Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי סיטרואן C4 פיקאסו, אוטומטית-רובוטית, שנת 2011, 120,000 ק"מ.

 

במהלך נסיעה לא הייתה שום בעיה בהעברת ההילוכים. בעצירה, למרות שהעברתי את מוט ההילוכים מאוטומט לרברס ואז לניוטרל, הצג נותר על אוטומט ונדלקה נורית תקלה Gear fault. לאחר כמה שניות השתחרר.

למחרת, למרות הזזת ידית ההילוכים, לא היה ניתן לשלב לניוטרל ולהניע, ושוב לאחר כמה דקות השתחרר.

 

בבדיקת מחשב במוסך אובחנה התקלה הבאה P1718 Gear lever signal fault. Coherence.

 

לדברי מוסך אחד מדובר בתקלה במחשב הגיר ויש להחליף את המחשב בחדש (4247 מחשב חדש + 1200 עבודה +מע"מ).

פניתי למוסך אחר שטען שמדובר בתקלה בידית ההילוכים בלבד ורק אותה יש להחליף (1000 ידית מפירוק +150 עבודה + מע"מ).

 

האם מישהו מכיר את התקלה הזו ויודע איזו מהמוסכים צודק?

 

תודה

 

קופי

פורסם (נערך)

ואלה מוסכים שמבינים בסיטרואן ? מוסך בעל שם ?

זה הק"מ בו הגיר הזה (AL4) דורש בדר"כ שיפוץ שסתומים. תביאו את הרכב למוסך שמבין.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לדעתי מדובר בתקלה בחיישן מצב ידית ההילוכים. זה חיישן שניתן להחלפה די בקלות, היה פה שירשור לפני כשבוע על חיישן כזה שהוחלף בעלות של מאות שקלים בודדות.

שווה להתייעץ עם מוסך גבע לגבי התקלה

יום טוב גם לך

פורסם
ואלה מוסכים שמבינים בסיטרואן ? מוסך בעל שם ?

זה הק"מ בו הגיר הזה (AL4) דורש בדר"כ שיפוץ שסתומים. תביאו את הרכב למוסך שמבין.

 

תודה.

 

שניהם מוסכים מורשים, אבל לא מוסכי יבואן. עם המוסך המורשה של סיטרואן בבאר שבע (כרמלי) היו לי כמה חוויות לא חיוביות.

הראשון מתמחה ברנו וניסאן.

השני מתמחה בסיטרואן ופיז'ו.

 

אתה יודע להעריך מה העלות של שיפוץ שסתומים?

פורסם

שיפוץ כזה דיי נפוץ בגיר הזה. כ ₪2500 כולל הכל ואחריו יש שוב שקט תעשייתי.

לדעתי לך למוסך השני. רק שאם החלפת הידית לא פוטרת את הבעיה שיחזירו את הידית המקורית.

פורסם

הגיר הוא גיר רובוטי ולא אוטומט ולכן אנשים שלא מכירים מטעים פה את הבחור. צדק מי שאמר לך שהתקלה בידית ויש להחליפה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

אכן מדובר בתקלה במוח גיר שנמצא על הגיר עצמו. התקלה הזו תגרום לעיתים לבעיות התנעה ותופעה שהניוטרל מהבהב ואי יכולת לשלב הילוך.

כאשר המוח תקול מתקבלת התקלה הבאה שתיארת, לעיתים כיבוי והתנעה פותרת זמנית את הבעיה

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
ואלה מוסכים שמבינים בסיטרואן ? מוסך בעל שם ?

זה הק"מ בו הגיר הזה (AL4) דורש בדר"כ שיפוץ שסתומים. תביאו את הרכב למוסך שמבין.

 

הגיר הוא רובוטי ולא AL4. האחרון קיים ב-C4 הרגילה עד 2011. אני הייתי מחפש מכון גירים שמתמחה בגיר הזה משום שממילא בד"כ המוסך מוציא את השיפוץ לעבודות חוץ וגוזר את הקופון שלו. אני לא הייתי מהמר על ניסוי וטעייה, ואם מדובר בתקלה נפוצה גם לא בטוח שהייתי הולך על חלק מפירוק בגלל שבמוקדם או במאוחר התקלה עלולה לחזור על עצמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איזה שיפוץ איך הגעתם לזה ,ישנה תקלה על ידית הילוכים בלבד.תקלה חיצונית בלבד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
איזה שיפוץ איך הגעתם לזה ,ישנה תקלה על ידית הילוכים בלבד.תקלה חיצונית בלבד.

 

התקלה שהמחשב נותן היא לא חד משמעית ויכולה לנבוע מגורמים שונים בניהם המוח או הבורר של הגיר - תיקון של הגיר = (סוג של) שיפוץ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברה יש קוד תקלה שמדבר על ידית הילוכים , תקלה ידועה , מחליפים ידית ושלום על ישראל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

וגם מעבר להכל הסלונואידים ב AL4 לא דורשים החלפה כל 120K בתנאי שהוחלפו לגרסה המשופרת{16 בסוף המק"ט},יש לי בבית כרגע שתי דוגמאות באחד זה מחזיק 170K ובשני זה החזיק 210K.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 27.5.2017 בשעה 21:56, אורן שרותי רכב כתב:

עמו שכתבו לך כאן , מדובר בידית הילוכים לא תקינה, החלף לחדשה והתקלה תעלם.

אורן

היי אורן שלום לך

שמי יאיר.

יש לי רכב סיטרואן פיקאסו 2009.

בנסיעה הילוך נופל מי 4 ל3 

אני מעלה אותו ידני וזה מסתדר.

וחוזר שוב מידי פעם.

מה זה יכול להיות.

תודה .

×
×
  • תוכן חדש...