Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם אתמול יצא לי במקרה להסתכל בנוזל קלאץ וראיתי שהוא ירד די הרבה.

מה זה אומר לגבי הקלאץ מה אני אמור לעשות ? אין עדות לנזילה כלשהי.

העברת הילוכים רגילה לא מרגיש קשה.(יש חריקות לפעמים בגלל טבעות סנכרון.)

פורסם

כשהקלאץ נשחק הבוכנה צריכה לעשות יותר מרחק, לכן המפלס עצמו יורד.

תבצע החלפה במידה ולא ביצעת ב2 טיפולים האחרונים, קנה DOT 4 ותשאב מהפטמת ניקוז, עשיתי מדריך לזה ברכב שלי והתהליך לא אמור להיות שונה מדי.

בזמנו הייתה לי אקסנט 1500 וכזכור לי שם המיכל של הנוזל בלמים והנוזל קלאץ נפרד אחד מהשני, אני לא יודע איזה מנוע יש לך והאם זה אותו דבר כמו שם, אבל העבודה לא אמורה לקחת הרבה זמן.

פורסם
כשהקלאץ נשחק הבוכנה צריכה לעשות יותר מרחק, לכן המפלס עצמו יורד.

תבצע החלפה במידה ולא ביצעת ב2 טיפולים האחרונים, קנה DOT 4 ותשאב מהפטמת ניקוז, עשיתי מדריך לזה ברכב שלי והתהליך לא אמור להיות שונה מדי.

בזמנו הייתה לי אקסנט 1500 וכזכור לי שם המיכל של הנוזל בלמים והנוזל קלאץ נפרד אחד מהשני, אני לא יודע איזה מנוע יש לך והאם זה אותו דבר כמו שם, אבל העבודה לא אמורה לקחת הרבה זמן.

 

אותו רכב בדיוק אחי כן המיכלים נפרדים. נוזל בלמים כבר החלפתי.

נוזל קלאץ צריך להחליף הוא נראה שלא הוחלף בכלל בכמה שנים האחרונות. אם אני אחליף אני אמור להרגיש משהו שונה ?

האם צריך להחליף את הקלאץ אז ?

פורסם

לא, בדיוק כמו שאתה לא מחליף רפידות כשהנוזל בלם יורד קצת במפלס.

בכל אופן, אם המפלס ירד משמעותית תחפש נזילות באיזור המשאבה והצילינדר המרכזי, למרות שהיית מרגיש את זה בתחושת הדוושה.

 

ממליץ לך להחליף נוזל, אצלי החלפתי אחרי כנראה 8 שנים שלא נגעו שם, יצא שחור משחור.

פורסם

קודם כל תשלים נוזל קלאצ על מנת שלא ייכנס אויר למערת ההידראולית של הקלאצ ולאחר הוספה תבדוק בימים הקרובים אם באמת המיפלס יורד. אם הקלאצ מתפקד תקין והנוזל לא יירד כניראה קבית את הרכב שהמיפלס היה נמוך, לא דאגו להשלים ואתה לא שמת לב...זה קורה.

פורסם
קודם כל תשלים נוזל קלאצ על מנת שלא ייכנס אויר למערת ההידראולית של הקלאצ ולאחר הוספה תבדוק בימים הקרובים אם באמת המיפלס יורד. אם הקלאצ מתפקד תקין והנוזל לא יירד כניראה קבית את הרכב שהמיפלס היה נמוך, לא דאגו להשלים ואתה לא שמת לב...זה קורה.

 

נמצאה הנזילה בתוך האוטו מעל לדוושה של הקלאץ.

אני כבר אקנה קלאץ משאבה ומחזיר שמן אחליף הכל וזהו שמן גיר אני ירוקן לג'ריקן ויחזיר כי החלפתי לפני 10K רק

×
×
  • תוכן חדש...