Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

@Night Driver גם אם אתה אוהב לחזור ביום שבת ולהתגלגל בבוץ בגינה.

זה רק אתה.

הרוב המוחלט מחפשים עבודה מהסוג שאני כותב.

יפה ונחמד שאתה אוהב את העבודה שלך וחושב שהיא חשובה ועדיין אין פה סתירה שבשביל רוב האוכלוסיה זה מוצא אחרון אם בכלל.

קודם כל ברור לחלוטין שמה שאני אוהב זה בגלל שאני אוהב וזה לא קשור כלל מה אחרים אוהבים. פשוט לא ברור לי לפי מה קבעת את מה שקבעת לגבי ההעדפות של האוכלוסייה.

 

כל אחד נולד עם סט כישורים שונה, עם תחומי עניין שונים ועם השנים גם רוכש סט כלים שונה. יש כאלה שלא מסוגלים לעבוד בתעשייה ויש כאלה שלא מסוגלים לעבוד בשירותים (גם אם הם חושבים שהם מסוגלים וזה נכון לשני הצדדים).

אני מניח שבחיים לא עבדת על מחרטה או כרסומת ולא יצרת משהו חדש מכלום. אחרת כנראה היית מתייחס שונה למקצועות האלה. אם היית אומר מפעיל CNC, פועל בקו ייצור או משהו כזה אז כן אבל חרט/כרסם קונבנציונאלי אלא אומנים שבדרך כלל עובדים על אחזקה או אבות טיפוס שזו עבוד מעניינת, מספקת ומגוונת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

הקריירה הכי טובה זה להיות מוכר נעליים.

דודג' בחניה.

אישה.

כלב.

בן ובת.

שכנה תרנגולת.

 

עזוב את כל זה, ראית איזה בית מטורף יש להם?!

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, David32 כתב:

שכחתי לרשום בית 2 קומות וגריל בחוץ. אפילו יש שולחן פיקניק בגינה.

וגראג'

 

אתה מדבר על אלה שחיים בארה"ב שיושבים על הר של דולרים וכאשר צריך לעשות טיפולי הפרייה הם פתאום מגיעים לארץ כי זה על חשבון המדינה בזכות זה שהם לא ניתקו תושבות וממשיכים לשלם בט"ל ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה מדבר על אלה שחיים בארה"ב שיושבים על הר של דולרים וכאשר צריך לעשות טיפולי הפרייה הם פתאום מגיעים לארץ כי זה על חשבון המדינה כי הם לא ניתקו תושבות ?

QWYa7Uty_400x400.jpg

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 שעות, יבגניפ כתב:

ואם אתה חושב שזה כסף קטן - אז למה לשמור על קרן השתלמות? עובד שמרוויח שכר ממוצע במשק (10,000 בחודש בערך?) - כמה הוא יחסוך? כולל ריביות פוטנציאליות? 

מי שעובד 30 שנה במשכורת 10,000 (הפרשה של 1,000 בחודש לקרן השתלמות) יחסוך, בתשואה של 4% (די שמרני לדעתי), 673,000 ש"ח, סכום לא מבוטל בכלל.

כיוון שקרן ההשתלמות היא מכשיר החיסכון הכי טוב אחרי הפנסיה (בגלל הטבת המס), כל מי שמבין שהוא צריך לייצר לעצמו חיסכון נוסף מעבר להפקדות לפנסיה (נכון לכל מי שאין לו פנסיה תקציבית) יבין גם שהדבר הבא בתור זה לא להשתמש בכסף שבקרן ההשתלמות. בוא נגיד, אם אתה חוסך מדי חודש במסגרת אישזהי איזשהי תוכנית חיסכון, אבל פעם בכמה שנים מושך כסף מקרן ההשתלמות, אתה לא חכם במיוחד.

  • מעניין 1
פורסם

לא הצעתי לו לגעת בקרן ההשתלמות שלו. אני רק אומר שיש משהו קצת מעוות בגישה של אדם שמצד אחד נחרד מהמחשבה שמישהו נוגע בקרן ההשתלמות, ומצד שני פוסל את הרעיון של מעבר לדירה זולה יותר, כי "מה זה כבר 500,000?".

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מסכים שגם זה וגם זה משמעותי, אבל לא צריך לזלזל בקרן השתלמות.

 

אגב, כצופה מהצד, התחושה שלי היא שהתגובות שלך לספריאל מתחילות ישר באנטי...

פורסם

חיסכון הוא חיסכון בין אם הוא בצורת קרן, בין אם נכס ובין אם פק"מ בלטה.

 

מה שחשוב זה שכל אחד יחשוב טוב ויכין תכנית איך וממה הוא חי בגיל דלא יוכל לעבוד.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 42 דקות, BarryG כתב:

מסכים שגם זה וגם זה משמעותי, אבל לא צריך לזלזל בקרן השתלמות.

