Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מודע לכך שרוב המשלוח הראשון אכן נמכר בתחילת השיווק, כן?

 

במחיר נכון כל מוצר נמכר.

אם לא לציבור, אז לליסינג/סוחרים.

 

 

לסטלביו יש כל מה שהוא צריך. אפילו המחיר לא בנוסח סמל"ת. כעת נמתין ונראה.

 

גם לג'וליה.

והיא עדיין רחוקה מלהגיע ליעדיים (למרות שמרץ היה חודש מצויין, יחסית, עם 2,700 מסירות באירופה, אבל עדיין רחוק רחוק מ-100 אלף בשנה). אפשר לקוות שהאספקה הדלה היא יותר עניין של יכולת ייצור מביקוש.

 

השוק של הסטלביו הוא קשה יותר. אפשר לצחוק על זוזוט, כי הוא חובב מותגים (קצת אירוני, ביננו...), אבל זה העניין. בסיגמנט הזה, אלפא רומיאו זה מותג בלי פרסטיז'ה בשיט, וכמו שגירי גירי גיחך, אלו מכוניות פוזה בבסיסן ובעיקרן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, שווה להגיש לגוגל errata בעניין

Screenshot from 2017-05-25 10:58:47.png

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כשהייתי בסוכנות של אאודי לא מזמן, ובדקתי את ה-q7 ביסודיות, ראיתי הבדלים מהותיים בין מותג פרימיום שעולה פי שלוש לבין מותג רגיל.

 

קיבלתי גם הסבר מדוקדק מהנציג שהיה שם, על איכות החומרים ועל היתרונות הטכנולוגיים של האאודי. אמממ.... אני לא רואה את הסטלביו משתווה לדבר הזה, ואפילו לא ברמת העיצוב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

היית בסוכנות של אאודי, קיבלת הסבר מדוקדק, ואת הסטלביו אתה שופט לפי מה? הסלפי שעלה פה?

אל תבין אותי לא נכון, אני רחוק מלהיות חובב אלפא, ואני לא יודע כמה הסטלביו יצליח (הגוליה לא זוכה להצלחה מרשימה מי יודע כמה). אבל מה שאתה כותב זה עמוק עמוק בתוך מה שאפשר להגדיר קשקושי קשקושים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אפשר לצחוק על זוזוט, כי הוא חובב מותגים (קצת אירוני, ביננו...).

 

לא יודע מי עוקב אחרי רשימת הרכבים שלו אבל ממה שזכור לי, רשימת הרכבים האחרונים שלו יכולה בקלות לשנות כותרת ל"רכבי החלומות" של כמעט כל אחד מאיתנו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבעיה של אלפא זה שהם יודעים לייצר בעיקר עטיפות יפות. כל פעם שנכנסתי לאולם תצוגה של אלפא כדי להתרשם - נשארתי מאוכזב. בין אם באבזור, בין אם באיכות החומרים ובין אם בתחושה שהרכב אמור לתת לך ( כמי שמייצב את עצמו כמותג פרימיום ). נראה שהם פשוט עדיין מנסים לרכב על הצלחת העבר. הבעיה שהם לא התקדמו מספיק...

פורסם
רומן,

צודק 100%!

 

התגובה שלי לא התייחסה למי שציטטת לפני.

 

לא אמרתי שזהו הפרמטר הכי חשוב. דיברתי על כך שמותגי הפרימיום (או כאלה שחיים בסרט שהם מותג פרימיום) צריכים להפסיק להדגיש את רשימת האיבזור, כאילו שהמותגים הזולים והמעולים לא מתהדרים באיבזור ממש דומה.

 

זה לא מה שאמרת. אמרת שאין בה מספיק איבזור לדעתך.

 

צודק בעיה, לא הערכתי נכונה ופגעתי בציפור הנפש בהדגשות.

(הייתה יכול למסור זאת גם בהודעה פרטית שקטה, אבל עזוב עליך זה קטן להעריך יוזר אחר)

 

אני לא הראשון שאומר לך את זה, זה כבר היה בפורום, יכול להיות שאפילו לא פעם אחת.

 

כשהייתי בסוכנות של אאודי לא מזמן, ובדקתי את ה-q7 ביסודיות, ראיתי הבדלים מהותיים בין מותג פרימיום שעולה פי שלוש לבין מותג רגיל.

