Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, Night Driver כתב:

אתה מכיר מישהו שלא רוצה להרוויח יותר (חוץ מאלה שלא מוכנים לעבוד בשביל לתת לילדים שלהם חיים יותר נוחים)?

לא רוצה? כולם רוצים, ברור.

 

השאלה היא ממש לא אם יש מישהו שלא רוצה להרוויח יותר, אלא מה הוא מוכן לעשות ותמורת איזה סכום. תתפלא כמה מעט אנשים מוכנים לעשות בשביל להרוויח קצת יותר.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב,כל הסיפורים על תתחיל במינימום בעבודה קשה ותתקדם לא תופסים על הצעירים של היום ובצדק.

מי ירצה ללכת להיות מסגר במפעל,להזיע כל היום ולהסתכן בעבודה כשבשביל אותו שכר אפשר להיות נציג מכירות בחנות למוצרי חשמל או אם יש לך טיפה יכולת דיבור אז במגרש מכוניות.

יושב במכופתרת במזגן בסבבה שלך,לא עושה יותר מידי ועושה אותו דבר פחות או יותר.

 

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 43 דקות, stum כתב:

ונראה שהתחושות שלי מאתמול, מקבלות איזשהו סימוכין.

 

קבלנים בקריות מדווחים: רוכשי דירות חדשות ביקשו לבטל את העסקאות

קבלנים אשר דיווחו לפני מספר חודשים על ביצוע מכירת דירות, מדווחים כעת כי חלק מאותן דירות הוחזרו.

באפריל, מאי ויוני 2020 נמכרו 1,097 דירות חדשות לעומת 1,706 בחודשים המקבילים אשתקד

 

https://krayot.mynet.co.il/local_news/article/ry11fVYyQD

 

צריך לחכות לראות מה מס הכנסה יגיד בנושא. 

 

בדר"כ בחוזה בין הרוכש לקבלן יש סעיף של ביטול, וכתוב שם כמה הרוכש צריך לשלם במידה ומבטלים את הרכישה.

אבל יש חוזים שבכלל אין אופציה כזאת.

הבעיה מתחילה מבחינת המיסוי,  הרוכש משלם מס רכישה על הדירה, כעמדה של מס הכנסה כרגע היא שאם מבטלים עסקה אחרי תשלום מס רכישה.

אז מבחינתם זאת מכירה של הדירה בחזרה לקבלן ע"י רוכש הדירה,  הרוכש לא מקבל את המס שהוא שילם בחזרה.

נרשם לו שהייתה דירה בבעלותו. 

הקבלן צריך לשלם מס רכישה. 

 

עכשיו צריך לחכות , אם רשות המיסים תודיע שהיא מחזירה את מס הרכישה אז נראה יותר ביטולים. 

ואם הקונים יבינו את הבלגן של ביטול העסקה אז יש מצב שהם לא יבטלו. 

סביר להניח שאלו רוכשים מתוחכמים שבסה"כ רוצים לשפר עמדה ולקבל מהקבלן עוד תוספות ...  מזגן מרכזי , מטבח משודרג ועוד. 

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

אתה מכיר מישהו שלא רוצה להרוויח יותר (חוץ מאלה שלא מוכנים לעבוד בשביל לתת לילדים שלהם חיים יותר נוחים)?

אני!

אני עשר שנים בדלפק בחנות חשמל ישיר.

לא מחפש להיות מנהל דלפק {3 כבר התחלפו שאני שם}- למה מה קרה שהראש שלי יתנפח מלקוחות ובוס שינזוף בי על כל מה שקורה בחנות?!

לא מחפש להיות סוכן מכירות בחוץ - מנהל הדלפק הקודם קודם להיות סוכן- למה מה קרה שיבדקו את התפוקה שלי ויעירו לי והמשכורת שלי תיהיה מבוססת בונוסים?