לגמרי

לפני 42 דקות, BarryG כתב:

אגב, כצופה מהצד, התחושה שלי היא שהתגובות שלך לספריאל מתחילות ישר באנטי...

אנטי זו מילה גדולה. רק פשוט מציע לשים את מה שהוא כותב בפרופורציה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Dimo כתב:

רחוק מאוד גם מ70 וגם מבית גדול.

בעולם שלך הכל פשוט, בגישה "צריך לחיות תמכור תעבור לאחד קטן יותר" אפשר גם להישאר בלי תחתונים.

לא.

בעולם שלי ובכלל של כולם אם אתה בן 70 בדירת של 5-6 חדרים ורמת החיים שלך ירדה,תמכור את הבית הגדול ותקנה אחת קטנה ותעלה את הרמת חיים שלך מההפרש.

לא צריך להיות אני או אתה או אינשטיין כדי לעקוב אחרי ההגיון הפשוט הזה.

ציטוט

אתה מספיד תעשיות שלמות בישראל על סמך זה שאתה והחברים שלך לא רוצים לעבוד במפעלים כאלה ואחרים. שכחת באיזו מדינה אתה חי ואיזה מגבלות סחר יש. 

אני לא מספיד אותן הן מספידות את עצמן.

לא אני חיסלתי את בתי הספר המקצועיים ולא אני המצאתי את זה שחסרים עובדים בתעשיה,

כל כמה זמן מופיעה כתבה בויינט או דומה שכמה תעשיינים מיללים שם שאף אחד לא רוצה לבוא לעבוד אצלם.

ואז שואלים אותם מה השכר או אופק ההתקדמות ואין להם מה להגיד לך.

 

ציטוט

גם אתה עוד לא בן 70 בשביל להגיד בכזאת נחרצות שאפשר לפתוח קרן השתלמות בשביל לחיות קצת ולמכור את הבית ולעבור לבית קטן יותר בשביל שיהיה לך ממה לקנות אוכל ותרופות. 

אז מעכשו חוק חדש?

אם אני עוד לא בן 30 אסור לי לדבר על גיל 30?

בגיל 70 אנשים חיים סבבה לגמרי,הם פרשו לפני שנתיים שלוש,זה כבר לא גיל שגוססים בו או לוקחים קוקטיילים שעולים 2500 שקל בחודש.

ציטוט

היום אתה לא דואג לזה אבל יבוא היום שתתחיל לחשוש ולהתנהל אחרת.

 

אין לי ממה לחשוש,אני אשתדל להתנהל באחריות אבל לא לחסוך בפנאטיות כי יש מצב שהבן של הדודה יהיה סיעודי ואתה יודע כמה עולה אמבולס???

 

התנשאות על סמך גיל היא עניין נפוץ פה,אבל מיותר כשאתה לא מגבה שום דבר ממה שאמרת באף עובדה וסתם מאשים אותי.

 

 

לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

אתה מדבר על אלה שחיים בארה"ב שיושבים על הר של דולרים וכאשר צריך לעשות טיפולי הפרייה הם פתאום מגיעים לארץ כי זה על חשבון המדינה בזכות זה שהם לא ניתקו תושבות וממשיכים לשלם בט"ל ?

 

כל הכבוד להם.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

אני לא מספיד אותן הן מספידות את עצמן.

לא אני חיסלתי את בתי הספר המקצועיים ולא אני המצאתי את זה שחסרים עובדים בתעשיה,

כל כמה זמן מופיעה כתבה בויינט או דומה שכמה תעשיינים מיללים שם שאף אחד לא רוצה לבוא לעבוד אצלם.

תרים טלפון לאיגוד לשכות המסחר ותשאל אם הם מוצאים עובדים.

 

אני אגלה לך עוד סוד. יש מחסור גם בפקידות עם קצת ידע, מנהלות חשבונות, מהנדסיך ועוד הרבה מקצועות. בתעשייה יש הרבה מעבר לעובדי ייצורשבהרבה מפעלים מהווים פחות ממחצית כוח האדם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הספדת את התעשייה בטענה שאנשים לא באים לעבוד שם ובגלל זה חסר להם עובדים אז המלצתי לך לבדוק מה קורה בתחומים אחריך וסיפרתי לך שחלק נכבד מהעובדים בתעשייה הל בכלל לא עובדי ייצור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 31 דקות, Potato כתב:

אין לי ממה לחשוש,אני אשתדל להתנהל באחריות אבל לא לחסוך בפנאטיות כי יש מצב שהבן של הדודה יהיה סיעודי ואתה יודע כמה עולה אמבולס???

בוא, "לא לגעת בקרן השתלמות" ו- "לחסך בפאנטיות" זה בכלל לא באותו הצד של הסקאלה.


×
×
  • תוכן חדש...