Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מעניין אותי מדוע גבינת הצ׳דר לא תפסה מקום במטבח הישראלי? בהתחלה חשבתי שכשלעצמה היא אינה כשרה,אבל אז התוודתי שאין בא בעיתיות מבחינת כשרות כל עוד היא אינה מעורבבת עם בשר.

אז מעניין אותי למה במטבח הישראלי פחות משתמשים בא מאשר גבינות כמו קוטג׳,צהובה,צפתית,בולגרית,פרמזן,מוצרלה וכו׳.

אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם

יש אלף ואחת דברים שלא תפסו בארץ.

כל הנושא של גבינות קשות בעלות ריח עז נכנס רק לאחרונה לארץ,

הן מסיבות של טעם אבל בראש ובראשונה עקב המחיר. פעם פשוט לא היה, אז אחרי 50 שנה של ״לא היה״

או של מחיר גבוה מדי, הטעם הישראלי כבר התקבע על מה ש״כן היה״ - גבינות לא מיושנות למיניהן.

 

מוצרלה זה חדש יחסית (במונחים של הארץ, כן?)

ופרמזן עדיין מקבלת יחס של תבלין (די בצדק, לאור המחיר).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני חושב שהאנס צודק. התרגלנו להצע מצומצם יחסית בתחום הזה. רק בשנים האחרונות בסופרים שכונתיים כמו טיב טעם באמת התחילו למכור מגוון נרחב יותר של גבינות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אז מעניין אותי למה במטבח הישראלי פחות משתמשים בא מאשר גבינות כמו קוטג׳,צהובה,צפתית,בולגרית,פרמזן,מוצרלה וכו׳.

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

אתה בעצמך מוכיח את הטענה שלך.

מה זה גבינה צהובה? זה שם כללי לגבינות קשות בצבע צהוב שאתה רגיל לקנות בסופר או במכולת.

פשוט בארץ לא התרכזו או שלא שינה מהו סוג הגבינה הזה בדיוק.

פורסם

אנחנו ים תיכוניים. בהתאם לכך מעדיפים גבינות רכות "לבנות" הנפוצות באגן הים התיכון, בניגוד לגבינות הקשות ולגבינות הבשלות הנפוצות באזורים יותר צפוניים.

 

הגבינות הישראליות הרכות מצטיינות גם במגוון וגם באיכות. לפחות לחך הישראלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקשר הגיאוגרפי רופף יותר ממה שאתה מתאר.

ביוון נפוצות גם גבינות קשות ומסריחות כגון קפלוטירי ועוד.

כמו כן, להבדיל משכנינו (כולל יוון) כל מה שקשור לכבשים

ולמוצרי חלב מכבשים חדש לגמרי - ופה דווקא יש קשר רופף לכשרות (משום מה יש קשיים הלכתיים עם כבשים, אני ממש לא רוצה להיכנס לזה).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בקשת טעמים היו מוכרים גבינת צ'דר אמריקאית כתומה, שהייתה ממש טעימה, ואז משום מה נעלמה מהמדפים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הייתה תקופה שאכלתי רק צ'דר (אלה שמוכרים בשופרסל - אנגלי כתום ושלושה צבעים). בינתיים עברתי לגאודת cheese market של שופרסל ולמוצרלה פרוסה, רק מדי פעם מגוון בצ'דר..

פורסם (נערך)

הסיבה העיקרית היא שצדר וכל הגבינות הקשות והטעימות הללו הולכות ממש טוב עם מאכלים בשריים, חזיר ופירות ים,

בארץ יש יותר מידי אנשים שלא אוכלים את כל זה ולכן זה לא חילחל לבישול הישראלי.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אנחנו ים תיכוניים. בהתאם לכך מעדיפים גבינות רכות "לבנות" הנפוצות באגן הים התיכון, בניגוד לגבינות הקשות ולגבינות הבשלות הנפוצות באזורים יותר צפוניים.

 

הגבינות הישראליות הרכות מצטיינות גם במגוון וגם באיכות. לפחות לחך הישראלי.

איטליה וספרד וצרפת גם ים תיכוניים.

כאמור, העניין הוא בעיקר בהצע והרגל.

היום יש לא מעט מחלבות טובות, אבל לפני עשור לא היה. וגם היום, כשאני הולך לסופר הקרוב שהוא לא טיב טעם, ההצע מצטמצם בהמון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
הסיבה העיקרית היא שצדר וכל הגבינות הקשות והטעימות הללו הולכות ממש טוב עם מאכלים בשריים, חזיר ופירות ים,

בארץ יש יותר מידי אנשים שלא אוכלים את כל זה ולכן זה לא חילחל לבישול הישראלי.

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

השאלה מה הסיבה שהן הולכות ממש טוב בעיקר עם המאכלים שציינת ?

ולא למשל כגבינה לטוסט..

פורסם

עניין ההתאמה של גבינות לאוכל הוא נושא שנאמרו בו כל כך הרבה שטויות, שקשה לסנן.

מעבר להיגיון הפשוט של הימנעות משילוב טעמים עזים מדי בו זמנית - שהוא אגב נכון לכל סוגי המאכלים - רוב כללי האצבע שנתקלתי בהם הם פשוט לא נכונים. ואני עדין.

 

אנשים בארץ לא רגילים לניחוחות עזים של אמוניה/גרביים ושאר ריחות אופייניים של מרכיבים מיושנים, זה לא קשור לשום שילוב של מאכלים. גם מרמייט לא תפס פה. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...