזור: אתה וחבריך בטכניון מייצגים פלח אוכלוסיה מאוד מסויים. לא כל אחד מסוגל  ללימודים אקדמיים, ויש מי שעבודה בידים בוערת בעצמותיו.

 

מישהו דיבר עלי ועל החברים שלי?

לא.

גם על מה שהלכתי ללמוד לא הייתי ממליץ לאף אחד וזו הייתה טעות,אבל לא לזה התכוונתי הפעם.

 

לא דיברתי על תפקידים ניהוליים/הנדסיים מפעלים אלא עובדי כפיים.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 22 דקות, SlowRide כתב:

הסתובבת בחדרה פעם? או בנתניה? אם חיפה גרועה בעיניך, לא ממליץ לך לעבור למקומות האלה.

נתניה בהחלט עדיפה.

יש שם דווקא שכונות לא רעות.

שוב, תלוי לאיזה איזור אתה מתכוון.

 

פורסם
לפני 1 שעה, Potato כתב:

כאנאלוגיה:מקווה בשבילך שלא תתאכזב מהרכב הבא שלך אחרי שתמכור סוזוקי אלטו יד 4 מהשכרה.

זו אנלוגיה לא כ"כ טובה. אתה לא יודע להגדיר מה כן, רק מה אתה לא אוהב בערים שגרת בהם. וכן בהחלט יכול להיות שתגלה שכל השוק זה סוזוקי אלטו יד 4 מההשכרה. או שדברים שחשבת שמפריעים לך בגלל זה קיימים בכל רכב אחר. 

לפני 28 דקות, sperial כתב:

לך לבית ספר מקיף ובדוק מה קורה בו. תמצא את תלמידי מגמת המחשבים, את תלמידי המגמה ההומניסטית (אני יודע שהיום זה מפורק למקצועות, אני מדבר על הפרינציפ), ויש תלמידי ספרות או נגרות או מכונאות. לכולם יש מקום, בהתאם ליכולותיהם ולתחומי העניין שלהם. 

בוא לא נייפה את המציאות ונזכור שהרבה נוחתים במקום של העדר ברירה והעדר כשרון בתחומים שאפשר להרוויח בהם משהו. 

אין מה לעשות, עם כל הרצון הטוב, העולם לא שוויוני. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני רק רוצה להגיד בתור אחד שעבד בחיפה 11 שנה  וראה שכונות

האתי בהלם מהמצב שעזבתי כבישים שבורים בתים מוזנחים בעיר בהדר 

גם שדרות ההיסתרות זוועה גם קריית חיים שזה שייך לחיפה כמו חיפה 

גרתי בקריות  

עצוב איך שחיפה נראית 

  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לך לדרום תל אביב. תעשה סיבוב בלילה. דבר איתנו אחרי זה.
בכל עיר יש שכונות מחורבנות. לאט לאט הן משתפרות. במקומות מסויימים זה קורה כבר עכשיו בגלל ביקוש וחוסר היצע. במקומות אחרים זו מגמה שתקרה מאוחר יותר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתה צודק 

אבל אני רציתי להגיד שהמצב לא השתפר אלה הדרדר 

חיפה זה מקום יפה צריך רק משהו שהדחוף קדימה 

  • אהבתי 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 4 דקות, yor2 כתב:

אני רק רוצה להגיד בתור אחד שעבד בחיפה 11 שנה  וראה שכונות

האתי בהלם מהמצב שעזבתי כבישים שבורים בתים מוזנחים בעיר בהדר 

גם שדרות ההיסתרות זוועה גם קריית חיים שזה שייך לחיפה כמו חיפה 

גרתי בקריות  

עצוב איך שחיפה נראית 

מחנה דוד (נווה דוד) עוברת תהליכי חידוש, עין הים גם משתפרת, אזור הנמל הפך למוקד בילוי תוסס, פארק הכט והסביבה השתפרו המון, ההדר וואדי ניסנאס אבודים לדעתי, יש מלחמות שלא שווה להילחם. כל הכרמל למעלה סבבה לגמרי.

העיר הררית, היא לא תהיה צפון ת"א או הרצליה פיתוח, אבל לרוב סבירה לגמרי, ומחירי הנדל"ן מספרים את זה, השכונות הטובות חצו את ה20 אש"ח למטר לדירה רגילה, ונושקים את ה30 לדירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, sperial כתב:

לכולם יש מקום, בהתאם ליכולותיהם ולתחומי העניין שלהם. 

 

לפני 57 דקות, יבגניפ כתב:

אין מה לעשות, עם כל הרצון הטוב, העולם לא שוויוני. 

 

אפילו אחים אינם שווים. העניין הוא, בין השאר, צורך לתת לאנשים להיות גאים בעמל כפיהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, sperial כתב:

 

אפילו אחים אינם שווים. העניין הוא, בין השאר, צורך לתת לאנשים להיות גאים בעמל כפיהם.

וזו בדיוק המגמה החברתית ההפוכה ממה שקורה בפועל.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

@Potato

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל אתה נשמע צעיר יחסית. 

יש לך כאן הזדמנות פז. להקשיב לדעות שבאמת מנסות להבין את הצד שלך ולעזור לך לקבל דעה שקולה יותר במקום סתם לתקוף אותך

כל החיים מלאים בפשרות:

 בן/בת זוג - כי לא כולנו נולדו יפים או עשירים

לימודים - לא כולנו גאונים 

סביבת מגורים - לא לכונו יש מיליונים בבנק

ועוד.

סביבת החיים/ תהליך קבלת ההחלטות שלנו מאד דינאמית ומושפעת מהשלב שאנחנו נמצאים בחיים. מה שנראה לך היום זניח, יכול בקלות בעוד כמה שנים להפוך להיות למרכז ההחלטות שלך.

