השאלה שלך נובעת מכך שאתה לא מאמין או לא מצאת מוסך שאמין עליך.
אם המוסך אמין וישר הייתי מכניס את הרכב לפני הטסט מוודא שהכל תקין ואם יש משהו כמו גומיות צירייה, צמיג לא תקין, מנורה שרופה וכד' אז הטיפול במוסך יחסוך לי את הפסילה בטסט וכניסה חוזרת לאחר תיקון.
במקרה ואין לך מוסך שאמין עליך הייתי הולך לטסט נכשל אם בכלל ומתקן את מה שצריך תיקון.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk