Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Near זה עניין יחסי. מה זה 2000 ק"יותר או פחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, Night Driver כתב:

רק שפה מדובר על כ 37 לשעה וממש לא על מינימום.

 

מעניין כמה אמור להרוויח היום אדם המפעיל מכונה לחיתוך בלייזר ( מישהו עם ניסיון ללא צורך ללמוד)?

 

פורסם

מפעיל זה אדם פשוט ששם חלק ולוחץ על כפתור. אדם שיודע גם לעשות סטאפ וקצת תכנות (שינוי קדמות וכו') יכול להגיע למעל ל 50. אם הוא בתחום עיבוד שבבי ויכול לקחת שרטוט ולהוציא חלק אז הרבה יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

וואי וואי להגיע למעל 50 אחרי טווח זמן לא ידוע ולא בטוח שיגיע וכל הטוב הזה בשביל להזיע מול מכונה 10 שעות ביום? 

 

איך ואיפה מצטרפים לכל השפע הזה אני רוצה גם!

מוכן להתחיל מ35 בלי ארוחות כמובן.

 

 

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה שוכח שמדובר באנשים בלי השכלה פורמלית ואני לא יודע איםה אתה מסתובב אבל תבדוק מה השכר החציוני בארץ.

 

אם לא מתאים לך להגיע ל 50 בלי ללמוד ובלי להשקיע (בטווח של שנה-שנה וחצי) ועם אופק של להגיע עד מנהל עבודה אז לך לעבוד כמוכר בחנות בשביל 35 או שומר בקניון בשביל 32 ואם תהיה טוב אחרי 5 שנים תתקדם לקופה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חוץ מזה שלא בכל המפעלים מזיעים ליד המכונה... אומנם ישקר לא לגמרי מייצגים (אם כי זה לא המקום היחיד בו הייתי שבו אולמות הייצור ממוזגים...)

פורסם
לפני 17 דקות, Night Driver כתב:

אתה שוכח שמדובר באנשים בלי השכלה פורמלית ואני לא יודע איםה אתה מסתובב אבל תבדוק מה השכר החציוני בארץ.

 

אם לא מתאים לך להגיע ל 50 בלי ללמוד ובלי להשקיע (בטווח של שנה-שנה וחצי) ועם אופק של להגיע עד מנהל עבודה אז לך לעבוד כמוכר בחנות בשביל 35 או שומר בקניון בשביל 32 ואם תהיה טוב אחרי 5 שנים תתקדם לקופה.

 

מוכרים בחנויות עם עמלות עושים 7.5-8.5 בחודש.

כל זה במזגן,בישיבה,בלי בוס קמצן בטירוף ובשקט.

 

העבודה שאתה מציע היא זבל ביחס לסכום שאתה מוכן לשלם.

יש עבודות כמו בניין שלא מתקרבים אליהן גם אם השכר גבוה,השכר לא שווה את העבודה הקשה והסיכון.

 

הרצון שלך להכניס את העבודה לשבלונה הוא מובן,אבל לא עובד במציאות.

אבא שלי עובד במפעל גדול מאוד באיזור המרכז,התנאים סבבה,אולמות יצור ממוזגים ועדיין אנשים לא באים לעמוד ליד מכונות,והתנאים שם לעובדי יצור טובים.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה מדבר על 7.5-8.5 עם עמלות (שאין עליהן הפרשות לסוציאליות ולא תקבל אותם בחופשות) ועל עבודה של יותר ממשרה מלאה (8.4 שעות ביום 5 ימים בשבוע) אל מול 9 פלוס שכר בסיס עם כל ההפרשות עליו.

 

זה בסדר גמור להגיד אני רוצה לעבוד בעבודה נקייה אבל בין זה לבין להגיד שבגלל שאני לא אוהב ללכלך את הידיים אז השכר שם זבל.

 

אתה גם מתעלם מהעובדה שרוטב האנשים לא אוהבים לעבוד מול קהל ולא כולם יצוגיים כדי לעבוד בחנויות.

 

שים לב גם לחתך הגילאים בתפקידים שעליהם אתה מדבר. כנראה שאין באמת אופק תעסוקתי בתחום לאנשים שמתבגרים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

אתה מדבר על 7.5-8.5 עם עמלות (שאין עליהן הפרשות לסוציאליות ולא תקבל אותם בחופשות) ועל עבודה של יותר ממשרה מלאה (8.4 שעות ביום 5 ימים בשבוע) אל מול 9 פלוס שכר בסיס עם כל ההפרשות עליו.

אה כן ה1000 שקל האלה בחודש להפרשות זה מה שיעשה את ההבדל.

בחיאת....

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

זה בסדר גמור להגיד אני רוצה לעבוד בעבודה נקייה אבל בין זה לבין להגיד שבגלל שאני לא אוהב ללכלך את הידיים אז השכר שם זבל.

לא הבנת.

בשנת 2020 אף אחד לא רוצה ללכלך את הידיים ומי שמוכן ללכת לעשות את זה מצפה לתגמול בהתאם.

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

אתה גם מתעלם מהעובדה שרוטב האנשים לא אוהבים לעבוד מול קהל ולא כולם יצוגיים כדי לעבוד בחנויות.

