Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהמחיר פוגע ישר בלב הקטגורייה. מנוע חזק יותר מהמתחרות וגם מאובזר יותר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גיל, ג'וליה לוסו Q4 לא תקבל במחיר הזה. מניסיון. את הולוצ'ה הרגילה תוכל לקבל במחיר הזה.

 

התמחור של הסטלביו בהחלט פוגע בלב הקטגוריה.

צריך לזכור שזה דגם בעל 280 כ"ס, כאשר לX3 המתחרה יש 245 כ"ס ומחירו דומה מאוד מאוד לסטלביו.

גם הGLC של מרצדס נמצא בסביבות המחיר הזה, אבל גם הוא חלש יותר עם בסך הכל 211 כ"ס.

גם הQ5 נמצא אי שם באותה גזרת מחיר (בגרסתו המאובזרת) וגם הוא מעט חלש יותר עם 252 כ"ס.

 

לסטלביו יש כמה פלוסים וכמה מינוסים, בדיוק כמו לכל רכב.

 

לדעתי הוא נראה הכי טוב מבין החבורה הקופסתית הזאת, ועם ג'אנט גדול הוא יקרוץ להרבה אנשים בארץ.

מה שכן, הגג הפנורמי בולט בחסרונו.

 

צריך לזכור גם שכמו בכל הסגמנט, גם מחירו של הסטלביו זה רק מחיר ראשוני, וכנראה שיימכר במחיר קצת טוב יותר מהמחיר הרשמי לאחר ביקור בסוכנות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
איך המחיר פוגע בלב הקטגוריה? האודי Q5 וה-BMW X3 הרבה יותר זולות ויש להן שם יותר טוב, כך גם הלקסוס NX.

 

ה-X3 המקבילה עולה 390 וה-Q5 המקבילה (עם כל החבילות) עוברת את ה-400. המחיר של הסטלביו אולי לא שובר שוק, אבל כמו שניב כתב, בהחלט בלב הקטגוריה. מעניין איך נוסעת הבהמה, היא קלה יותר מכל המתחרות שלה בשיעור ניכר. אם כבר, נתון התאוצה של ה-Q5 נראה מופרך קשות, ברמת פייק ניוז.

 

הלקסוס אכן זולה יותר, מכל המתחרות שלה, אבל גם חלשה משמעותית ובאופן כללי, הלקסוס (לא רק בסגמנט הזה) משחקת משחק משלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

לדעתי ליבואן אלפא יש מחלה קלה, או ששגדון גדלות.

או אי רצון .. למכור.

מאחר והרכבים חדשים ודגמים חדשים כדאי בתחילה להביא את הרכבים בגרסאות יותר רגילות

ובמחירים תחרותיים , תנו לקהל רוכשי הרכבים סיבה להכיר את הרכב ואת הרעיון.

 

לא להפציץ ישר את הטופ שבטופ, ואז רוכשי הרכב יגחכו במבוכה, באמת זה המחיר.

ואז היבואן יסביר זה דגם מיוחד עם זרמי אוויר בישבן.. אבל עד-אז זה מאוחר והם מפספסים.

את התיזמון וההשקה והרצון ההתענינות והסקרנות של הרוכשים.

 

התשובה הראשונה תהיה - הם השתגעו, אני בכלל לא מתכוון ללכת לראות.

במחיר הזה יש לי , את זה ואת זה ואת זה ואתזזז.

חבל חבל חבל.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין כרגע גרסת 200 כ"ס. אתה מעדיף שלא יביאו בכלל עד שהיא תופיע?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

כן, יש כללים במכירות תדמית ושיווק .

א - אין לך את כל החבילה, המתן לרגע הנכון, והכנס לשוק עם מוצר מתאים.

כניסה בטיפטופים או עם מוצר מוגבל למכירה - לפעמים פוגעת יותר ומייצרת תדמית

אשר אח"כ יהיה קשה לשנות.

ב - יש לך אבל קצת שונה - בצע השקה שקטה, תמחר מחירי כניסה למקורבים.

או הצמד לבכירים במשק שיסעו ברכב, הרכב יראה בכביש וישמר בז מסויים סביבו.

אל תשדר: הרכב כאן למכירה ותגרום לרמת ציפיות, כאשר אין לך את החבילה העיקרית.

(כאשר אתה יודע כי רוב המכירות יהיו בדגמי האמצע )

ג - די דומה , אל תמכור אם אין לך מערך טיפול טוב ברכב.

אל-תמכור, בנה קודם את מערך השירות והטיפול.

כדי לא לעמוד במצב מביך של חוסר ידע במתן שירות וטיפול ברכב.

ורכב אשר יעמוד במוסך על תקלה קלה ופשוטה, הוא רכב אשר יפגע בתדמית.

 

אני יותר בעד סעיף א' בנסיבות הנתונות.

 

הרכב באמת מעניין - אבל.

זה רכב חדש לחלוטין, בלי תדמית אמינות או מסורת לדגם המסויים הזה.

