Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בפוסו כבר שנתיים בערך

התגובות אומרות שהוא עמיד והוא מחזיק הרבה זמן

אבל לא כך אצלי, אצלי הפוסו מחזיק בערך חודש חודש וחצי גג (וזה נראה כאילו לא עשיתי וואקס /אוטם שנה)

אני מנקה את הרכב טוב, עובר עם פלסטלינה,שטיפה קטנה ,ייבוש, עובר עם שכבה רגילה (לא הרבה ולא קצת),

מחכה 7 דקות בערך ומנגב. (לא כל יישום אני עובר עם פלסטלינה)

התוצאה של השבוע הראשון מאוד טובה, לאחר מכן רק מתדרדרת ולא שומרת על עמידות נאותה

סך הכל הפוסו זה אוטם צבע שאמור להחזיק מעמד טוב מינימום לכמה חודשים

למישהו יש מושג או השערות למה זה קורה?

יש המלצות למשהו עמיד יותר , או התהליך טוב יותר?

 

תודה

פורסם

תראה, בעיקרון זה שאתה לא רואה את ההגנה לא בהכרח אומר שהחומר לא שומר על תכונותיו במהלך הזמן הזה.

 

כמה שאלות:

 

1.רוטינת השטיפה שלך - האם בכל שטיפה אתה עושה פלסטלינה?

2. באיזה שמפו אתה משתמש לשטיפת הרכב, אם בכלל?

3. האם אתה מתכוון שאתה לא רואה "גלוס"? תנסה לרסס מים ולראות האם הם נשארים על הצבע או נוזלים ממנו מיד.

פורסם

1. לא בכל שטיפה אני עושה פלסטלינה פעם בחצי שנה בערך

2. שמפו של Meguiar's Ultimate

3. אני מתכוון שנניח בחורף, הטיפות מסודרות ככה יפה על הגג, ויש ברק מסויים

ואחרי חודש זה נראה כמו שלולית מרוחה

פורסם

ממש מוזר לי,

 

אני משתמש באותו השמפו בדיוק, ולא שמתי לב שווקסים מחזיקים הרבה פחות מהמוצהר (מגוויר ידועים כPH NEUTRAL).

 

יש לפעמים נסיבות מקלות למדוע ווקס או במקרה הזה אוטם לא מחזיק את התקופה שציפו ממנו, אבל לא עד כדי כך.

 

ממליץ לך לשטוף את הרכב, להקפיד לשטוף את השמפו עם מים (או יותר טוב עם לחץ) אחרי שאתה שוטף איתו את האוטו, ולנגב גם בשילוב עם ספריי דיטיילר, יעזור לכל חומר להחזיק יותר. ממליץ על זה של מגוויר באריזה של גלון, גם אם תמהל אותו טיפה.

 

יישם את החומר שוב, ותעדכן אותנו האם זה עזר.

פורסם

באמת מוזר, יש אצלי פחית מלפני 3 שנים בערך והח*א הזה מחזיק כמה חודשים יפים על הצבע.

היה שלב שלא הצלחתי להוריד את הווקס גם לאחר 5 שטיפות עם סבון כלים / סבון CITRUS של כימיקל גייז ועוד, וכמה שניסיתי הבידינג חזר כמו חדש.

 

לדעתי בגלל שהשמפו מכיל ווקס, זה משנה את תכונות הפוסו.

ווקסים לא אוהבים סבון עם תוספות או קוויק דיטיילרים שמשנים את תכונותייהם, אצלי לדוגמא ברגע שהשתמשתי ב V07 של כימיקל אז אחרי שבוע שבועיים נעלם הבידינג.

הכי טוב זה להשתמש ב BSD של סונקס כתוספת על ה FUSSO, זה מאז ומתמיד הגילוי הכי טוב לשימוש על הווקס הנ"ל

 

נ.ב תנסה שמפו רכב ללא תוספים

Opel Adam S 2017

פורסם

אני אנסה מה שהציעו פה..תודה

יש קשר לזה שאני מחנה תמיד בחוץ בשמש?

או בחורף בגשם, הרכב תמיד בתנאי חוץ כרגע אצלי

×
×
  • תוכן חדש...