Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אלפא רומיאו סטלביו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

זה בדיוק העניין, בגלל זה לא מובנת ההתלהמות הזאת.

504L,

מכיר את הדגם. רק שאז זה באמת היה רכב שטח, והוא גם לא יתפוס, אין לו לדים, מסכים, מערכת בלימה אוטומטית, לא עובר את מבחן השכונה, לא ילך;)

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי התיזה שלך, אין לי מושג בכלום.

אני פשוט אידיוט מוחלט..

 

לא מבין איך אתה בכלל מעז להתווכח עם מר "כל המשלוח הראשון של ה 500X נמכר בהשקה".

 

אבל אם היבואן לא מסוגל לתת מחיר ראוי ולחדור לשוק הרווי הזה אין לו סיכוי.

 

עזוב שניה מחיר, אחרי שמכרת לכל אלא שחיכו בקוצר נשימה (בהחלט ייתכן שבצדק) לג'וליה ולסטלביו, איך בדיוק אתה חודר לקהלים חדשים שמלאים בדעות קדומות עם אלפא עם שנתיים אחריות? ועוד ברכבים שעולים 350-400 אלף ש"ח?

 

שיתן 5, אנשים יקנו הרבה יותר בקלות!

 

שיתן 3 היקפי ועוד שנתיים על מנוע וגיר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא תתפלא אני חושב שהסטלביו מאד מעניין ואם המחיר שלו היה אטרקטיבי יותר הייתי שוקל ברצינות את הרכישה שלו, אבל אם כבר אני הולך להוציא כזה סכום אני אעדיף להשקיע אותו בrx של לקסוס או ב glc, בקרוב גם תגיע לארץ ה xc 60 שתתומחר במחיר מאד אטרקטיבי ולדעתי תעשה צרות למתחרים. כמו שאתה שם לב השוק רווי ואני לא רואה איך הסטלביו הולכת לחדור אליו.

לגיטימי לחלוטין שאתה אישית מעדיף להשקיע את הכסף שלך במקום אחר. כמו כן, זה לגיטימי לחלוטין שתרצה מרצדס בסכום הזה כי זה מרצדס. שום דבר מזה לא הופך את המחיר של הסטלביו לגבוה מדי.

 

אך זה לא נכון עבור מותג שממצב את עצמו מול מתחרות מסויימות לפתוח רגליים כי יש כמה אנשים אשר מעקמים את האף. כמאמר המשפט הידוע, יהיה להם אף עקום. לא נורא.

 

לא מבין איך אתה בכלל מעז להתווכח עם מר "כל המשלוח הראשון של ה 500X נמכר בהשקה".

אתה מודע לכך שרוב המשלוח הראשון אכן נמכר בתחילת השיווק, כן?

 

מה דעתך שנפתח שרשור, ויש מספיק חומר, על פאלטות אמיתיות שלך?

 

עזוב שניה מחיר, אחרי שמכרת לכל אלא שחיכו בקוצר נשימה (בהחלט ייתכן שבצדק) לג'וליה ולסטלביו, איך בדיוק אתה חודר לקהלים חדשים שמלאים בדעות קדומות עם אלפא עם שנתיים אחריות? ועוד ברכבים שעולים 350-400 אלף ש"ח?

 

שיתן 5, אנשים יקנו הרבה יותר בקלות!

 

שיתן 3 היקפי ועוד שנתיים על מנוע וגיר.

תראו! עוד אחד.

 

למה נראה לך ש-5 שנות אחריות זה מה שמעניין את הלקוחות בסגמנט הזה?

 

לסטלביו יש כל מה שהוא צריך. אפילו המחיר לא בנוסח סמל"ת. כעת נמתין ונראה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מבין וחן לא מבין, ואייל לא מבין..

zuzut5 כדוגמה - אתם בכלל יודעים איזה רכבים יש והיו לו.



 

אולי אנו כן מבינים , וגם רואים די ברור דבר אחד.. אלפא לא מוכרת בארץ כמו האחרים בפלח הנ"ל

והיא מתיימרת להוביל במחירים גבוהים, כאשר הרכבים שלה הם דגמים חדשים לחלוטין .

