Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש סופרמיני בטיחותי חדש


yoavmelamed
שימו לב! השרשור הזה בן 471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשתי צריכה רכב קטן לנסיעות מאד קצרות (הרצליה להרצליה פיתוח). המחשבה הייתה לעשות ליסינג פרטי על יונדאי i10 וכעמט כבר סגרנו את העסקה.

כיוון שמדובר בגיר רובוטי עם מצמד אחד, הלכנו לעשות נסיעת מבחן על הרכב. אשתי שלא מבינה ממש כלום ברכבים - אמרה שהיא לא יכולה לנסוע על הרכב הזה (כן... בגלל הגיר).

שישבנו עם איש המכירות אחרי נסיעת המבחן ושיתפנו שהגיר ביאס, הוא הציע את ה i20 בגרסת ה supreme plus בתנאי מכירה שהם קוראים לו "ליסינג פרטי" אבל בת'כלס - עסקת בלון לכל דבר ועניין:

מקדמה -> תשלום חודשי נוח -> בסוף העסקה (36 חודשים) תשלום היתרה ורכישה של הרכב או טריידאין והמשך לעסקה הבאה.

היה נשמע לנו סבבה וגם ככה לא מעט חברים אמרו לי "אל תעשה ליסינג פרטי! אתה חייב שישאר לך רכב אחרי 3 שנים!" אז חשבנו שזו אופציה לא רעה,

אבל אז חשבתי לעצמי...אז למה דווקא i20? אני אקבל תנאי מימון דומים אצל כל יצרן...

מתלבט בין הדגמים הבאים ואשמח לעצתכם:

יונדאי i20, סיטרואן c3, סיאט איביזה, מזדה 2, קיה סטוניק (פספסתי מישהו? :)

הדגשים: רכב בטיחותי, פשוט לתפעול (לפני שתכתבו על ה c3-יש לי 3008 שאשתי נוהגת עליו וכבר התרגלה לממשק), מרווח עד כמה שאפשר ו...שהגיר לא יעצבן את אשתי :) 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל האופציות שהצעת הייתי מתמקד ב C3 ובמאזדה 2 

אם אשתך רגישה לגיר הדו מצמדי אצל מאזדה והסיטרואן מגיעות עם גיר פלנטרי מעולה וניראה לי הסיטרואן תיהיה לה הכי נוחה

אפשר גם להוסיף את האופל קורסה החדשה בעצם זה אותו אוטו כמו הסיטרואן רק עיצוב שונה, תכלס מביניהם הייתי מתמקד באיזה עסקה יותר טובה שיציעו לך על האופציות האלה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופל מגיעה עם תיבה בת 8 הילוכים לעומת הקןרסה ויש גירסות עם 130 כ"ס.

גם נוחות שונה.

לעיר הסיטרואן תהיה נוחה יותר, אך בגלל הגיר הישן 6 הילוכים הייתי מתמקד בקורסה בעלת גיר נעים יותר עם 8 הילוכים.

המזדה 2 די צפופה מאחור, גם הקורסה לא נחשבת למרווחת בקבוצתה.

הגרמניות כמו איביזה/פולו יהיו מרווחת יותר אך בעלות גיר רובוטי שפחות מומלץ לנסיעה בעיר, אלא אם כול 3 שנים אתה מחליף רכב.

בקורסה/סיטרואן יש רצועת מנוע שיכולה להיות בעייתית אם לא מבצעים שיגרת טיפולים קפדנית כמו החלפת שמן מנוע כול 10 אלף והחלפתה כול 4 שנים או 60 אלף ק"מ.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבטיחות חשובה אני מציע להתמקד בסיאט איביזה. הסיטרואן נבחנה ביורו אנקאפ בשנת 2017 וקיבלה רק 4 כוכבים, מאזדה 2 ב-2015 וגם היא רק עם 4 כוכבים, אופל קורסה ב-2019 עם 4 כוכבים ויונדאי i20 ב-2021 עם 4 כוכבים.

סיאט איביזה עברה מתיחת פנים, נבחנה שוב לאחרונה, וקיבלה 5 כוכבים. בנוסף לזה היא הכי זולה וברמת גימור סטייל אפשר להעלות אותה על הכביש בפחות מ-110K.

גם הסטוניק יכולה לבוא בחשבון אבל מבחן הריסוק של משנת 2017 ובסטנדרטים של היום יתכן שלא הייתה מקבלת 5 כוכבים. היא אפשרות טובה בעיקר אם מעדיפים גיר אוטומטי ולא רובוטי משום סוג, אבל צריך לקחת בחשבון שהביצועים יהיו נחותים משל רכבים עם מנוע טורבו וגם צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר.

שווה לשקול גם את רנו קליאו. רמת האבזור טובה והמחיר לא רע, היא חלשה יחסית למתחרות אבל מגיעה עם רציף ולא רובוטי כפול מצמדים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את ה i20 החדשה למשך מספר חודשים. קניתי ביוני מכרתי בנובמבר. 