 

קיבלתי גם הסבר מדוקדק מהנציג שהיה שם, על איכות החומרים ועל היתרונות הטכנולוגיים של האאודי. אמממ.... אני לא רואה את הסטלביו משתווה לדבר הזה, ואפילו לא ברמת העיצוב.

 

אתה משווה תפוחים לתפוזים, בקריטריונים של מלפפונים.

 

לא יודע מי עוקב אחרי רשימת הרכבים שלו אבל ממה שזכור לי, רשימת הרכבים האחרונים שלו יכולה בקלות לשנות כותרת ל"רכבי החלומות" של כמעט כל אחד מאיתנו.

 

נכון (בלי שמץ ציניות) ועדיין, הקריטריונים שלו בבחירה הם אחרים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
התגובה שלי לא התייחסה למי שציטטת לפני..

 

לא היה לי ספק, רק רציתי להראות לך שדברים שרואים מפה, לא רואים משם, יחס גורר יחס, הזורע רוח קוצר סופה ושאר קלישאות רלונטיות :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

והתגובה שלי נועדה להראות בדיוק את חוסר הרלוונטיות :)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא חושב שהרכבים שהיו לי יכולים להיות ברשימת החלומות, אבל אני כן יודע להעריך, אני כעת בחיפוש רכב עד 400-420k,

מודה שחיכיתי לסטלביו שתגיע ואף הייתי מוזמן להשקה, אבל המחיר הרתיע אותי אני מעדיף להוציא פחות כסף ואם כבר להגיע לסכום הזה אז להיות שלם, המחיר מאד ביאס אותי שלא הלכתי להשקה בסוף, באמת שבסכום הזה כנראה לא אחכה יותר ואלך על ה rx. נכון שהוא פחוצ מתנהג ופחות חזק אבל נהנתי מכל דקה איתו ובמחיר שלו באמת שאין לו מתחרים.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

כלומר, לא באמת מעניין אותך מה היא מציעה. כמה שאני לא מסכים עם מערכת השיקולים, זה כן משהו שהיבואן צריך לתת עליו את הדעת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מעניין אותי מה היא מציעה ובגלל שמעניין אותי אני לא אשלם את המחיר הזה, אני הייום כבר לא מחפש ביצועים, אני מחפש רכב שיהיה מרווח, נוח ואיכותי, אם הייתי מחפש רכב חזק ומתנהג לא הייתי פונה לקטגוריה הזאת. אני בטוח שרוב קהל היעד של הקטגורייה מחפש בערך את אותו הדבר.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אני מתנצל מראש אבל השרשור הזה עמוס ב"גיבורי מקלדת" שיודעים לבקר את התמחור מפה ועד הונלולו מבלי שהם מבינים דבר וחצי דבר במכירת רכב (קל וחומר מותג פרימיום- כן אלפא סטלביו זה פרימיום).

 

מי שקונה את הרכבים האלו אדיש ל- 50,000 ש"ח הבדל, פשוט אדיש.

למה הוא פחות אדיש? הוא פחות אדיש אם הוא ירגיש שלא מכבדים אותו ושהעסקה לא נכונה לו באופן כללי.

אז איך מכבדים לקוח פרימיום? נותנים לו רכב מאובזר (יש) ומשאירים מספיק מרווחים בתמחור בשביל לתמוך נכון בעסקת טרייד אין על רכב פרימיום משומש (שקשה למכור בשוק החופשי), נותנים מימון אטרקטיבי, בונים מועדון לקוחות יוקרתי (לא יודע אם סמל"ת עושים את זה).

בכלל, לתפיסתי מי שקונה SUV פרימיום במחירים האלו רוצה להיות מיוחד. אני בהחלט רואה אנשים קונים סטלביו במקום אודי Q5 בשביל היחוד, בשביל הפירגון מהחבר'ה בפרלמנט שהשם אלפא רומיאו מדבר אליהם ופורט להם על נימי הנוסטלגיה.

אז הוא לא ימכור כמו X3 או Q5, אבל הוא ימכור יפה ו-40 יחידות ראשונות ימכרו בקלות לדעתי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הבנו, אלפא זה האנדרדוג שמייצרים מכוניות מטריפות עם אבזור בשפע במחיר אטרקטיבי. והאיכות? ממש כמו במוו ומרצדס, אבל באיטלקית. ממה מיה!

 

חבורה של פאן בויז שגם אם אלפא ימכרו חרא בקרטון יתקפו ויגידו שזה פררה רושה. מגוחך.


×
×
  • תוכן חדש...