Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת אלפא רומיאו סטלביו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ב370 לפני הנחה קונה glc350 חשמלית בלי לחשוב פעמיים גם חזקה יותר וגם מאובזרת יותר, אם כל הכבוד ליבואן הוא לא יכול לתמחר במחירים האלב ולצפות להתחרות בגרמניות כי זה לא יקרה.

אז אתה לא תקנה סטלביו, נו ו? (בינינו, אם אתה מחפש ג'יפון בסגמנט ולא מתכוון לטרוח אפילו לראות אותו, אז כנראה שממילא לא היית קונה).

 

רק מזכיר שמדובר על בהמה ששוקלת מעל 2 טון, שהם 400 קילו יותר מהסטלביו. זה יורגש בנוחות, בתחושה שהרכב נותן וכו'.

באשר לכח, המרצדס אולי קצת יותר חזקה על הנייר, אך בפועל היא יותר איטית מהסטלביו (שוב, 400 ק"ג יותר).

 

לבסוף, אני בטוח שיש לא מעט אנשים אשר העיצוב של הסטלביו יקרוץ להם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסיבה העיקרית לייצור הסטלביו פשוטה - מדובר במכוניות בעלות שולי רווח גבוהים מאד עבור יצרניהן.

עלויות הפיתוח לא היו גבוהות, יחסית, מאחר והיא מתבססת על מכונית קיימת.

חבל שאתה שוב גולש לדברים שאין לך מושג לגביהם. מה היו עלויות הפיתוח?

 

בכל אופן, הסיבה לקיומו של הסטלביו היא ברורה: ג'יפונים מוכרים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיזה שלך, אין לי מושג בכלום.

אני פשוט אידיוט מוחלט.

אז כן, עלויות הפיתוח לא היו גבוהות, יחסית, כי היא מתבססת על מכונית קיימת.

היא אינה דגם עצמאי שפותח מהיסוד.

הבנת ?

מייצרים אותה כי שולי הרווח בה גבוהים מאד, כי היצרנים הגרמניים עושים בסגמנט הזה יופי של כסף וכי אלפא ראתה מה עשתה הקאיין הדוחה לפורשה.

סה טו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בקיצור, אתה מסכים שהסיבה לכך שאלפא החליטו לייצר את הסטלביו היא בגלל שהסגמנט הזה רותח ויש בו כסף.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור.

לאלפא אין הרבה מה להפסיד כאן, וגם אם ההצלחה תהיה בינונית, היא עדיין תכניס לאלפא סכומים נאים.

לפחות בעתיד הנראה לעין, קשה לראות אלפא גדולה ויקרה משמעותית מהג'וליה שתתחרה בסדרה 5 של ב.מ.וו או ב E של מרצדס, וזו הדרך היחידה שלהם להכניס סכומים נאים, ללא סיכון משמעותי או השקעה גדולה.

מצד שני, ובלי קשר לסטלביו, אף אחד לא יודע מתי יגמר ההיפ של פלח השוק הזה.

והיו לא מעט מקרים בהיסטוריה המוטורית של מכוניות שנכנסו מאוחר מידי לפלחי שוק רווים מידי, והאדסל של פורד היא דוגמא נהדרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק של הג'יפונים רק הולך וגודל.

 

עד לאחרונה, כל השמועות דיברו על אלפא "סדרה 5" וג'יפ תואם כצמד הדגמים הבאים שיוצגו. זה כבר לא בטוח, ייתכן שיתנו קדימות לג'ולייטה חדשה והג'יפ התואם ורק לאחר מכן יתמקדו ב"סדרה 5". נראה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא "תכנס" ישירות בסדרה 5 ובסדרה E אך ורק אם הג'וליה תצליח.

וזה יקרה רק אחרי שהג'וליה תתבסס ותתברג היטב בשוק, ואת זה נדע רק אחרי השנתיים הראשונות.