אשר עדיין לא בנו את התדמית והמסורת בפלחי הפרמיום.

 

אלפא צריכה להיכנס במחירים סבירים, להראות אמינות איכות ועם הזמן תהיה גם תדמית מתאימה.

אחרי הכניסה ההוכחה ובניית התדמית - אפשר להעלות מחירים מאחר והוכיחה את עצמה.

 

ומנגד - אנו רואים וזוכרים, כי כאשר רכבי אלפא תומחרו בארץ במחירים טובים ולא מוגזמים.

הם מכרו בכמויות גדולות את האלפא ספרינט, את ה 147 וה 159 וה 156 .

וכיום עם שגעון הגדלות , למחירי פרמיום יותר מנופחים ממחירי מובילות הפרמיום בשוק.

הם מתקשים במכירות .

 

לכן - באמת תודה שאתם דואגים להסביר לנו.

אבל.. הראו לנו את זה במכירות, המספרים לא משקרים.. ההסברים כן.

 

והמצחיק אנו בעד המותג - ומאוכזבים כי הוא לא עולה.

מבינים את הבעיה וכותבים עלייה - ואתם טוענים שאנו לא מבינים.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגיטימי לחלוטין שאתה אישית מעדיף להשקיע את הכסף שלך במקום אחר. כמו כן, זה לגיטימי לחלוטין שתרצה מרצדס בסכום הזה כי זה מרצדס. שום דבר מזה לא הופך את המחיר של הסטלביו לגבוה מדי.

 

אך זה לא נכון עבור מותג שממצב את עצמו מול מתחרות מסויימות לפתוח רגליים כי יש כמה אנשים אשר מעקמים את האף. כמאמר המשפט הידוע, יהיה להם אף עקום. לא נורא.

 

 

אתה מודע לכך שרוב המשלוח הראשון אכן נמכר בתחילת השיווק, כן?

 

מה דעתך שנפתח שרשור, ויש מספיק חומר, על פאלטות אמיתיות שלך?

 

 

תראו! עוד אחד.

 

למה נראה לך ש-5 שנות אחריות זה מה שמעניין את הלקוחות בסגמנט הזה?

 

לסטלביו יש כל מה שהוא צריך. אפילו המחיר לא בנוסח סמל"ת. כעת נמתין ונראה.

 

אני חושב שהמחיר הוא מכשלה עיקרית ובמיספרים האלה יש מותגים יותר נחשקים ומוכחים. בנוסף, יש את היגואר f pace.

רוצה רכב יותר זול- הוולוו xc60 שמוחלפת עכשיו עולה 115000 ₪ פחות מהאלפא!

הדגם החדש של ה-xc60 יהיהיותר זול מהאלפא ולי נראה שהמכשלה העיקרית הוא המחיר המופרז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור, היא מתומחרת בדיוק מול הגרסאות הרלוונטיות של הגרמניות. בסטלביו תקבל עיצוב, יתרון ביצועים מובהק, קלילות, ניהוג של פרייבט ואבזור עשיר - כל אלו הם בהחלט נקודות משיכה.

 

וולוו XC60 רלוונטית לא תעלה 115K פחות. אולי גרסת הבסיס של הוולוו מתחילה ממחיר כזה, אך אותה יש להשוות לגרסת הבסיס של הסטלביו אשר תופיע בעוד כמה חודשים.

 

היגואר עגלה, עם פנים מאכזב (הן מבחינת האיכות והן עקב הנדסת אנוש בעייתית) וכל זה בתמחור גבוה. לא ממש ברור לי מי קונה אותה בכלל. עד אפריל מסרו 18 יח' מהיגואר לעומת 259 יח' של Q5 או 240 יח' של GLC. אני לא יכול להגיד שזה מפתיע.

 

לשם הפרופורציה, אפילו מזראטי לבנטה, אשר עולה "קצת" יותר, מסרה 62 יח'.

 

זה מוביל אותי לעניין אחר, ב.מ.וו מסרו בערך 180 יח' של X5/X6 (רובם מגרסאות זולות מהלבנטה). זה נותן לסטלביו פרספקטיבה טובה.