 

חי צנוע תמיד רגוע

  • רעיון טוב! 2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)

הבעייתיות בגישה הזו היא לא בהכרח ההווה, אלא בזקנה ובעתיד.

שלא נדבר על זה, שיוקר המחיה עולה כאן אחת לכמה זמן.

מבחינתי, המינימום שבמינימום בשביל רווק שחי לבד (ללא שותפים ) ורוצה להחזיק רכב זו משכורת של 8 נטו. 

וברור שעדיף יותר. 

אפשר לחיות בצניעות אבל כשמרוויחים משכורות נמוכות/ממוצעות כמעט ואי אפשר לחסוך ליום סגריר. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

מי חוסך היום?

כל מי שמסביבי {לקוחות ועובדים} קונים "טוסון" כל כמה שנים כי הישן כבר לא נעים לנסוע בו. {מטריף אותי! אבל היי, אני עם בית ומשכנתא והם עם שכירות שורפים את הכסף בפח הקרוב כל חודש בחודשו- אז אני נוסע באוטוביאנקי והם בטוסון. אני מחייך הרבה יותר בביאנקי שלי}

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה זה בעיה? הוא רוצה להסתפק במעט, זכותו.

לא מדובר על מישהו שחי מעבר ליכולות שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 46 דקות, Benor כתב:

הבעייתיות בגישה הזו היא לא בהכרח ההווה, אלא בזקנה ובעתיד.

שלא נדבר על זה, שיוקר המחיה עולה כאן אחת לכמה זמן.

מבחינתי, המינימום שבמינימום בשביל רווק שחי לבד (ללא שותפים ) ורוצה להחזיק רכב זו משכורת של 8 נטו. 

וברור שעדיף יותר. 

אפשר לחיות בצניעות אבל כשמרוויחים משכורות נמוכות/ממוצעות כמעט ואי אפשר לחסוך ליום סגריר. 

 

מי שחי בצורה כזו יודע להסתדר עם המעט שיש לו גם חוסך לימים קשיים כפי שהורים שלנו עשו או הסבא והסבתא מפולין שכול גרוש נוסף הלך לחיסכון ולא להחלפת הרכב או שידורג של דירה ולקיחת הלוואות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מנצלש לגבי חסכון - האם יש פה עוד אנשים שגדלו עם התפיסה (ו/או משמרים אותה היום) של מעטפה עם דולרים (ועוד) בכספת הקטנה בארון, "ליתר בטחון"?

ספריאל ומרק10 אני בטוח שכן, אבל מעניין אותי האם זה קטע ישראלי, אשכנזי/שואתי, יהודי כללי או פשוט עניין של מהגרים בכלל

פורסם
לפני 1 שעה, Potato כתב:

אגב,כל הסיפורים על תתחיל במינימום בעבודה קשה ותתקדם לא תופסים על הצעירים של היום ובצדק.

מי ירצה ללכת להיות מסגר במפעל,להזיע כל היום ולהסתכן בעבודה כשבשביל אותו שכר אפשר להיות נציג מכירות בחנות למוצרי חשמל או אם יש לך טיפה יכולת דיבור אז במגרש מכוניות.

יושב במכופתרת במזגן בסבבה שלך,לא עושה יותר מידי ועושה אותו דבר פחות או יותר.

 

רק שפה מדובר על כ 37 לשעה וממש לא על מינימום.

לפני כשעה, eladns כתב:

אני!

אני עשר שנים בדלפק בחנות חשמל ישיר.

לא מחפש להיות מנהל דלפק {3 כבר התחלפו שאני שם}- למה מה קרה שהראש שלי יתנפח מלקוחות ובוס שינזוף בי על כל מה שקורה בחנות?!

לא מחפש להיות סוכן מכירות בחוץ - מנהל הדלפק הקודם קודם להיות סוכן- למה מה קרה שיבדקו את התפוקה שלי ויעירו לי והמשכורת שלי תיהיה מבוססת בונוסים?