רוב עוד יותר גדול לא רוצה לעבוד במפעל.

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

שים לב גם לחתך הגילאים בתפקידים שעליהם אתה מדבר. כנראה שאין באמת אופק תעסוקתי בתחום לאנשים שמתבגרים.

גם לא ראיתי צעירים שעומדים ליד מכונות, אז גם שם אין אופק תעסוקתי או שאתה היחיד שרואה אותו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

50 לשעה בלי השכלה או מקצוע זה לא רע בכלל השאלה תוך כמה זמן מגיעים לזה. 

צריך לזכור שכמו שאנשים שאין להם חוש טכני להתעסק עם מכונות במפעל ויעדיפו לעבוד מול לקוחות בחנות ממוזגת, ככה גם יש אנשים שלא יודעים לדבר ללקוחות ולמכור ומעדיפים לעבוד עם הידיים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 שעות, stum כתב:

אז זה עצוב מאוד.

כשאתה מבקש העלאה אתה צריך לקחת בחשבון שיגידו לא.

ואז השיקול הוא שלך. אם נשארת, אחרי ה"לא". הדבר האחרון שהייתי עושה זה לפטר אותך, כי הרגע הוכחת לי שאני מקבל ממך יופי של עבודה גם אם לא אתן לך מה שרצית.

 

יותר סביר, שכשאומרים לך לא להעלאה, אתה מתחיל לזרוק זבביר, וזה סיבה לגיטימית לפיטורין.

ואפילו יותר סביר זה שאם אתה מבקש העלאה זה כי כנראה אתה מחפש עבודה אחרת כי הפסקת להיות מרוצה.

 

סיבה נוספת היא "לחנך" את שאר העובדים,כל שמי שרוצה להשאר במקום העבודה שלא יבוא עם בקשות.

לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

50 לשעה בלי השכלה או מקצוע זה לא רע בכלל השאלה תוך כמה זמן מגיעים לזה. 

צריך לזכור שכמו שאנשים שאין להם חוש טכני להתעסק עם מכונות במפעל ויעדיפו לעבוד מול לקוחות בחנות ממוזגת, ככה גם יש אנשים שלא יודעים לדבר ללקוחות ולמכור ומעדיפים לעבוד עם הידיים.

אתה לא צריך חוש טכני.

ברמות האלה אפשר ללמד כל אחד לעשות כל דבר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

50 לשעה בלי השכלה או מקצוע זה לא רע בכלל השאלה תוך כמה זמן מגיעים לזה. 

צריך לזכור שכמו שאנשים שאין להם חוש טכני להתעסק עם מכונות במפעל ויעדיפו לעבוד מול לקוחות בחנות ממוזגת, ככה גם יש אנשים שלא יודעים לדבר ללקוחות ולמכור ומעדיפים לעבוד עם הידיים.

אבא שלי מעל 20 שנה בתחום ועדיין לצערי לא הגיע ל50 , בוס קמצן? לא משווק את עצמו מספיק? אין כוח לשווק את עצמו כי הילדים גדלו והוא מחכה לפנסיה? כנראה שכל התשובות נכונות.

 

כמו שתפו"א כתב, רוב הבוסים לא יודעים לתגמל כוח אדם איכותי, גישה קולקלת בה מעדיפים להביא מישהו לא מקצועי לשלם לו מינמום ומדי פעם לזרוק את החלקים שהוא מחרבש לפח ולא להעסיק מישהו מקצועי בשכר קצת יותר גבוה.

 

תפו"א צודק, תנאי העבודה מכריעים, ביולי אוגוסט לעבוד בעולם ייצור רועש וחם זה לא תענוג, ראיתי את אבי חוזר כל יום ומתרסק על הספה.

זה לא גרם לו ללכת למכור מוצרי חשמל בחנות ממוזגת כי הוא אוהב את העבודה ואת המפעל הקטן בו הוא מועסק, יש לו חברים והוא לא מתבייש לשלוח את הבוס נחו*  כשהוא לא בא לו בטוב.

 

התחום הזה בארץ גוסס, פועלים עם חינוך סובייטי והשכלה מתאימה הולכים ונעלמים ואין מחליפים, ממה שהוא מספר , מגיעים חברה בטווח הגילאים 30-45 עובדים יום יומיים ונעלמים בלי הודעה מוקדמת.

 

פורסם

potato החישוב שלך קצת לא נכון, אם בן אדם מקבל 9 ברוטו שעל ה9 האלו הכל מופרש (כולל קרן השתלמות שהוא יקבל בשלב כזה או אחר) לעומת בסיס של 6 שעליו מקבל הפרשות עובד בחנות (כי לא מפרישים על בונוסים של מכירות וכו'...) לאורך זמן זה מאוד מאוד משמעותי.

יש "תרגיל" שעשיתי לחבר כדי להסביר לו למה עדיף לא לגעת בקרן ההשתלמות (שזה בין היתר ידגים לך למה זה כן משמעותי), אבל תחושת הבטן שלי אומרת שאתה עקשן וגם ככה אתה לא מסכים עם מה שאומר אז זה לא באמת רלוונטי...


×
×
  • תוכן חדש...