אל תשאר מקובע, תמיד תקשיב (אתה לא חייב לקבל את העצה, אבל תקשיב בצורה פתוחה).

אדם חכם לומד מטעויות של אחרים, ובעידן שלנו טעויות יכולות לעלות הרבה כסף. 

 

לגבי סביבת המגורים, אכתוב דבר אחרון. כשיהיו לך ילדים, הדבר האחרון שיעניין אותך זה זוית המדרון שהבית שלך בנוי עליו.

  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אפילו אחים אינם שווים. העניין הוא, בין השאר, צורך לתת לאנשים להיות גאים בעמל כפיהם.

בוודאי. אבל אי אפשר לברוח מהמציאות. מי שמוכשר יותר בתחומים מבוקשים ירוויח יותר.

לכולם יש מקום, אבל הורה ממוצע יעדיף שהילד שלו יהיה טוב במתמטיקה, ולא בספרות, לא?

אני מסכים לגמרי שהראיה כאילו יש מקום בעולם רק למהנדסים מהעשירונים העליונים היא מוקצנת. אבל מי שכן מספיק מוכשר כדי להגיע לשם - ברור גם למה הוא לא רוצה להתפשר, לא?

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, ArikM כתב:

@Potato

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל אתה נשמע צעיר יחסית. 

יש לך כאן הזדמנות פז. להקשיב לדעות שבאמת מנסות להבין את הצד שלך ולעזור לך לקבל דעה שקולה יותר במקום סתם לתקוף אותך

כל החיים מלאים בפשרות:

 בן/בת זוג - כי לא כולנו נולדו יפים או עשירים

לימודים - לא כולנו גאונים 

סביבת מגורים - לא לכונו יש מיליונים בבנק

ועוד.

סביבת החיים/ תהליך קבלת ההחלטות שלנו מאד דינאמית ומושפעת מהשלב שאנחנו נמצאים בחיים. מה שנראה לך היום זניח, יכול בקלות בעוד כמה שנים להפוך להיות למרכז ההחלטות שלך.

אל תשאר מקובע, תמיד תקשיב (אתה לא חייב לקבל את העצה, אבל תקשיב בצורה פתוחה).

אדם חכם לומד מטעויות של אחרים, ובעידן שלנו טעויות יכולות לעלות הרבה כסף. 

 

לגבי סביבת המגורים, אכתוב דבר אחרון. כשיהיו לך ילדים, הדבר האחרון שיעניין אותך זה זוית המדרון שהבית שלך בנוי עליו.

מה אתה רוצה? איזה טעויות עשיתי?ממה יש לי ללמוד?

 

סך הכל בכל ה20 עמודים האלה אמרתי שחיפה שקולה מבחינתי למזבלה ואני לא מוכן לגור בה ושלעבוד במפעל זו לא אופציה נוצצת לאף אחד.

 

סרטוני מוטיבציה סוג ז קופצים לי בפייסבוק כל הזמן,אין צורך להביא את המנטרות המטופשות האלה לפה ועוד להדגיש בבולד כאילו אנשים לא יודעים לקרוא.

 

ולגבי החלק האחרון,אם יהיו לי ילדים אז נכשלתי בחיים.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

להורה אין הבחירה הזו. יש לו בחירה לגבי חינוך, וגם זה תחת הרבה אילוצים. 

 

לא מזמן היה לנו כאן דיון על הטיפוס הריאליסטי לעומת ההומניסטי. הספקטרום הרבה יותר רחב.

לפני 3 דקות, Potato כתב:

מה אתה רוצה? איזה טעויות עשיתי?ממה יש לי ללמוד?

אנחנו לא יודעים, וזה לא הנושא. המפתח בפוסט הזה הוא הגמישות והפתיחות שנדרשים וידרשו ממך בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

להורה אין הבחירה הזו. יש לו בחירה לגבי חינוך, וגם זה תחת הרבה אילוצים. 

 

לא מזמן היה לנו כאן דיון על הטיפוס הריאליסטי לעומת ההומניסטי. הספקטרום הרבה יותר רחב.

אנחנו לא יודעים, וזה לא הנושא. המפתח בפוסט הזה הוא הגמישות והפתיחות שנדרשים וידרשו ממך בעתיד.

אמרתי גם לו ואני אומר גם לך.

 

לא הראיתי פה שום חוסר גמישות.

למעט זה שאני לא מוכן לגור בחיפה,כנראה אתה לא תעבור מחר לנתיבות או לתל אביב ותהיה נחרץ באותה הדרך.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

בוודאי. אבל אי אפשר לברוח מהמציאות. מי שמוכשר יותר בתחומים מבוקשים ירוויח יותר.

לכולם יש מקום, אבל הורה ממוצע יעדיף שהילד שלו יהיה טוב במתמטיקה, ולא בספרות, לא?

בזה אין ספק ואף אחד לא חולק על זה.

 

יש שליש מהאוכלוסיה שמסיים תיכון ללא תעודת בגרות אח מקצוע ועוד כשליש עם תעודה שלא מאפשרת לימודים אקדמיים ועליהם אנחנו מדברים.

 

איפה יש להם אופק תעסוקתי יותר טוב. האם כעובדים בתעשייה במגוון תפקידים בהתאם לכישורים שלהם, האם בשירותים (כולל טכנאים ונותני שירות וכו'), האם כמוכרים בקניון או בכלל כעצמאים זעירים (הזעירים זה לא זלזול. הכוונה לעצמאי שעובד לבד או עם עוזר).

  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...