Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לתעשיית הרכב האיטלקית היה יתרון מובנה בגזרת התמחור עד שנת 2000, עם הצטרפות איטליה לגוש האירו.

זה ממש לא לפני עשורים.

.

 

ד"ש מאיניגו מונטויה P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
ד"ש מאיניגו מונטויה P:

"Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die"

 

לא אנו עם :wink: שש - לא לחפש אותנו.

סמל"ת הורגים את המותג והקסם - לא.. אנחנו.

 

אנו מעריכים אומני וחרשי מתכת ורכב , וקסמים בחומרים מורכבים.

אנו בעד Fairy Tales / וגם לחיות ולתמחר .. (לא בסרט) במציאות.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לצד ההערכה לחרשי המתכות, אפשר להעריך גם יוזרים בפורום ולהדגיש פחות. זה די מפריע לעין הקוראת.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הרכב נראה מדהים, פנימית וחיצונית. גם צריכת הדלק מרשימה (חבל שאין כזה קצת יותר ארוך, בגירסת 7 מקומות), וחווית הנהיגה משגעת. אבל כאן מסתיימות היתרונות ומתחיל החיסרון הענק - תג המחיר... מבחינתי, 200k היה מחיר שפוי עבור רכב שהוא לא עונד תג יוקרתי ואיכותי באמת כמו מרצדס או במוו או אאודי. ואז העיצוב המדהים הייתי ערך מוסף עבור הקונים שהיו מוכנים להתנסות בחוויה איטלקית.

 

ואחרון חביבי, רשימת האיבזור העשיר. הכתב משתפך: "בינתיים מושקת גרסת ה-First Edition של הסטלביו במחיר של 385,000 שקלים. ובתמורה תקבלו חישוקי 20 אינץ', משוטי העברת הילוכים (בין הסקסיים ביותר ביקום), מערכת מולטימדיה עם מסך 8.8 אינץ', חבילת מערכות בטיחות הכוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב והתרעה על אי שמירת מרחק, כניסה והנעה ללא מפתח..."

 

מצטער לאכזב, אבל איבזור ממש דומה אפשר למצוא אצל המתחרות הזולות, בחצי מחיר. כולל משוטי העברת הילוכים (סקסיים ומפתים).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

יקר 200K, חביבי. שקל מעל 127K לא הייתי שם עליה. מה שקל, יורוסנט.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אאוטלנדר, לך תעבור על רשימת האבזור של המתחרות ותחזור אלינו.

 

200 אלף? תמחור מאוד הגיוני. אם הסטלביו צריך להיות מתומחר ב200 אלף, אז אאוטלנדר צריך לעלות 60 אלף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני לא מבין, כל כך קשה לנהל דיון בלי לדחוף את הרכב הספציפי שלי?

 

הסטלביו נראה מדהים ונוסע מדהים, אבל המחיר יקר בטירוף לפי כל קנה מדה. ורשימת האיבזור כבר לא מרשימה, כשהמתחרות הזולות מתהדרות פחות או יותר באותו דבר בדיוק. זה הכל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
הרכב נראה מדהים, פנימית וחיצונית. גם צריכת הדלק מרשימה (חבל שאין כזה קצת יותר ארוך, בגירסת 7 מקומות), וחווית הנהיגה משגעת. אבל כאן מסתיימות היתרונות ומתחיל החיסרון הענק - תג המחיר... מבחינתי, 200k היה מחיר שפוי עבור רכב שהוא לא עונד תג יוקרתי ואיכותי באמת כמו מרצדס או במוו או אאודי. ואז העיצוב המדהים הייתי ערך מוסף עבור הקונים שהיו מוכנים להתנסות בחוויה איטלקית.

 

ואחרון חביבי, רשימת האיבזור העשיר. הכתב משתפך: "בינתיים מושקת גרסת ה-First Edition של הסטלביו במחיר של 385,000 שקלים. ובתמורה תקבלו חישוקי 20 אינץ', משוטי העברת הילוכים (בין הסקסיים ביותר ביקום), מערכת מולטימדיה עם מסך 8.8 אינץ', חבילת מערכות בטיחות הכוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב והתרעה על אי שמירת מרחק, כניסה והנעה ללא מפתח..."

