Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יש שיטת שיווק שגורסת בדיוק את מה שסמל"ת (ועוד רבים וטובים אחרים) עושים.

 

בא נביא את הגרסאות היקרות בלבד ונמכור לפחות לכל אלה שממתינים בקוצר רוח גירסאות יקרות.

אח"כ נביא גירסא יותר זולה וכל אלה שלא היה להם כסף יקנו עכשיו.

ובסוף נביא עוד גירסא עוד יותר זולה ונמכור לכל אלה שגם לביניים לא היה להם כסף.

 

אליבא דגירסא זו, ימכרו אותו מספר מכוניות (בקירוב רב) כמו אם היית מביא בבת אחת את כל 3 הגירסאות אבל ההכנסה והריווחיות יהיו גדולים יותר כי תמכור יותר משתי הגירסאות הבכירות יותר.

 

אין לי מושג אם זה עובד גם מחוץ לטבלאות האקסל של החוג לשיווק באוניברסיטה כי בסופו של יום, אנשים גם אוהבים מבחר ואפשרויות בחירה וגם לא אוהבים שעושים להם מניפולציות על הארנק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צריך לזכור כי כאשר ההפרש באירופה בין הגירסאות הרגילות למיוחדת הוא 5-10.000 יורו .

בארץ עם המיסים ההפרש קופץ ב 50/80.000 ש"ח - ומעביר את הרכב לפלח אחר.

ולהרגשה כי יש כאן דרישה מוגזמת במחיר, גם אם נכון הדבר, כי הרכב בדגם הזה מיוחד מאוד.

 

הוספה.. צודק השד - אבל זה מתחיל בהשקה, ונעצר מהר.

ואם זה פלח השוק שהם רוצים - :wink: למכור 10 רכבים מיוחדים בשנה , בכייף .

 

 

 

אייל.

אני חושב שאתה קצת פסימי עם 10 יחידות, אבל סבבה.

 

בכל אופן, כרגע ימכרו את הגרסה הזאת, ובמקביל הנציגים גם ישמרו לעצמם רשימה של אנשים שהביעו עניין בדגם חלש יותר/זול יותר וידאגו לעדכן אותם לאורך הזמן עד להגעת הגרסה הזולה יותר.

מדובר על הרבעון האחרון של השנה, זה בסך הכל כמה חודשים, שעם עבודה טובה של נציגי המכירות והיבואן זה יכול לעבוד מאוד יפה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ב370 לפני הנחה קונה glc350 חשמלית בלי לחשוב פעמיים גם חזקה יותר וגם מאובזרת יותר, אם כל הכבוד ליבואן הוא לא יכול לתמחר במחירים האלב ולצפות להתחרות בגרמניות כי זה לא יקרה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

בניגוד לג'וליה שלפחות פונה לקהל יעד שמבין ויודע בדיוק מה הוא מחפש ורוצה, הסטלביו היא בבחינת יריה באפלה.

אלפא לא מזוהה עם רכבי שטח, ג'יפים, טנדרים ומסחריות, ולכן במקרה הטוב היא תהיה עוד מכונית בסגמנט די רווי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני מניח (לא מהיכרות אישית, סתם הנחה) שגם בקרב אותו קהל מבין שיודע בדיוק מה הוא מחפש ישנם את אלה שרוצים להתבלט ומעדיפים את עצם ההתבלטות על פני יכולות השחזת אייפקסים. ובוא לא נשכח שמהגרסה הזאת מביאים בסך הכל 40 חת'כה. הם ימצאו למי למכור אותם. אחרי זה אלוהים גדול, והרבה מההצלחה תהיה תלויה בתמחור.

 

מה שכן, היות והקהל ה"שבוי" כאן אפילו קטן יותר מזה של הג'וליה, אם הם לא יצליחו לתת הצעת ערך אטרקטיבית הסטלביו פשוט יהפוך לאוטו לא רלוונטי בדיוק כמו ה-500L (וה-L ליבינג עוד יותר), כמו הרנגייד, כמו ה-500X ו... טוב, הבנתם את הרעיון.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

שכחת פנדה.

 

אגב, פיאט הציגו את ה 500L מתוחת הפנים וסמל"ת כבר הודיעו שבאוגוסט תגיע לארץ.

הזוי שהם הולכים להביא אותה שוב.

 

כנראה שהרואה חשבון הורה להם להתחיל לייצר הפסדים :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בניגוד לג'וליה שלפחות פונה לקהל יעד שמבין ויודע בדיוק מה הוא מחפש ורוצה, הסטלביו היא בבחינת יריה באפלה.

אלפא לא מזוהה עם רכבי שטח, ג'יפים, טנדרים ומסחריות, ולכן במקרה הטוב היא תהיה עוד מכונית בסגמנט די רווי.

סורי, אבל נראה שאתה פשוט לא מבין איך השוק מתנהל בכללי והסגמנו הזה בפרט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הרכב יפה מאוד ועם נתוני ביצועים ואבזור יפים, לגבי המחיר... אני מניח שזה בכוונה עם הרבה בשר להנחות\סבסוד טרייד אין

STI 2004

 

 

פורסם
סורי, אבל נראה שאתה פשוט לא מבין איך השוק מתנהל בכללי והסגמנו הזה בפרט.