הוא נכנס לפלח די איכותי, אשר מודד גם תדמית / פוזה מסורת.

כאשר יש לך את הכלים הנכונים / עם פניה לכלל הפלח האיכותי, אפשר לתמרן.

כגון אהבתי את הרכב, אקנה כרכב שני למשפחה - בינתיים נשארים עם התדמית של היצרנים האחרים בשוק.

ועם הזמן נראה מה הוא משדר.

( כאשר הזמנתי את הג'ולייטה, היה קצת חשש לכן הייתה בחניה גם מאזדה 6 - לשקט והאמינות.

והג'ולייטה הפתיעה לטובה, בלי פיפס של בעיה ובתחזוקה סבירה מאוד.

כנ"ל אני מכיר עוד 3 חברים / לקוחות, אשר הזמינו את הג'ולייטה כרכב שני, כאילו.. לאישה.

ועם הזמן הצמידו אותה אליהם )

 

נ.ב - כתבתי על-כך כנ"ל על הג'וליה, והם הפסידו אותי ועוד חבר, עם גרסת הכניסה המוחסרת.

מאחר ואנו לא אוהבים עור וגגות, אבל רוצים את הפלאפים ידיות העברת ההילוכים.

והמראות, יש לי נטייה כאשר אני ברכב לקפל את מראות הצד, לראות :wink: אם אני עדיין ברכב.

 

השארנו זאת בבדיקה חודשיים, וביקשנו לבדוק אפשרות להזמין ואנו נמתין.

ולבסוף עברנו לצד האפל ל בוואריה עם תוספות שוקולד ופיצפוצים מהאחרים.

כי לפעמים אין כוח להחלטות המוזרות של היבואן הנ"ל.

 

ראה כדוגמה, רכב חדש לחלוטין של אינפיניטי Q30 אשר נכנס גם בתקופה האחרונה.

מה אתה רוצה בפנים, עם אפשרויות תמרון בין מספר דגמים ורמות תוספות.

אבל - מגרסת הכניסה לדעתי יש הרבה יותר תוספות נכונות.

(מראות, כיוון כסאות , פלאפים / ידיות החלפת ההילוכים ועוד)

 

ואני .. כידוע יש לי נטייה אקזוטית ליצרן מילדות, אבל מאחר והיבואן בארץ .

סידר את הנחש בפוזיציה לא מתאימה.

פשוט ויתרתי , אין לי כוח שהנחש יעשה עליי סיבוב, :grin: אני מרגיש חנוק.

ומנגד בתנאים הנכונים אני מוכן לשחק גם עם נחשים ארסיים.

וחבל כי זה לא נמצא בדגמים אשר מחליט היבואן הנ"ל להביא. (ואני כותב זאת בצער)

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הגרסאות הרגילות כבר הושקו, אבל יש להניח שהיצרן עדיין לא משחרר הקצאות. גם בחו"ל התחילו עם ה-first edition ורק כעבור חודשיים שלושה הופיעו הרגילות.

 

ל-RK, סתם תוהה מה הבעיה עם נתון התאוצה של ה-Q5 - בסה"כ די דומה למקבילה של ב.מ.וו (X3/X4).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

המשקל. לפחות לפי הנתון הרשמי היא שוקלת יותר מהמתחרות בהפרש לא קטן, ונתון התאוצה נראה אופטימי למדי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ליין מן - אני מבין אותך מאוד. גם אני לא אהבתי את הגג שלהם (נמוך מידי, מרעיש מעל מהירות מסויימת, וחם), ובאמת פלאפים חסרים בגירסת הבסיס, ובשבילי גם ריפוד שונה (לא חייב עור, אפשר סתם משהו פחות שחור...). מראות פחות חסר לי אבל זו באמת החלטה מטופשת של מי שחי עוד בשנות ה90... אפילו בסובארו xv של אשתי יש...

לכן גם אני עוד לא רכשתי ואני מתלבט. מה אתה רכשת?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)
כן, יש כללים במכירות תדמית ושיווק .

א - אין לך את כל החבילה, המתן לרגע הנכון, והכנס לשוק עם מוצר מתאים.

כניסה בטיפטופים או עם מוצר מוגבל למכירה - לפעמים פוגעת יותר ומייצרת תדמית

אשר אח"כ יהיה קשה לשנות.

 

1pm323.jpg

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

צריך לזכור כי כאשר ההפרש באירופה בין הגירסאות הרגילות למיוחדת הוא 5-10.000 יורו .

בארץ עם המיסים ההפרש קופץ ב 50/80.000 ש"ח - ומעביר את הרכב לפלח אחר.

ולהרגשה כי יש כאן דרישה מוגזמת במחיר, גם אם נכון הדבר, כי הרכב בדגם הזה מיוחד מאוד.

 

הוספה.. צודק השד - אבל זה מתחיל בהשקה, ונעצר מהר.

ואם זה פלח השוק שהם רוצים - :wink: למכור 10 רכבים מיוחדים בשנה , בכייף .

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...