Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, SlowRide כתב:

רוצה לשמוע תיאוריית קונספירציה יותר מטומטמת ששמעתי במשרד? יש כבר חיסון לקורונה ושומרים אותו רק למקורבים. מה ההוכחה? ליצמן נדבק בקורונה, הוא בקבוצת סיכון והיה אמור להיות חולה קשה אבל הבריא מזה מהר מאד - בגלל שנתנו לו חיסון!

 

 

 

וגם ג'ונסון ובטח עוד חולים ברמה הזו.

קניתי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 1 שעה, maxcher כתב:

למה לא פותחים? רוצים לשמור על התיירות בארץ ושהכסף יישאר במחירים המופקעים של אילת

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

רוצה לשמוע תיאוריית קונספירציה יותר מטומטמת ששמעתי במשרד? יש כבר חיסון לקורונה ושומרים אותו רק למקורבים. מה ההוכחה? ליצמן נדבק בקורונה, הוא בקבוצת סיכון והיה אמור להיות חולה קשה אבל הבריא מזה מהר מאד - בגלל שנתנו לו חיסון!

 

מאיפה אתם מוצאים את הרעיונות האלה? 😂

 

אגב אם כבר נדבקת בוירוס, חיסון לא יעזור לך, אתה צריך טיפול נוגדנים לא חיסון.

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, khalil כתב:

לא יודע לגבי מצרים, אבל יעד החופשה הקבוע שלי זה עקבה בירדן, והמעבר עדיין סגור, ולפי רוב השמועות, הסיבה היא דווקא הירדנים שמפחדים לפתוח גבולות.

 

הירדנים לא דרשו שישראלים יגיעו רק במאורגנים עם מדריך מקומי או שגם לזה יש מעקפים?

האמת אני מבין למה הם לא פותחים כרגע את הגבול. הם עבדו קשה לבודד את עצמם (עוצר לילה, מחסומים, וכל מיני). מערת הבריאות שלהם לא בנויה להתמודד עם מגיפה.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 10.8.2020 בשעה 10:46, SlowRide כתב:

רוצה לשמוע תיאוריית קונספירציה יותר מטומטמת ששמעתי במשרד? יש כבר חיסון לקורונה ושומרים אותו רק למקורבים. מה ההוכחה? ליצמן נדבק בקורונה, הוא בקבוצת סיכון והיה אמור להיות חולה קשה אבל הבריא מזה מהר מאד - בגלל שנתנו לו חיסון!

 

 

 

פוטין הכריז היום על חיסון שקיים ברוסיה , וטען שהבת שלו כבר קיבלה אותו. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שוטים של וודקה אבסולוט עם מלפפון חמוץ זה לא חיסון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, SlowRide כתב:

שוטים של וודקה אבסולוט עם מלפפון חמוץ זה לא חיסון.

 

באמת ... רוסי לא שותה וודקה פינלנדית שעשויה מדגנים אלא רק וודקה טובה מתפוחי אדמה ... חוץ מזה שקורונה דורש בקבוקים של 250 גרם (וכמה)

  • רעיון טוב! 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 16 דקות, Night Driver כתב:

ומתי הלוויה שלה?

 

In Soviet Russia, you kill vaccine

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, G. P. Magnus כתב:

 

באמת ... רוסי לא שותה וודקה פינלנדית שעשויה מדגנים אלא רק וודקה טובה מתפוחי אדמה ... חוץ מזה שקורונה דורש בקבוקים של 250 גרם (וכמה)

הבת של פוטין צריכה סטייל, היא לא שותה סמגון כמו איזה מישהו מהקאלחוז.

סבתא של אשתי מכינה את זה, מספיק רק לנשום את האדים וכבר דרכי הנשימה שלך נקיות מכל ווירוס או חיידק.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

הבת של פוטין צריכה סטייל, היא לא שותה סמגון כמו איזה מישהו מהקאלחוז.

9hq

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

החיים הולכים להיות קשיים למובטלים. אני רק מקווה ששירות התעסוקה לא יבקש עוד תקציב לגיוס עובדים בכדי לטפל במובטלים.

 

צוות שהקים נתניהו לטיפול במשבר התעסוקתי ממליץ על שורת תמריצים שליליים כדי לעודד מובטלים לחזור לעבוד. תוחזר חובת ההתייצבות בלשכת האבטלה ומובטלים בחל"ת יחויבו לנצל ימי חופשה כתנאי לקבלת דמי אבטלה. ויש גם גזרים: המדינה תשלם לעובדים את הפער בין דמי האבטלה לשכרם הקודם, ותקים מאגר כדי להתמודד עם הכאוס בנתוני האבטלה.

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/ByIXDs1MP

 

  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא יודע אם זה קשור למיתון 

סיפור ראשון באוקטובר 2019 התקשרו אלי מאחת חברות המזגנים שאני מבוטח אצלם

הציעו ביטוח ל 5 שנים ב5000 שקל אמרתי שאני יחשוב ושיחזרו אלי חזרו אמרתי לא 

יש לי גם ככה שנתיים עוד ביטוח 

בחודש שעבר התקשרו שוב הפעם הציעו ב 3200 שקל ביטחתי 

 

אחותי הזמינה מצבר מאחת החברות עד הבית 

אמר לה מזומן שטרות או העברה בבנקאית 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂


×
×
  • תוכן חדש...