אני יודע מצויין איך הסגמנט הזה מתנהל, ויודע גם שההגמוניה הגרמנית שולטת בו כמעט כליל, יחד עם אחוזים קטנים ללקסוס ואינפיניטי.

בלי קשר לאיכויותיה של הסטלביו, היא חייבת "לגנוב" לקוחות ממרצדס, אודי וב.מ.וו, ובניגוד לג'וליה שפונה לאלפיסטים האמיתיים, לפחות בתחילת דרכה, כאן היא צריכה לשכנע לקוחות ותיקים, שהשם אלפא רומיאו לאו דווקא מעורר אצלם קונוטציות חיוביות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

התיאורים שלך אינם רלוונטיים למציאות. דבר ראשון, הסגמנט הזה הולך וגודל. מעבר לכך, ראה כיצד ה-3008 מצליחה בשוק אשר נשלט ע"י ספורטאז', טוסון וקצת מאזדה CX-5. מדובר כאן על רכב צרפתי, כן? (ואחלה רכב)

 

כעת נחזור לסטלביו. בשוק הזה יש עוד כלים כמו וולוו XC60, אך חשוב מכך, ראה כיצד נראות כל המתחרות: קופסאות משמימות. זה סגמנט שמראה/פוזה/נראות חשובים בו מאוד והסטלביו דופק הופעה.

 

לבסוף, המחיר טוב מאוד. נקווה שזה אומר שגם גרסאות הבסיס שיגיעו לכאן בקרוב יהנו מתמחור כזה ואולי זה גם מרמז משהו על מחירי הג'וליה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

1. שכחת את וולוו שתופסת גם כמה אחוזים מנתח השוק, ואת קדילאק. אמנם שתיהן לא מראות נתונים מטורפים, אבל הם עדיין שם ועדיין יש אנשים ששמים את כספם על הרכבים האלה.

2. לסטלביו יש נקודות זכות בסגמנט, כמו למשל ג'אנט 20 אינץ'. תתפלא לכמה אנשים זה חשוב, בסגמנט הפרימיום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

דבר אחד אתם לא רוצים להבין - אין ללקוחות האלו זיקה או חיבה מיוחדת לשם אלפא רומיאו, מה שלנו יש.

מבחינתם אלפא מתקשרת לחלודה ותקלות, לא למותג יוקרה.

יוקרה ומותג משחקים תפקיד משמעותי מאד כאן.

קשה לי לראות לקוח ותיק של מרצדס או ב.מ.וו נכנס לאולם התצוגה של אלפא.

אבל מצד שני מדובר ב 40 מכוניות סה"כ, לא נראה שתהיה בעיה למכור אותן, כי התמחור די אטרקטיבי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, אגלה לך סוד, לאנשים גם אין חיבה לב.מ.וו, מרצדס או אאודי כשמדובר בג'יפים.

 

נכון, תמיד יש את אלה שאומרים "[הכנס שם יצרן כאן] הכי טוב!" אבל זה לא הרוב, במיוחד לא כשמדובר בשוק הקרוסאוברים.

 

אנשים יעברו מותג אם המוצר של המותג המתחרה טוב, מאובזר טוב ומתומחר טוב.

 

אז לגבי טיב המוצר, את זה עוד נגלה, אבל כנראה שהוא לכל הפחות טוב כמו מתחריו, אם לא יותר טוב.

 

לגבי האיבזור, כמו כל רכב, בעיקר בסגמנט הפרימיום, יש לו הפלוסים שלו ויש לו את המינוסים שלו. אין רכב אחד שקולע לטעם של כולם. אנשים מסוגלים להפיל עסקה כי לרכב אין גג נפתח, או כי אין פנסי קסנון/לד, או כי אין גימור עץ, או בגלל גודל הג'אנט או אפילו בגלל הצורה של הג'אנט או כל סיבה אחרת שלנו תיראה קצת הזויה. שוק הפרימיום מורכב משיקולים אמוציונאליים, וזה משפיע רבות.

 

לגבי התמחור, כפי שכבר כתבתי, הוא דווקא אחלה. עכשיו זה שאלה של איזה הנחה יש על הרכב לעומת המתחרים, כי גם יש לא מעט לקוחות שמסתכלים על אחוז ההנחה שקיבלו ולא על השורה התחתונה, שזה הזוי מבחינתי אבל זה מה יש. כסף לא תמיד קונה שכל.

 

אם סמל"ת תשכיל לשווק את הרכב באופן פעיל עם קמפיין פרסום איכותי, ויצליחו להכניס אותו לתודעה, אז יש בהחלט מצב שכאשר לקוח ירצה לקנות קרוסאובר חדש בשבילו או בשביל אשתו, הוא יילך לבדוק את המתחרה האיטלקי. אם באמת יקנה זה כבר שאלה אחרת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הסיבה העיקרית לייצור הסטלביו פשוטה - מדובר במכוניות בעלות שולי רווח גבוהים מאד עבור יצרניהן.

עלויות הפיתוח לא היו גבוהות, יחסית, מאחר והיא מתבססת על מכונית קיימת.

מה שכן, היא נכנסת לפלח שוק עמוס מאד ורווי, ללא היתרון האיטלקי המסורתי - מחיר.

בקרוב תושק הוולוו XC60 החדשה, ואם היא תהיה ברמה של ה XC90, יש למתחרות מגרמניה בהחלט סיבה לדאגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...