Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אז נדלק לי צ'ק אנג'ין והייתי במוסך שאני מכיר הרבה זמן הם אמינים בדקו עם מחשב (G-SCAN)

2 החיישני חמצן תקינים לפי שהחיישן לפני הממיר מראה גרף והחיישן אחרי הממיר מראה גרף זהה לקידמי מה שאומר שהממיר לא יעיל.

עכשיו אני לא רוצה לזרוק את האוטו כי השקעתי בו הרבה כסף,אמרו לי או להביא מפירוק או חדש או לשפץ את שלי...

האם יש עוד דרך כלשהי ?

יש חוות דעת חברים ? אמרו לי שיכול ללכת לי הראש מנוע בגלל שהפליטה תחזור למנוע ותגרום לנזק.

אשמח לעזרה תודה

פורסם

מי אמר לך שילך ראש מנוע בגלל יעילות ממיר נמוכה? אז מי שאמר בילבל לך בשכל או מנסה לבלבל ולהלחיץ אותך. ממה שזכור לי אין חיישן חמצן אחורי באקסנט הזו אלא רק קידמי שיושב ממש על סעפת היניקה. בוא תגיד מה קוד התקלה שמופיע? ייתכן ועדיין נחוץ רק החלפת חיישן חמצן. במידה ואכן תיאלץ להחליף ממיר אז ממיר חליפי חדש עם עבודה עולה 800 שח. ממירים לא מרכיבים מפירוק ועם שיפוץ אל תתעסק. יצא לי לא מעט להחליף באקסנט את חיישן החמצן שפתר את בעיית נורת מנוע...

פורסם

2 החיישני חמצן תקינים לפי שהחיישן לפני הממיר מראה גרף והחיישן אחרי הממיר מראה גרף זהה לקידמי מה שאומר שהממיר לא יעיל.

יש חוות דעת חברים ? אמרו לי שיכול ללכת לי הראש מנוע בגלל שהפליטה תחזור למנוע ותגרום לנזק.

אשמח לעזרה תודה

אם החיישן האחורי מראה קריאה זהה לקידמי בודאות הממיר הקטליטי לא עושה עבודה. אני מניח שקיבלת קוד p0420?

תחליף לממיר חליפי אם חשוב לך לעבור טסט בשקט.

לגבי ההפחדה בסוף, זה תסריט של קריסת הממיר וסתימת מערכת הפליטה. לא נשמע לי שזה המקרה אצלך.

יום טוב גם לך

פורסם
מי אמר לך שילך ראש מנוע בגלל יעילות ממיר נמוכה? אז מי שאמר בילבל לך בשכל או מנסה לבלבל ולהלחיץ אותך. ממה שזכור לי אין חיישן חמצן אחורי באקסנט הזו אלא רק קידמי שיושב ממש על סעפת היניקה. בוא תגיד מה קוד התקלה שמופיע? ייתכן ועדיין נחוץ רק החלפת חיישן חמצן. במידה ואכן תיאלץ להחליף ממיר אז ממיר חליפי חדש עם עבודה עולה 800 שח. ממירים לא מרכיבים מפירוק ועם שיפוץ אל תתעסק. יצא לי לא מעט להחליף באקסנט את חיישן החמצן שפתר את בעיית נורת מנוע...

קוד תקלה P0422 במוסך אמרו שיש 2 חיישנים והאחורי מראה נתונים בגרף זהים לקדמי ואמרו שככה הממיר הלך

פורסם

ממה שלי זכור קיים רק חיישן חמצן קידמי כמו שציינתי אבל לא בעיה לבדוק זאת אפילו לפי מיספר שילדה אם תירשום פה. בכל מיקרה במידה ואתה מחליט להחליף ממיר שים חליפי הם לא רעים בעלויות טובות.

×
×
  • תוכן חדש...