Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה להאמין שזה מה שדורשים על סיטרואן C3.

בדקת בכל חברות הביטוח? מבדיקה ב-WOBI חברת שלמה מבטחת ללא כל מיגון. ואתה לא מתחייב לאף אחד ולא מתעסקים לך ברכב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קשה להאמין שזה מה שדורשים על סיטרואן C3.

בדקת בכל חברות הביטוח? מבדיקה ב-WOBI חברת שלמה מבטחת ללא כל מיגון. ואתה לא מתחייב לאף אחד ולא מתעסקים לך ברכב.

 

רמת מיגון 71 אימובילייזר מקורי וקודן + עלוקה ממוגנת במתכת/מעטה קשיח

 

השאר ממש יקר...

 

פורסם

אני הייתי מעדיף שלא יגעו לי בחוטים, ולהנות מהחופש והתלות בחבילת תקשורת.

שאלת כמה תעלה הפרמיה אם תבחר לא למגן כלל? נסה עוד כמה חברות ביטוח שלא מופיעות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אני הייתי מעדיף שלא יגעו לי בחוטים, ולהנות מהחופש והתלות בחבילת תקשורת.

שאלת כמה תעלה הפרמיה אם תבחר לא למגן כלל? נסה עוד כמה חברות ביטוח שלא מופיעות.

 

אלעד

 

אני נהג חדש וגם ככה לא מותקנת מערכת שמירת מרחק אז...

אז לא חסר לי עליות :)

פורסם
בחרתי צבע מהמלאי ללא תשלום אז לגבי צבעים אין לי שמץ של משוג

המערכת טאצ' הזו דורשים ממני לביטוח (קודן אלוקה כספסת וכו') זה מה שממני אישית כן ביקשו

 

זה הצבע שהוזמן שהיה במלאי ללא תוספת מחיר עם שחור מלא מבחוץ ( לא שני צבעים)

[ATTACH=CONFIG]496081[/ATTACH]

נראה שקיבלת את מה ששאלתי ללא תשלום נוסף. יפה מאוד.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
נראה שקיבלת את מה ששאלתי ללא תשלום נוסף. יפה מאוד.

 

אה חחח יפה לא ידעתי :)

אבל זה צבע מבחוץ שחור בלבד ללא צבע שונה בגג

זה מה שהיה "חיסול מלאי" כנראה...

פורסם
חברים, אם אין משהו מועיל להגיב נא לחסוך.

 

לא היאריס, ובטח (ובטח ובטח) שהג'אז, לא יתנו לפות"ש את "כישורי הטיפוס" של ה-C3 (או של כל רכב אחר עם מנוע טורבו לצורך העניין). שתיהן חלשות, הג'אז אפילו חלשה מהפיקנטו.

סלח לי אבל אתה מדבר שטויות. הפיקנטו עושה 13.7 שנ מאפס למאה, הגאז פחות מ 12. למה לומר סתם אם אתה לא באמת מבין?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם (נערך)
מצטער על הדאבל אבל שאלה

 

המנוע לא צריך הרצה כך הסוכן אמר לי

המנועים החדשים מגעים כבר מורצים

 

זה נכון או בולשיט?

אני בספק שזה נכון, בדוק בספר רכב.

זה רכב עממי, וזה יעלה ליצרן עוד הון כדי להריץ כל כך הרבה מנועים. עד כמה שאני יודע זה נהוג במכוניות אקזוטיות בדרך כלל. (אשמח אם מישהו יוכל להרחיב בנושא).

הונדה ג'אז אוטומטית עושה לפי נתון רשמי 12 שניות למאה (בטרנד) ועוד קצת מאיות בשאר.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
סלח לי אבל אתה מדבר שטויות. הפיקנטו עושה 13.7 שנ מאפס למאה, הגאז פחות מ 12. למה לומר סתם אם אתה לא באמת מבין?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

זמני 0-100 הם רחוק מלהיות הפרמטר היחיד לביצועים. אני מדבר מנהיגה על שתיהן.

אבל סתם בשביל הספורט, הפיקנטו 1.25 עושה 12 שניות והג'אז עושה 12.1. אז למה סתם להתווכח אם אתה טועה?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אני בספק שזה נכון, בדוק בספר רכב.

זה רכב עממי, וזה יעלה ליצרן עוד הון כדי להריץ כל כך הרבה מנועים. עד כמה שאני יודע זה נהוג במכוניות אקזוטיות בדרך כלל. (אשמח אם מישהו יוכל להרחיב בנושא).

הונדה ג'אז אוטומטית עושה לפי נתון רשמי 12 שניות למאה (בטרנד) ועוד קצת מאיות בשאר.

 

הבנתי שאני יקבל את הספר אני יבדוק

תודה רבה

פורסם
מצטער על הדאבל אבל שאלה

 

המנוע לא צריך הרצה כך הסוכן אמר לי

המנועים החדשים מגעים כבר מורצים

 

זה נכון או בולשיט?

 

אגדה אורבנית - אף יצרן לא מבצע הרצה במפעל למנועים. בספר הרכב יש התייחסות להרצה, לרוב מומלץ לנהוג במתינות ב-1000 ק״מ הראשונים (האצות מתונות, לא לעבור 2/3 מהסל״ד המקסימלי) וב-500 ק״מ הבאים להתחיל לפתוח את מעטפת הביצועים של המנוע בהדרגה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני מחזיק ברכב המדובר כבר חודשיים.

מדובר ברכב נוח מאוד, חזק ומאובזר.

ללא ספק 5 שנות האחריות הן שובר שיוויון לרכב הזה. לגבי המחירון? נדע בעתיד. כיום כל שוק היד 2 קורס וזה רק ילך ויחמיר...

בכל מקרה אם תחזיק את הרכב 5 שנים ירידת הערך תתגמד.

תתחדש!

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
אני מחזיק ברכב המדובר כבר חודשיים.

מדובר ברכב נוח מאוד, חזק ומאובזר.

ללא ספק 5 שנות האחריות הן שובר שיוויון לרכב הזה. לגבי המחירון? נדע בעתיד. כיום כל שוק היד 2 קורס וזה רק ילך ויחמיר...

בכל מקרה אם תחזיק את הרכב 5 שנים ירידת הערך תתגמד.

תתחדש!

 

אגדה אורבנית - אף יצרן לא מבצע הרצה במפעל למנועים. בספר הרכב יש התייחסות להרצה, לרוב מומלץ לנהוג במתינות ב-1000 ק״מ הראשונים (האצות מתונות, לא לעבור 2/3 מהסל״ד המקסימלי) וב-500 ק״מ הבאים להתחיל לפתוח את מעטפת הביצועים של המנוע בהדרגה.

 

תודה רבה מזה הרצה? לא לנהוג מעל 50 קמש? לא למרחקים גדולים?


×
×
  • תוכן חדש...