Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכישה מוצלחת ביות - תתחדשו.

 

לדעתי האישית זה הרכב האולטימטיבי למשפחה.

המכונית המשפחתית המתאימה ל- 3 בוסטרים!



או 3 נוסעים מבוגרים במושב האחורי.

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2722/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%92---%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4--%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95-5-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D

פורסם

תתחדשו - מסכים עם רב המשיבים, גם לדעתי זאת המשפחתית הטובה ביותר למשפחות עם 5 נפשות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני גם חושב שהסיטרואן פיקאסו 5 מקומות הוא רכב נהדר. במידה ושוקלים רכב מסוג זה יכול להיות ששוה לשקול סיאט אטקה/3008/קדגאר/ ספורטאז בגרסאות הבסיס. אומנם הגיפונים הללו יהיו קצת יותר יקרים אך סביר להניח שהם ישמרו על ערכם בצורה טובה יותר.

פורסם

אין שום יכולת לנבא מה יהיה אובדן הערך של האוטו בעוד שנים. המותג הזה, נכון להיום, אמנם סובל מסטיגמות ( חסרות שחר לדעתי ונסיוני ) שמשפיעות על מחירו בשוק המשומשות, אבל זה היום. המספרים הקטנים בהם הוא נמכר, יכולותיו ואיכותו דווקא נותנים בסיס להנחה שבבוא היום, זה שבו עשרות אלפי ספורטאז'ים ואאוטלאנדרים ימלאו את השוק, דווקא יראו מוכריו נחת, אבל כאמור גם בזה אין בטחון. בכל מקרה מדובר ביופי של אוטו, מאוד ורסטילי, מרווח להפליא, חזק ומהיר, בקיצור קניה נהדרת לסגמנט הזה.

פורסם

הסטיגמות לא חסרות שחר, הן מתבססות על בעיות אמינות קשות שחוו הדגמים עם מנוע THP156 (הראשון). מעבר לכך, הדגמים הותיקים של המותג לא הזדקנו יפה (יש לי C4 שמשמשת את אשתי כבר יותר מ-4 שנים).

 

האיכות של הדגמים החדשים שופרה, וגם אמינות המכלולים המכאנים שופרה. עדיין, לבנות מוניטין לוקח המון זמן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הן חסרות שחר מהבחינה שאין מכונית ואין יצרן שהוא חף מתקלות, גם קורולות סבלו בחלקן ממנועים בעיתיים בתקופת הבוצה הזכורה, גם סיפור דוושות התאוצה העצמאיות עשה לא מעט רעש, אף אחד לא קבע שטויוטה הוא יצרן מחורבן בעקבות כך ובצדק, לגבי סיטרואן הסיפור כידוע שונה לחלוטין ולשם כיוונתי. מסכים שלבנות מוניטין שנפגע לוקח זמן ולכן אין סיבה להניח היום, כשגם לדבריך המצב שונה ולטובה, שבעוד מספר שנים כשהאוטו הזה ייצא לשוק המשומשות, שלא יהיה לו ביקוש.

פורסם

הרכה הזה כבר היום להיט במשומשות ומי שלא מפחד מהמנוע הבעייתי (שטופל) מקבל רכב נהדר בשקל וחצי, אם הדגם החדש יראה אמינות טובה אין סיבה שלא יימכר במהירות ובמחיר טוב כיד שנייה

פורסם

איפה רואים אותו בשקל וחצי במשומשות? הפרטיים בני 3-4 בלוחות לרוב 7 מקומות.

יש המון בסוכנויות, לא כתוב אם הם 5 או 7 מקומות.

פורסם

חבר קנה אחת ב 12 א' שהמחירון עמד על 40 ומשהו אלף המוכר לא הצליח למכור בגלל השם הרע שיצא למנוע

הוא מבחינתו קנה אחלה רכב בכלום כסף

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...