Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כשאני מסובב את ההגה סיבוב מלא (בחניה) לפעמים הרכב נכבה, כשאני מגיע לקראת סוף הסיבוב של ההגה האורות בלוח שעונים מהבהבים וכשאני ממשיך לסובב הרכב נכבה. האורות בלוח שעונים נדלקים מיד אבל זה נראה כאילו הרכב התנתק מהחשמל לכמה שניות.

הערות:

1.בדגם הזה ההגה חשמלי.

2.זה לא קורה תמיד.

3.הוחלף חיישן קראנק וזה לא עזר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצב מצבר וטעינה נבדקו והם טובים.

הבעיה היא בסיבוב ההגה עד לקצה וזה קורה לפעמים,

סריקת מחשב לא העלתה תקלות.

מה יכול להיות קשור לסיבוב ההגה שמנתק את החשמל?

פורסם
מצב מצבר וטעינה נבדקו והם טובים.

הבעיה היא בסיבוב ההגה עד לקצה וזה קורה לפעמים,

סריקת מחשב לא העלתה תקלות.

מה יכול להיות קשור לסיבוב ההגה שמנתק את החשמל?

קודים כאן לא יעזרו-צריך לעשות DATA STREAM ולהבין אותה

פורסם
מצב מצבר וטעינה נבדקו והם טובים.

הבעיה היא בסיבוב ההגה עד לקצה וזה קורה לפעמים,

סריקת מחשב לא העלתה תקלות.

מה יכול להיות קשור לסיבוב ההגה שמנתק את החשמל?

עם איזה סורק בוצעה הסריקה לתקלות ?

איזה כייף לי :)

פורסם
מוסךמורשה שבו יודעים רק לקרוא את הקודים-תחליף את המוסך

למה סתם לזרוק דברים באוויר ללא שום בסיס עובדתי ממקור ראשון ? על סמך מה את קובע שהם יודעים לקרוא רק קודי תקלה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בוצעה עם סורק של יונדאי במוסך מורשה.

בוא ננסה להבין יחד את הבעיה ואולי נצליח יחד לנחש ניחוש מושכל :shock:

 

האם הגה הכוח מתפקד בצורה תקינה ולא נדלקת אף מנורת התראה ?

 

האם נבדק מתח המוצא של האלטרנטור ללא עומס ועם עומס בזמן שאתה מסובב את ההגה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

הגה כוח מתפקד בצורה תקינה, ולא נדלקת מנורת התראה.

במוסך מורשה בדקו תקלות ולא מצאו אבל הראו לי שם שבסיבוב ההגה יש משהו שנראה כמו הפרעה וקפיצה באותות שמגיעים מחיישן קראנק, וזה רשם שגיאה במחשב הגה אבל לא במחשב רכב. לא ממש הבנתי איך חיישן קראנק קשור להגה כוח חשמלי, בכל מקרה - הוחלף חיישן קראנק והתקלה עדיין קיימת.

פורסם (נערך)
הגה כוח מתפקד בצורה תקינה, ולא נדלקת מנורת התראה.

במוסך מורשה בדקו תקלות ולא מצאו אבל הראו לי שם שבסיבוב ההגה יש משהו שנראה כמו הפרעה וקפיצה באותות שמגיעים מחיישן קראנק, וזה רשם שגיאה במחשב הגה אבל לא במחשב רכב. לא ממש הבנתי איך חיישן קראנק קשור להגה כוח חשמלי, בכל מקרה - הוחלף חיישן קראנק והתקלה עדיין קיימת.

חיישן קראנק-תוצאה ולא סיבה:lol:

לסובב הגה כשרכב נכבה

זה עניין של תוכנה/map EPS

(f(Steering angle)=f(engine rpm

עריכה אחרונה על ידי gershon1
פורסם
כמו שרשם מאור ...בדוק מצבר ואם תקין תחליף אלטרנטור ורק חדש לא משופץ זאת בעיה מוכרת בדגמים האלו

ככה סתם להחליף אלטרנטור ללא בדיקה מקצועית ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...