הגיר מכוייל בצורה נוראית, איטי נורא וקופצני. הנסיעה לא נוחה ונעימה כלל. ממליץ לדלג. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לעומת הדור הקודם הגיר עבר כיול ולדעתי הוא לא רע, רק יש השהיה מעצבנת בתחילת הנסיעה.

אתה מתאר משהו חריג.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 24.12.2022 בשעה 11:06, yoavmelamed כתב:

אשתי צריכה רכב קטן לנסיעות מאד קצרות (הרצליה להרצליה פיתוח). המחשבה הייתה לעשות ליסינג פרטי על יונדאי i10 וכעמט כבר סגרנו את העסקה.

כיוון שמדובר בגיר רובוטי עם מצמד אחד, הלכנו לעשות נסיעת מבחן על הרכב. אשתי שלא מבינה ממש כלום ברכבים - אמרה שהיא לא יכולה לנסוע על הרכב הזה (כן... בגלל הגיר).

שישבנו עם איש המכירות אחרי נסיעת המבחן ושיתפנו שהגיר ביאס, הוא הציע את ה i20 בגרסת ה supreme plus בתנאי מכירה שהם קוראים לו "ליסינג פרטי" אבל בת'כלס - עסקת בלון לכל דבר ועניין:

מקדמה -> תשלום חודשי נוח -> בסוף העסקה (36 חודשים) תשלום היתרה ורכישה של הרכב או טריידאין והמשך לעסקה הבאה.

היה נשמע לנו סבבה וגם ככה לא מעט חברים אמרו לי "אל תעשה ליסינג פרטי! אתה חייב שישאר לך רכב אחרי 3 שנים!" אז חשבנו שזו אופציה לא רעה,

אבל אז חשבתי לעצמי...אז למה דווקא i20? אני אקבל תנאי מימון דומים אצל כל יצרן...

מתלבט בין הדגמים הבאים ואשמח לעצתכם:

יונדאי i20, סיטרואן c3, סיאט איביזה, מזדה 2, קיה סטוניק (פספסתי מישהו? :)

הדגשים: רכב בטיחותי, פשוט לתפעול (לפני שתכתבו על ה c3-יש לי 3008 שאשתי נוהגת עליו וכבר התרגלה לממשק), מרווח עד כמה שאפשר ו...שהגיר לא יעצבן את אשתי :) 

תודה!

יש לי יונדאי i20 מהסוג supreme plus, שוה כל שקל ועובד נהדר.

סוחב כמו שצריך פלוס, מאיץ כמו שצריך, נותן לי מענה נהדר גם בעיר וגם מחוץ לעיר (אני גר באילת, יש לי לא מעט נסיעות ארוכות למשפחה במרכז, ותענוג לנסוע אותן ב i-20).

לא נתקלתי בשום בעיה בנושא תיבת ההילוכים, הכל הולך חלק כמו שצריך.

 

מחלות זקנה של הרכב אני עוד לא מכיר, עברתי עם הרכב רק 3400 ק"מ בערך.

 

לגבי המשפט שאמרו לך "אל תעשה ליסינג פרטי! אתה חייב שישאר לך רכב אחרי 3 שנים!" - לא הבנתי את ההיגיון של המשפט הזה.

האם אחרי 3 שנים בעיסקת בלון מישהו בא ולוקח לך בכח את הרכב ???

לא.
או שאתה משלם את הסכום של הבלון מכספך, או שאתה לוקח הלוואה, או שחלק ככה וחלק ככה, או שאתה מוכר ולאו דוקא דרך מי שהלווה לך את הכסף.

אני אישית מתכוון לשלם ולהמשיך להחזיק את הרכב, אלא אם כן יהיו במודל 2025 חידושים מספיק מיוחדים שיגרמו לי לרצות לשלם על רכב חדש.

 

ומי שרוצה לשלם תשלומים גבוהים יותר, או תשלומים ליותר זמן, בלי בלון - לא חסרות אפשרויות.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רואה שה-break של העסקה עם היונדאי היה נסיעת מבחן, ונסיעת מבחן רק אתם יכולים לעשות, לא אף אחד בשבילכם.

בשביל נסיעות מהרצליה להרצליה פיתוח אתה לא צריך 8 הילוכים. תיכנסו לסיבוב בסטוניק, ב-C3 (שתהיה לכם מוכרת מה-3008), אולי הונדה ג'אז, המדע כאן פחות משמעותי מהחוויה. החשש בנסיעות קצרצרות  אגב הוא לא להגיע לטמפ' עבודה של הרכב ועל בסיס קבוע, זה לא מזהיר. אבל הנסיעה שלכם תהיה על כביש 2 ככה שהסיכון נמוך 

 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...