 

דבר אחרון, אמנם זו איטליה, אבל הסטלביו הגיע למקום הראשון בטבלת המכירות בחודש אפריל (השיווק החל זמן קצר לפני כן). אז נכון, זו איטליה, אך למכור רכבים יקרים באיטליה זה לא כמו למכור פיאט - ככל שהמחיר עולה, כך הרגשות הפטריוטיים יורדים.

באירופה כולה, אלפא הציגו עליה של 52%.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא רואה שום בעיה עם המחיר. לא מדובר פה בדגם בסיס, לא מבחינת מנוע ולא מבחינת איבזור, אז אין שום סיבה שתתומחר כך, ואם דגם ה200 כ״ס היה מושק באותה עת, אף אחד לא היה מרים גבה לגבי המחיר של הFirst Edition.

המחיר שלה זהה לחלוטין לג׳וליה עם המנוע המקביל (Veloce), והיא גדולה ומאובזרת ממנה.

אני גם מניח שכמו עם הג׳וליה, אפשר לצפות להנחות לא קטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא תתפלא אני חושב שהסטלביו מאד מעניין ואם המחיר שלו היה אטרקטיבי יותר הייתי שוקל ברצינות את הרכישה שלו, אבל אם כבר אני הולך להוציא כזה סכום אני אעדיף להשקיע אותו בrx של לקסוס או ב glc, בקרוב גם תגיע לארץ ה xc 60 שתתומחר במחיר מאד אטרקטיבי ולדעתי תעשה צרות למתחרים. כמו שאתה שם לב השוק רווי ואני לא רואה איך הסטלביו הולכת לחדור אליו.

אם לכולם היה את אותו הטעם, הכבישים היו נראים משעממים מאוד. לא חסרים כאלה שיעדיפו את המראה והדינמיות של הסטלביו על הGLC המשמימה או הRX המשעממת עד פיהוק לנהיגה.

הXC60 החדשה אכן תעשה צרות בתנאי שתתומחר אטרקטיבית, ובאירופה לפחות המחירים שלה עלו בהשוואה לקודמת. בנוסף X3 חדשה תוצג עוד הקיץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

385 לגירסת קצה זה מחיר סביר מאוד. הבעיה שב400 קונים היום RX200 שזה רכב בליגה אחרת (חוץ מבביצועים והנאה מנהיגה)וגם מאובזר הרבה יותר. הגירסאות של ה200 כס של הסטלביו יתחילו מ330 ושם יהיו כמובן יותר נמכרות. לוולוו יש הזדמנות לשבור את השוק עם הXC60 פלאג אין הייבריד, בתמחור של פחות מ300 לרכב מאובזר יכול להיות להיט מטורף ולעבור בקלילות את המכירות של הNX והQ5 שמובילות את המכירות בקטגורייה נכון לעכשיו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, היא נכנסת לפלח שוק עמוס מאד ורווי, ללא היתרון האיטלקי המסורתי - מחיר.

מתי הפעם האחרונה שהיתרון של האיטלקים היה בתמחור..? לפני כמה עשורים?

 

נדמה לי שבעשורים האחרונים היתרון של האיטלקים הוא לא במחיר וVFM, אלא בכל מיני שיקולים רגשיים או פסאודו-רגשיים: עיצוב, דינאמיות (פסאודו רגשי כי בחיאת, לא קונים סטלביו בשביל נס הרים) ושות'.

 

הסטלביו נראית מצוין מבחוץ ומבפנים, מציעה אבזור לא מעליב, המחיר - כרגיל - לא נמוך במיוחד אבל גם לא מונפץ.

יש כאן אחלה פוטנציאל, הלוואי שימומש. כיף לראות אותה בכבישים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתעשיית הרכב האיטלקית היה יתרון מובנה בגזרת התמחור עד שנת 2000, עם הצטרפות איטליה לגוש האירו.

זה ממש לא לפני עשורים.

שים לב איך פיאט, ששלטה ביד רמה בשוק הסופר מיני, כמעט נעלמה מפלח השוק שהיה החשוב ביותר עבור פיאט.