 

מצטער לאכזב, אבל איבזור ממש דומה אפשר למצוא אצל המתחרות הזולות, בחצי מחיר. כולל משוטי העברת הילוכים (סקסיים ומפתים).

 

ממתי האבזור הוא הפרמטר הכי חשוב להשוואה? אם זה כך, אז הרכב שלך יותר טוב מפרארי בת 10, כי היא הגיעה בלי מזגן.

האלפא מתחרה טובה וראויה בסגמנט, אבל כל אחד כאן לוקח את לקיצוניות- אוהבי המותג חושבים שמדובר ברכב השנה והקנייה הכי טובה היום וכאלה שחושבים שמדובר במותג מת, בלי שום ייחוד. כמו תמיד, האמת נמצאת באמצע.

פורסם
הרכב נראה מדהים, פנימית וחיצונית. גם צריכת הדלק מרשימה (חבל שאין כזה קצת יותר ארוך, בגירסת 7 מקומות), וחווית הנהיגה משגעת. אבל כאן מסתיימות היתרונות ומתחיל החיסרון הענק - תג המחיר... מבחינתי, 200k היה מחיר שפוי עבור רכב שהוא לא עונד תג יוקרתי ואיכותי באמת כמו מרצדס או במוו או אאודי. ואז העיצוב המדהים הייתי ערך מוסף עבור הקונים שהיו מוכנים להתנסות בחוויה איטלקית.

 

ואחרון חביבי, רשימת האיבזור העשיר. הכתב משתפך: "בינתיים מושקת גרסת ה-First Edition של הסטלביו במחיר של 385,000 שקלים. ובתמורה תקבלו חישוקי 20 אינץ', משוטי העברת הילוכים (בין הסקסיים ביותר ביקום), מערכת מולטימדיה עם מסך 8.8 אינץ', חבילת מערכות בטיחות הכוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב והתרעה על אי שמירת מרחק, כניסה והנעה ללא מפתח..."

 

מצטער לאכזב, אבל איבזור ממש דומה אפשר למצוא אצל המתחרות הזולות, בחצי מחיר. כולל משוטי העברת הילוכים (סקסיים ומפתים).

 

התג של אלפא איכותי ויוקרתי לחלוטין. נכון שלא כמו מרצדס וב.מ.וו (מבחינת תפישה), אבל ממש לא בגזרת ה-200K. דגם שבעה מושבים אולי יגיע ב-2019, זה מה שהשמועות אומרות. למרות שאם נסיק מהנסיון של אלפא לגבי לו"ז השקת דגמים נראה את הדגם הזה כנראה ב-2030.

 

אבזור זה לא רק "יש" או "אין" זה גם "איך". פלאפים מפלסטיק מעאפן שיושבים באמצע ההגה (א-לה פולקסווגן) זה ממש לא אותו דבר כמו שתי חתיכות אלומיניום שמתנגשות לך באצבעות בכל פעם שאתה תופס את ההגה (ראה תמונת הפרופיל של RK מעלי). קילס יכול להיות כפתור שתקעו ליד הידית של הדלת באמצע החיים כאילו באיזו "סדנת תוספות לרכב" מעבר לקו הירוק, או שזו יכולה להיות מערכת שמזהה את המפתח מתקרב, מדליקה את האורות בידיות ואת "תאורת השלוליות" במראות הצד ופותחת את הנעילה ברגע שאתה מכניס את היד לתוך הידית. בלימת חירום אוטונומית יכולה להיות עד 30 קמ"ש ואז היא די חסרת תועלת חוץ מאשר בפקקים ומקסימום תציל אותך מרגע טיפה מביך, או שהיא יכולה לזהות מכשולים מכמה עשרות מטרים מלפנים ולהביא את הרכב לעצירה מלאה גם ממהירות של 180 קמ"ש ולהציל לך את החיים.

