Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אז בהמשך לשרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?629786-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%AA

 

כשהשיקולים היו רכב חדש אבל לא ארוך מדי (להבדיל ממשפחתיות קורולה לנטרה וכו'), בחרתי את ה C4 picasso הגרסת 5 מקומות.

 

סוכן מסוים אמר לי שהרכב לא סחיר.

מישהו יודע להתייחס לזה? ובפרט האם מצב של רכב של חברה מסויימת תקף גם לגבי דגמים חדשים יותר?

 

תודה

פורסם

הסוכן צודק, בגרסת ה5 מקומות הרכב יימכר משמעותית פחות מהמחירון.

הרכב עצמו מעולה אך כשאין לו את המעלה של ה7 מקומות הוא נשאר רק סיטרואן מרווח, וסיטרואן נמכר משמעותית פחות מהמחירון כשאין לו ערך מוסף שהגיע רק בדגמים האחרונים.

פורסם

תודה

אבל האם זה לא רכב חדש?

בכל מקרה מבחינתי השיקול של רכב שעונה לצרכים שלי הוא ראוי, במחיר הסרונות, שאחד מהם הוא הסחירות של הרכב בעוד כמה שנים. רק רציתי לדעת אם בכלל יש חסרון כזה.

פורסם

אני דווקא חולק על הסוכן, וחושב שמכיוון שלא נמכרים הרבה כאלה, לאלה שכן ימכרו יהיה ביקוש לא רע כמשומש בגלל שמדובר ברכב מרווח יחסית, ודי יחודי בקטגוריה.

 

זאת מעבר לעובדה שבגלל עודף היצע קשה היום למכור רכב משומש ככלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חדש או משומש?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמות המכירות כחדש עד כעת תעיד בדיוק מה עם ישראל חושב על הרכב, נפלא אך לא שווה את מחירו.

כיד שניה הדעה לא תשתנה, לא יבוא מישהו וישלם לך מחירון על הרכב מול מאזדה למשל או מול 308, מקסימום הוא יתעדף את הקנייה מול המתחרה אך לא במחיר.

 

C4 פיקאסו 5 מקומות דור קודם גם היה וזה שכב ביד 2 חודשים ארוכים עם ירידת מחיר ועוד ירידה.

(שמתי עין על הרכב אך המנוע הפחיד אותי, הפוקוס דור 3 בא במקומו - לא רואה מוסך...)

פורסם

אם כך אני בדעתו של zvit.

מהנסיון שלי עם הרכב הזה זו המשפחתית הטובה ביותר שכסף יכול לקנות.

מה יקרה כשתרצה למכור, ובאיזה מחיר - לא הייתי מנסה להמר על סחירות או אי סחירות של דגם כזה או אחר, או של יצרן כזה או אחר.

השוק דינאמי, וסטיגמות באות והולכות.

אם הייתי צריך להחליף היום את הרכב של אישתי זה היה אחד משני הרכבים שהיו באים בחשבון, והיא כבר נהגה עליו והתלהבה מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם מסכים רכבים יחודיים שמורים לעיתים מבוקשים באופן מפתיע,

השאלה היא מה ההפרש במחיר מול ה7 מוקומות (שם הסחירות תהיה כמעט בוודאות טובה יותר).

פורסם

תתחדש - בחירה מצויינת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תתחדשו, בחרתם מצויין - הרכב הכי טוב למשפחה של 5 נפשות.

אל תטרידו עצמכם בנושא סחירות, זה ממש לא חשוב עכשיו (אני מאלה שחושבים שהסחירות שלהם לא תהיה גרועה).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
כמות המכירות כחדש עד כעת תעיד בדיוק מה עם ישראל חושב על הרכב, נפלא אך לא שווה את מחירו.

כיד שניה הדעה לא תשתנה, לא יבוא מישהו וישלם לך מחירון על הרכב מול מאזדה למשל או מול 308, מקסימום הוא יתעדף את הקנייה מול המתחרה אך לא במחיר.

 

C4 פיקאסו 5 מקומות דור קודם גם היה וזה שכב ביד 2 חודשים ארוכים עם ירידת מחיר ועוד ירידה.

(שמתי עין על הרכב אך המנוע הפחיד אותי, הפוקוס דור 3 בא במקומו - לא רואה מוסך...)

I beg to differ...

 

דבר ראשון, סביר להניח שירידת הערך תהיה גבוהה משל קורולה מקבילה במחיר. בכל זאת, סיטרואן.

 

האם לא יהיה ביקוש? לא בטוח. עם ישראל שקונה רכב חדש ב-130+ הוא לאו דוקא אותו עם ישראל שקונה רכב משומש ב-50-60. שיקול ירידת הערך הוא פחות משמעותי ברכישה של רכב משומש, ומכיוון שמדובר ברכב נדיר, יש סיכוי שימצאו מספיק רוכשי יד שניה שיקנו את המעט שיהיו בשוק.

תסתכל למשל על סוזוקי ג'ימני. בתקופות מסוימות היה לו ביקוש מטורף כיד שניה, כי מעט מאוד מקהל היעד שלו היה מוכן (או יכול) לקנות אחד כזה חדש, אבל הרבה מאוד רצו לקנות אחד כזה משומש בחצי מחיר.

 

אני אישית הייתי מאוד שמח לקנות מחר בבוקר אחת מ-2014 (את הסיטרואן, כן? לא הג'ימני) בנניח 65-70, אבל לצערי פשוט אין. בטח יש עוד מעט משוגעים כמוני, מספיק כדי להצליח למכור במחיר סביר. ובחזרה להתחלה, כנראה שירידת הערך תהיה גבוהה מזו של קורולה מקבילה. השאלה בכמה, והשאלה האם שווה לשלם את ההפרש הזה בשביל הרכב. יש כאלו שנהנים ממה שהרכב נותן והתשובה עבורם חיובית, ויש כאלה שהשיקול של מחיר המכירה משמעותי יותר עבורם, והם כנראה יקנו קורולה.

 

ד"א - פוקוס דור 3 לא רואה מוסך? ברצינות? (או שזה עם הגיר החדש)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יקנו את הרכב יד שניה, אני מאוד ישמח לכזה רכב, רק שהוא יימכר במחיר נמוך מאוד.

אם זה לא מהווה שיקול כלכלי הקנייה מאוד נבונה, הרכב פשוט מעולה ומרווח, למעשה הסגמנט המשפחתיות המרווח ביותר.

 

(הפוקוס לא רואה מוסך כבר שנה, המצמדים יוחלפו בקרוב על ידי)

×
×
  • תוכן חדש...