 

חי צנוע תמיד רגוע

זו תפיסה לחלוטין לגיטימית אבל אתה רוצה להגיד לי שגם בתפקידך אתה לא רוצה להתקדם בשכר (לא בתפקיד אלא בשכר על סמך הניסויון והידע שצברת)?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 דקות, pl7410 כתב:

מנצלש לגבי חסכון - האם יש פה עוד אנשים שגדלו עם התפיסה (ו/או משמרים אותה היום) של מעטפה עם דולרים (ועוד) בכספת הקטנה בארון, "ליתר בטחון"?

ספריאל ומרק10 אני בטוח שכן, אבל מעניין אותי האם זה קטע ישראלי, אשכנזי/שואתי, יהודי כללי או פשוט עניין של מהגרים בכלל
 

גדלתי בבית שבו הכסף היה בבנק, וכבר ב-1970 היו בנקומט ודיינרס קלאב. כנראה שהיחידים שאני מכיר שמחזיקים מזומן - וגם זה לא בכמויות היסטריות - הם בני עדות המזרח שלא הכירו בנק בילדותם או שמבוגרים ומאותגרים טכנולוגית מכדי להבין את אמצעי התשלום המודרניים.

 

מבחינתי מזומן זה דבר מיותר. יש בנק, יש כרטיס אשראי, יש ביט, אני מניח שבעתיד יהעו עוד אמצעים. 

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין שום בעיה עם לחיות צנוע או להסתפק במשרה מסויימת.

הבעיה מתחילה כשלא חושבים עד הסוף ולא מביטים 10 שנים קדימה.

אני רואה את זה הרבה עם הנדסאים. המשכורת לא רעה, בטח לרווק ללא ילדים, והעבודה נוחה. 

יכולת הקידום הן בשכר והן בתפקידים מאד מוגבלת, יש יוצאים מהכלל אבל זו קבוצה מאד מאד מאד קטנה של יחידי סגולה שממשיכה לתפקידי הנדסה.

קשה לי לראות אנשים שמתבזבזים בעבודות "פשוטות", כאשר יש להם יכולת לעשות דברים מורכבים הרבה יותר, רק בגלל שנוח להם.

 

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

יש מכל הסוגים.

לדעתי יש פחות אנשים שמבינים שקידום זה לא רק לניהול.

אפשר להתקדם רוחבית + תנאים ושכר גם בלי להגיד לאנשים מה לעשות, להשתתף באינסוף ישיבות ולתת דין בחשבון כשמישהו לא עושה את מה שהיה אמור לעשות.

 

אבל בעולם היום של 2020 (ממש לא רק בארץ) כולם מנהלים.

פורסם (נערך)

חלק מהאנשים רוצים להיות ראש קטן בעבודה בלי לגלות יותר מדי אחריות או מאמץ - גישה לגיטימית לחלוטין.

תן להם את השעות הקבועות של 8-16 ואח"כ שקט תעשייתי.

לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

למה זה בעיה? הוא רוצה להסתפק במעט, זכותו.

אין עם זה שום בעיה.

אני לא נכנס לא להחלטות ולא לכיס של הבחור.

התכוונתי להגיד שמה שטוב ומספיק עכשיו, לא בהכרח יספיק לגיל הזקנה.

לפני כשעה, מרק10 כתב:

מי שחי בצורה כזו יודע להסתדר עם המעט שיש לו גם חוסך לימים קשיים כפי שהורים שלנו עשו או הסבא והסבתא מפולין שכול גרוש נוסף הלך לחיסכון ולא להחלפת הרכב או שידורג של דירה ולקיחת הלוואות.

בוא נדבר על שכר מינימום של כ5300 ש"ח בחודש.

 

שכירות בחדרה/נתניה -  2000-3000 ש"ח.

חשבונות - 1000/+-

ומה נשאר?

 

לא כל שכר מאפשר לחסוך אלא אם כן אתה גר עם ההורים או שאתה חי ממש בצמצום.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...