Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתפסתם חזק על למכור במחסני חשמל.

עבודה יותר סבירה שמקבלים בה אותו שכר והיא במזגן Help desk,אם יש קצת שכל ויכולות בסיסיות.

בנוסף,לפחות תיאורטית יש לאן להתקדם.

בדיוק כמו שאם תתחיל ממוכר ותהיה טוב תתקדם להיות מנהל משמרת,מנהל סניף ואולי לתפקידי מטה.

 

מלעבוד ליד מכונה אין תחושה של עתיד שצעירים מחפשים.

מה אתה מציע לו עוד 5 שנים? לעמוד ליד אותה מכונה בשביל עוד 5 שקל לשעה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 19 דקות, Potato כתב:

גם לא ראיתי צעירים שעומדים ליד מכונות, אז גם שם אין אופק תעסוקתי או שאתה היחיד שרואה אותו.

 

אופק תעסוקתי אפשר למדוד לפי כמות המבוגרים באותה עבודה, לא לפי כמות הצעירים.

עבודה א' שבה 99% עד גיל 25 מול עבודה ב' שבה 99% מעל גיל 40. בעבודה ב' יש אופק, בעבודה א' לא, ולא סביר שדווקא אתה תהיה ה-1% שעובר את גיל 25 שם (וגם אם כן, מה הכי מבוגר שם? 35?)

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, BloodFist כתב:

potato החישוב שלך קצת לא נכון, אם בן אדם מקבל 9 ברוטו שעל ה9 האלו הכל מופרש (כולל קרן השתלמות שהוא יקבל בשלב כזה או אחר) לעומת בסיס של 6 שעליו מקבל הפרשות עובד בחנות (כי לא מפרישים על בונוסים של מכירות וכו'...) לאורך זמן זה מאוד מאוד משמעותי.

יש "תרגיל" שעשיתי לחבר כדי להסביר לו למה עדיף לא לגעת בקרן ההשתלמות (שזה בין היתר ידגים לך למה זה כן משמעותי), אבל תחושת הבטן שלי אומרת שאתה עקשן וגם ככה אתה לא מסכים עם מה שאומר אז זה לא באמת רלוונטי...

אני לא אמרתי שזה לא רלוונטי .

אמרתי שבן אדם בן 23-25 מוכן לספוג את ההפסד בסוציאליות בשביל תנאים עדיפים ועבודה שלפחות נותנת להם אשליה של קידום.

 

לא בא לך לגעת בקרן השתלמות? אל תיגע.

אם יהיה לי על מה להוציא את הכסף הזה אני אפתח אותה.

אפשר להעביר את כל החיים בלאכול לחם עם מרגרינה ולחסוך ליום סגריר,אם אתה מרגיש טוב עם עצמך ככה לך על זה לא לכולם זה מתאים.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה מזכיר גרסא יותר אימפולסיבית של CHEMGUY, תודה לאל אני ואשתי מרווחים מספיק כדי שהקרנות ישתלמות שלנו ישבו בצד ונהנה מההטבה, נחיה בצורה טובה ועדיין נצליח לחסוך סכום יפה בצד.

בגדול הגישה שלך מאוד מאוד ילדותית, ואני מאמין שאני לא היחיד שחושב ככה, אבל תעשה מה שעושה לך טובה (אכול ושתה כי מחר נמות...)

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אופק תעסוקתי אפשר למדוד לפי כמות המבוגרים באותה עבודה, לא לפי כמות הצעירים.

עבודה א' שבה 99% עד גיל 25 מול עבודה ב' שבה 99% מעל גיל 40. בעבודה ב' יש אופק, בעבודה א' לא, ולא סביר שדווקא אתה תהיה ה-1% שעובר את גיל 25 שם (וגם אם כן, מה הכי מבוגר שם? 35?)

 

עובדים בעבודות האלה או עולי ברה"מ שעוד רגע בפנסיה.

ערבים.

עולים חדשים.

וקצת ישראלים שנשארו בעבודות האלה מפעם וגם הם קרובים לגיל פרישה.

חיילים משוחררים שעושים מועדפת.

 

אתה תגלה חור ענק בגילאי 25-50.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

ובאותה מידה אתה יכול לשרוף את כל המשכורת בפאב השכונתי ואחר כך לסבול מכאב שיניים.

 

כרגיל, זו סקאלה, ולא טוב להיות קרובים מדי לקצוות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, BloodFist כתב:

אתה מזכיר גרסא יותר אימפולסיבית של CHEMGUY, תודה לאל אני ואשתי מרווחים מספיק כדי שהקרנות ישתלמות שלנו ישבו בצד ונהנה מההטבה, נחיה בצורה טובה ועדיין נצליח לחסוך סכום יפה בצד.

בגדול הגישה שלך מאוד מאוד ילדותית, ואני מאמין שאני לא היחיד שחושב ככה, אבל תעשה מה שעושה לך טובה (אכול ושתה כי מחר נמות...)

לא אכול ושתה כי מחר נמות.

אבל מה הבעיה עם לפתוח קרן השתלמות?

צברתי שם 120 אלף שקל,בא לי להחליף רכב פעם ב6 שנים.

 

לפני 1 דקה, sperial כתב:

ובאותה מידה אתה יכול לשרוכלשהו.

 

Justף את כל המשכורת בפאב השכונתי ואחר כך לסבול מכאב שיניים.

 

כרגיל, זו סקאלה, ולא טוב להיות קרטבים מדי לקצוות.

 

כן? אתה בא ללמד מישהו על סקאלות?