להכנס למעוזים האלו זו משימה לא פשוטה בעליל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה לא תקנה סטלביו, נו ו? (בינינו, אם אתה מחפש ג'יפון בסגמנט ולא מתכוון לטרוח אפילו לראות אותו, אז כנראה שממילא לא היית קונה).

 

רק מזכיר שמדובר על בהמה ששוקלת מעל 2 טון, שהם 400 קילו יותר מהסטלביו. זה יורגש בנוחות, בתחושה שהרכב נותן וכו'.

באשר לכח, המרצדס אולי קצת יותר חזקה על הנייר, אך בפועל היא יותר איטית מהסטלביו (שוב, 400 ק"ג יותר).

 

לבסוף, אני בטוח שיש לא מעט אנשים אשר העיצוב של הסטלביו יקרוץ להם.

 

דווקא תתפלא אני חושב שהסטלביו מאד מעניין ואם המחיר שלו היה אטרקטיבי יותר הייתי שוקל ברצינות את הרכישה שלו, אבל אם כבר אני הולך להוציא כזה סכום אני אעדיף להשקיע אותו בrx של לקסוס או ב glc, בקרוב גם תגיע לארץ ה xc 60 שתתומחר במחיר מאד אטרקטיבי ולדעתי תעשה צרות למתחרים. כמו שאתה שם לב השוק רווי ואני לא רואה איך הסטלביו הולכת לחדור אליו.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם אני אחזור( וכן אני מבין את ההערצה שלך לאלפא) אלפא עדיין לא שם ולא יעזור מה שתגיד היא לא יכולה להתחרות במרצדס/ במוו / אאודי. אני מבין שזה רכב טוב ואגיד שוב במחיר הנכון הייתי רוכש אחת, אבל אם היבואן לא מסוגל לתת מחיר ראוי ולחדור לשוק הרווי הזה אין לו סיכוי, למה לא לתת ערך מוסף בגזרת המחיר אני באמת לא מבין, יכול להיות שהרכב מאובזר, מהיר וכו׳ אבל המחיר באמת שלא מצדיק.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Cuore Sportivo,

החבר זוזוט לא נותן לבלבל אותו עם עובדות. הוא בדיוק הקליינט שצייר חן פרחי. אלפא זאת לא פירמה, ועל אודי הוא מלך השכונה. הוא מראש יודע שזה דרעק ואין אפילו מה לשקול אותה.

זוזוט, תגיד שאתה קונה סמל ושלום על ישראל. למה להתווכח כאילו אתה בשוק ביום שישי?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני קונה סמל ואני לא מתבייש בזה, אלפא עדיין לא עשו כלום ברכבי הפנאי וזה הרכב הראשון שלהם, אתם רוצים לחדור לשוק סבבה, תתנו משהו מעבר ואל תפליצו מחירים כי זה מה שנהוג, לא יעזור כלום אלפא עדיין לא שם.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה אומר זה מלל ריק. מה תתנו מעבר? אולי היא נותנת, אבל אתה אפילו לא מוכן להטריח את עצמך לסוכנות כדי לבדוק.

כן, לא ייצרו לפני רכב פנאי, אבל בינינו, חוץ "מפוזה" ומרכב יותר גבוה, מה היצרן אמור להוכיח? הרי כל "הג'יפים" האלה זה אותו הדבר כמו הפרייבטים רק יותר גבוה ובד"כ יותר מכוער וסתמי.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, לא ייצרו לפני רכב פנאי, אבל בינינו, חוץ "מפוזה" ומרכב יותר גבוה, מה היצרן אמור להוכיח? הרי כל "הג'יפים" האלה זה אותו הדבר כמו הפרייבטים רק יותר גבוה ובד"כ יותר מכוער וסתמי.

 

חפש מה זה אלפא רומאו MATTA...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין משהו מעבר, כי כמו שהוא אמר על הוולוו זה רק מחיר מול מותג בשבילו. לגיטימי, הוא שם את הכסף. רק שלא ישתקף מזה שמעניין אותו מה האוטו נותן, כי בבירור לא.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...