 

אז כן, לא כל השורות בקטלוג נולדו זהות. ו"אבזור" זה לא תמיד רק "אבזור".

 

לגבי המחיר, אני לא יודע כמה אני חושב שהוא מוגזם (כי המתחרות בגרסאות המקבילות עולות פחות או יותר אותו דבר), כמו שאני חושב שזה לא טוב שאין מבחר. אם לא בא לי חישוקי 20, או 5.7 שניות למאה, או לחילופין אני חייב... לא יודע, מה שיש בגרסאות המאובזרות יותר, פשוט "אין". ואז, עד שיגיעו הגרסאות הרגילות, אני (אני היפותטי כמובן. אני האמיתי נוסע באוטו של 50 אלף שקל ביום טוב) כבר אקנה משהו אחר. נכון שמחיר נמוך יותר היה נותן תמריץ לאנשים "מהרחוב" ללכת לבדוק את האלפא כי "הם שמעו שפעם הם היו עושים מכוניות מגניבות", אבל הגרסאות המוגבלות האלה בכל מקרה ילכו למכורים, וימכרו בכל מחיר שידביקו עליהן (כמו למשל ה-500 טריבוטו שקר-כלשהו).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא אמרתי שזהו הפרמטר הכי חשוב. דיברתי על כך שמותגי הפרימיום (או כאלה שחיים בסרט שהם מותג פרימיום) צריכים להפסיק להדגיש את רשימת האיבזור, כאילו שהמותגים הזולים והמעולים לא מתהדרים באיבזור ממש דומה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
סורי, אבל נראה שאתה פשוט לא מבין איך השוק מתנהל בכללי והסגמנו הזה בפרט.

 

אז אתה לא תקנה סטלביו, נו ו?

 

.

 

חבל שאתה שוב גולש לדברים שאין לך מושג לגביהם...

 

כמאמר המשפט הידוע, יהיה להם אף עקום. לא נורא.

 

...תראו! עוד אחד..

 

לצד ההערכה לחרשי המתכות, אפשר להעריך גם יוזרים בפורום ולהדגיש פחות. זה די מפריע לעין הקוראת.

 

 

רומן,

צודק 100%!

 

חבל שהדיון מידרדר ע"י יוזרים שכשפוגעים בציפור נפשם מתחילים להתנהג כמו ילד בן 3 בסופר שאמא לא מוכנה לקנות לו במבה...באינגליזי זה נקרא טנטרם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כאמור, היא מתומחרת בדיוק מול הגרסאות הרלוונטיות של הגרמניות. בסטלביו תקבל עיצוב, יתרון ביצועים מובהק, קלילות, ניהוג של פרייבט ואבזור עשיר - כל אלו הם בהחלט נקודות משיכה.

 

וולוו XC60 רלוונטית לא תעלה 115K פחות. אולי גרסת הבסיס של הוולוו מתחילה ממחיר כזה, אך אותה יש להשוות לגרסת הבסיס של הסטלביו אשר תופיע בעוד כמה חודשים.

 

היגואר עגלה, עם פנים מאכזב (הן מבחינת האיכות והן עקב הנדסת אנוש בעייתית) וכל זה בתמחור גבוה. לא ממש ברור לי מי קונה אותה בכלל. עד אפריל מסרו 18 יח' מהיגואר לעומת 259 יח' של Q5 או 240 יח' של GLC. אני לא יכול להגיד שזה מפתיע.

 

לשם הפרופורציה, אפילו מזראטי לבנטה, אשר עולה "קצת" יותר, מסרה 62 יח'.

 

זה מוביל אותי לעניין אחר, ב.מ.וו מסרו בערך 180 יח' של X5/X6 (רובם מגרסאות זולות מהלבנטה). זה נותן לסטלביו פרספקטיבה טובה.