אפילו לתת דוגמה בסיסית בלי לגרור אותה להיות דבילית אתה לא מצליח כי היא לא מתיישבת לך עם הראיית מנהרה שהחלטת שכולם צריכים לחיות לפיה כי היא האמת האחד והיחידה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

עובדים בעבודות האלה או עולי ברה"מ שעוד רגע בפנסיה.

ערבים.

עולים חדשים.

וקצת ישראלים שנשארו בעבודות האלה מפעם וגם הם קרובים לגיל פרישה.

חיילים משוחררים שעושים מועדפת.

 

אתה תגלה חור ענק בגילאי 25-50.

 

באותה מידה שאתה תגלה שם חור בין 25 ל-50, בחנויות אתה תגלה חור מ-27 עד 62/67.

למעט איזה מנהל חנות שגם ככה לא רואה לקוחות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

Potato תקרא קצת על אפקט ריבית דריבית, תבין שקרן ההשתלמות שלך היא האפיק היחידי הפטור ממס שיש לך ותיכנס למחשבון ריבית דריבית ותשחק קצת עם המספרים ותראה למה לא כדאי לגעת בה...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • רעיון טוב! 2
פורסם

כן. את טכנאי הרדיו משנות ה-60.

 

@Potato אני מאחל לך שתוכל להנות מאיזה 20 שנה בפנסיה. לאור החסכון הלא מספק לפנסיה אתה צריך לחסוך עוד הרבה מעבר לקרן, וקרן ההשתלמות היאנאחד האמצעים הטובים, בזכות הטבות המס. 

 

אשתי יצאה לפנסיה לפני שנה, הפנסיה שלה היא חצי מהמשכורת (ברוטו). הצפי שלי, לעוד 4 שנים, הוא שליש. וזה עם קרנות מהסוג הותיק.  בגלל חישובי רבית דרבית והשקעות ארוכות טווח דווקא החסכון בגיל צעיר הוא המפתח לרווחה בגיל המבוגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

באותה מידה שאתה תגלה שם חור בין 25 ל-50, בחנויות אתה תגלה חור מ-27 עד 62/67.

למעט איזה מנהל חנות שגם ככה לא רואה לקוחות

אבל במקום אחד יש צעירים כי הם רואים אופציה כלשהי להתקדם ובמקום האחר אתה רואה אנשים שהשלימו עם העבודה שלהם ומחכים להגיע לפנסיה או אנשים שלא יודעים את השפה ולהעמיד אותם ליד מכונה בשכר נמוך זו האופציה הכמעט יחידה שלהם

Just now, sperial כתב:

כן. את טכנאי הרדיו משנות ה-60.

 

@Potato אני מאחל לך שתוכל להנות מאיזה 20 שנה בפנסיה. לאור החסכון הלא מספק לפנסיה אתה צריך לחסוך עוד הרבה מעבר לקרן, וקרן ההשתלמות היאנאחד האמצעים הטובים, בזכות הטבות המס. 

 

אשתי יצאה לפנסיה לפני שנה, הפנסיה שלה היא חצי מהמשכורת (ברוטו). הצפי שלי, לעוד 4 שנים, הוא שליש. וזה עם קרנות מהסוג הותיק.  בגלל חישובי רבית דרבית והשקעות ארוכות טווח דווקא החסכון בגיל צעיר הוא המפתח לרווחה בגיל המבוגר.

 

תמכור את הבית שאתה גר בו,תקנה דירה של 3 חדרים ותחיה מההפרש.

אם כל הילדים עזבו בשביל מה אתה צריך 2 קומות ו5 חדרי שינה?

הדירה תהיה ההשקעה לטווח ארוך שאוכל לממש ומקרן השתלמות אני אחיה מפעם לפעם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

דירה בבעלותך (שאתה מתגורר בה) היא לא השקעה... והיא לא נכס (להבדיל ממה שאנשים חושבים)

עריכה אחרונה על ידי BloodFist
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, Potato כתב:

אבל במקום אחד יש צעירים כי הם רואים אופציה כלשהי להתקדם ובמקום האחר אתה רואה אנשים שהשלימו עם העבודה שלהם ומחכים להגיע לפנסיה או אנשים שלא יודעים את השפה ולהעמיד אותם ליד מכונה בשכר נמוך זו האופציה הכמעט יחידה שלהם

 

השוק יתקן את עצמו כשהם ייצאו לפנסיה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 דקות, Potato כתב:

אפשר להעביר את כל החיים בלאכול לחם עם מרגרינה ולחסוך ליום סגריר

מרגרינה זה גועל נפש, תאכל לחם עם חמאה כמו בן אדם נורמלי.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הגברת שמכרה לי את הדירה הנוכחית קנתה לעצמה דירה קטנה ונוחה, כראוי לגילה (והיא לא מבוגרת מאד, אלא חושבת על הבאות). היתה צריכה להוסיף כסף. מה שקובע אינו הדירה, אלא בעיקר מיקומה, ובגיל מבוגר זה קריטי.

 

חוץ מזה, בו נניח שישאר הפרש קטן של 300-500 אש"ח, לכמה זמן זה יספיק, שלא לדבר על עלות של סיוע במצב סיעודי בדרגה זו או אחרת? טיפול סיעודי במוסד ראוי זה עניין של 20 אש"ח לחודש, ואלה מחירי חיפה, לא המרכז. אבל נעזוב את זה. נניח שחיים בבריאות שלמה עד גיל 90, וזה ממש לא נדיר. עדיין ההוצאות גדולות והפנסיה קטנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...