זו גם הסיבה מדוע האלפא 166 נעלמה מהשוק בקול דממה דקה, ותזכור את הצלחתה היחסית של ה 164.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיאורים שלך אינם רלוונטיים למציאות. דבר ראשון, הסגמנט הזה הולך וגודל. מעבר לכך, ראה כיצד ה-3008 מצליחה בשוק אשר נשלט ע"י ספורטאז', טוסון וקצת מאזדה CX-5. מדובר כאן על רכב צרפתי, כן? (ואחלה רכב)

 

כעת נחזור לסטלביו. בשוק הזה יש עוד כלים כמו וולוו XC60, אך חשוב מכך, ראה כיצד נראות כל המתחרות: קופסאות משמימות. זה סגמנט שמראה/פוזה/נראות חשובים בו מאוד והסטלביו דופק הופעה.

 

לבסוף, המחיר טוב מאוד. נקווה שזה אומר שגם גרסאות הבסיס שיגיעו לכאן בקרוב יהנו מתמחור כזה ואולי זה גם מרמז משהו על מחירי הג'וליה.

שני מותגים נהדרים, גם אלפא גם פז'ו, כל אחד כמובן בפלח שלו, מוערכים מאוד בחסר וראויים ללא ספק להצלחה גבוהה מזו לה הם זוכים. ואחרי כל זה צריך להכיר בעובדה שה 3008 לא באמת יכולה להקרא "מצליחה" בשוק שבו היא נמכרת במספרים זניחים לחלוטין יחסית למתחרות ( די להציץ בהשוואה לנתוני המכירות של הספורטאז' והטוסון ). את הסיפורים על הקצאות מוגבלות קצת מתקשה לקבל ובכל מקרה אין בהם כדי לתרץ משהו כשהמדד הוא מספרים. אשר לסטלביו עולה הרושם שמדובר באוטו מוצלח מאוד, אם יצליחו שם לחקות את ההצלחה של פורשה שגם היא ( אמנם בקטגוריה גבוהה משמעותית ) לקחה סמל ספורטיבי עם ניחוח אקזוטי, הדביקה אותו לג'יפ ועפה לשמיים בספרי החשבונות, אז יופי, אם לא, לסמלים המשקפים יותר יוקרה סולידית וייצור מוקפד כמו ב.מ.וו מרצדס ואודי לא מחכה תחרות רצינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוולוו יש הזדמנות לשבור את השוק עם הXC60 פלאג אין הייבריד, בתמחור של פחות מ300 לרכב מאובזר יכול להיות להיט מטורף ולעבור בקלילות את המכירות של הNX והQ5 שמובילות את המכירות בקטגורייה נכון לעכשיו.

תשכח מזה, וכנראה שלא עשית שיעורי בית.. אין מצב בעולם שהT8 תימכר מתחת ל300 או שלא יהיה טעם להביא את הדגמים האחרים.

בXC90 הפרשי המחירים בין ה T6 בנזין והT8 הוא 90,000 ש״ח ואני מעריך שההפרשים יהיו דומים באחות הקטנה.

אמנם הנבואה ניתנה לשוטים אבל אני אוכל את הכובע אם המחיר של גרסת הפלאג אין תרד מ400 וצפונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתעשיית הרכב האיטלקית היה יתרון מובנה בגזרת התמחור עד שנת 2000, עם הצטרפות איטליה לגוש האירו.

זה ממש לא לפני עשורים.

 

למען הפרופורציה, קח רגע ותבין שחלק מאותם אנשים שנולדו בשלהי אותה תקופה, 1999 לצורך הדוגמא, בדיוק נמצאים באמצע טירונות מרץ 17.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשכח מזה, וכנראה שלא עשית שיעורי בית.. אין מצב בעולם שהT8 תימכר מתחת ל300 או שלא יהיה טעם להביא את הדגמים האחרים.

בXC90 הפרשי המחירים בין ה T6 בנזין והT8 הוא 90,000 ש״ח ואני מעריך שההפרשים יהיו דומים באחות הקטנה.

אמנם הנבואה ניתנה לשוטים אבל אני אוכל את הכובע אם המחיר של גרסת הפלאג אין תרד מ400 וצפונה.

 

ה-xc60t8 לא תתומחר ב-300k והפער בין ה-xc90t6 אל מול ה-t8 הוא 25k.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...