 

דבר אחרון, אמנם זו איטליה, אבל הסטלביו הגיע למקום הראשון בטבלת המכירות בחודש אפריל (השיווק החל זמן קצר לפני כן). אז נכון, זו איטליה, אך למכור רכבים יקרים באיטליה זה לא כמו למכור פיאט - ככל שהמחיר עולה, כך הרגשות הפטריוטיים יורדים.

באירופה כולה, אלפא הציגו עליה של 52%.

 

ממתי ה-X5 היא מתחרה של האלפא?

יגואר תמיד היתה מכונית נישה וה-F PACE רכב מעולה ואני ממש לא חושב שהיגואר נראית פחות טוב מהאלפא.

כנראה שכמות המסירות הקטנה קשורה לחוסר מלאי ולהתחלת השיווק ע״י חברת המזרח, כי מחודש ינואר הפסיקו לשווק אותה, עד למעבר הזיכיון על רכבי יגואר.

פורסם
הסטלביו נראה מדהים ונוסע מדהים, אבל המחיר יקר בטירוף לפי כל קנה מדה.

תראה, לא בקטע של להעליב, אבל אני לא לגמרי בטוח שאתה מבין איך להשתמש בקנה מידה...

התמחור של הסטלביו מאוד הגיוני בהינתן הסגמנט והתחרות הישירה שלו, בהינתן המיצוב. אם אתה טוען ברצינות שהסטלביו מתחרה באאוטלנדר וספורטאז' - אז בקנה המידה הזה אתה "צודק".

רק חבל שתעשיית הרכב (כולל המבקרים) פחות מסכימה איתך... :\

 

ואם כבר ממצבים אותו לפי החשק, למה לא למצב אותו נגד המזראטי לבנטה? בתכלס שני הרכבים הם קרוסאוברים איטלקיים, וכשמשתמשים בקנה המידה הזה הסטלביו הוא חתיכת מציאה!!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

המחיר של הסטלוויו וגם של הג'וליה הוא בעיקר החלטה ניהולית של בעלי המותג.

הם רוצים לכוון גבוה, הם רוצים שלפחות בהלך הרוח של אנשים אלפא תהיה מותג יוקרה וגם אם זה לא יעבוד להם מבחינת מכירות זה שם את המותג באותה קטגוריה כמו במוו ואאודי , שזה כבר הישג מבחינתם.

פורסם (נערך)

"אפשר להעריך גם יוזרים בפורום ולהדגיש פחות"



צודק בעיה, לא הערכתי נכונה ופגעתי בציפור הנפש בהדגשות.

(הייתה יכול למסור זאת גם בהודעה פרטית שקטה, אבל עזוב עליך זה קטן להעריך יוזר אחר)

 

שכחתי , כי כאשר הדיון הוא ריגשי עם :grin: מילעיל, יש המרגישים בכל הברה.

פגיעה אישית בהם ובכבודם.

לכן אני מעריך שהארתה את צומת ליבי, כשם שקבוצת האיכות דואגת לרשום לנו חזור ורשום.

כי אנו לא מפותחים מספיק להבין את דקויות המותג, שוב תודה.

 

הוספה:

שלומי , אני לא רואה בזה הישג, אני רואה בזה יומרנות , אשר כרגע עדיין ללא כיסוי.

שני הרכבים הם דגמים חדשים לחלוטין בשוק הרכב, בפלח שאלפא לא הייתה בו שנים.

אם לאחר 2-3 שנים, הם יראו איכות ואמינות אפשר יהיה להגיד

כן הם בנו תדמית ויש להם את זה.

כרגע זה ניסיון לקליעות ראשונות בצמרות גבוהות.

 

ללא חימום ללא אימוני קדם עונה, כניסה למשחק עם חצי-הרכב.

בלי פועלים שחורים שילחמו באמצע המגרש.

(איך רושם זוהר בהלול - הטבלה של המסירות לא משקרת

מי אמר .. הפועל ת"א , ואני ..:wink: גם אוהד שלהם)

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...