Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שעבוד (או רכב מעוקל) זו בעיה אחת. קרה לי למשל ששילמתי עבור הבדיקה בדואר והרכב יצא נקי, אבל כשהפקידה ניסתה להתחיל העברת בעלות קיבלה הודעה שאי אפשר (בדיעבד, הרכב היה רכב נכה שעדיין לא הסירו לו את הסטטוס הזה).

 

בפעם אחרת, המחשבים של משרד הרישוי נפלו (או משהו כזה, לא זוכר בדיוק. בכל אופן לא היתה תקשורת עם משרד הרישוי) ונאלצנו לחזור למחרת כדי לבצע את ההעברה.

 

בעיקרון, לדעתי מה שהצעתי הוא הפשרה הטובה ביותר: לוודא שהקונה מחזיק בצ׳ק בנקאי תקין (בתור מוכר, אני אישית מתעקש להיות נוכח בזמן ההנפקה), ואז במעמד העברת הבעלות בדואר להעביר אותו מהקונה למוכר. אפשר לבקש מהקונה לשים אותו על השולחן עם שאר המסמכים בזמן העברת הבעלות בדואר, כדי שברגע שיתקבל האישור תוכל לקחת אותו מיד.

פורסם

כשרכשתי את הרכב שלי , הנפקתי צק בנקאי ללא נוכחות המוכר , הוא גם לא דרש את זה .

 

בדואר , הוא ביקש לראות את את הצ"ק והחזיר לי אותו. לאחר העברת הבעלות , מסרתי לו את הצ"ק והוא מסר לי את המפתחות של הרכב.

 

בסופו של יום אפשר לרשום "ואם" עד אין סוף כי לדמיון אין גבול והדיון הזה יכול להמשך לנצח.

 

בעסקאות מסוג זה תמיד יש סיכון כלשהו לשני הצדדים ואין דרך לצמצם את זה ב 100% , אחרת תמיד תכנס למלכוד הביצה והתרנגול.

 

אין עצת זהב , עדיף להימנע מצקים רגילים , לעבוד עם מזומן , צק בנקאי או העברת זהב , ולסמוך קצת על האינטואיציה שלך בנוגע לאדם שמולך ולכוונות שלו.

כך או כך תמיד תהיה קצת פרנויה בצד, במיוחד כשמדובר בעסקאות של עשרות אלפי שקלים שלא לדבר על מאות אלפי שקלים.

פורסם

ביום ראשון מכרתי וולוו s60 ב-110,000, הקונה למרות שדיבר על העברת זהב הביא המחאה בנקאית.

 

בבוקר ביקשתי מהבנק שלי לחסל הלוואה שהיתה על הרכב, הם דיווחו למשרד הרישוי כל ביטול השיעבוד ושלחו לי את האישור בפקס

 

נגשתי עם המוכר לסניף הדואר וביצענו העברת בעלותת שלאחריה הפקדתי את ההמחאה

 

לא בדקתי את תקינות ההמחאה ובסה״כ ראיתי מי האדם שמולו ביצעתי את העסקה. בסניף הדואר מוצגות ת.ז של המוכר והקונה כך שלא בדיוק חששתי וחשבתי על המחאה מזויפת

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

בעסקאות מזומן הכי פשוט להפקיד את הכסף בבנק הדואר תוך כדי העברת הבעלות. כך נפטרים מהסיכון של כסף מזויף או שוד ביציאה מהדואר.

ניתן להפקיד לכל בנק ובעמלות יותר נמוכות מאשר בנק רגיל.

×
×
  • תוכן חדש...