Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבולת תיבת הילוכים 7 ליטר ???

שמן מנוע אני מבין סינטטי מלא 5-30.

מבחינת פלאגים, אם הרכב מניע בנגיעה קלה, זה מצביע על כך שהפלגים טובים

או שזה לא ראיה?

פורסם

7 ליטר בהחלפה מלאה עם מכשיר ייעודי, החלפה חלקית דרך בורג ניקוז והורדת אגן שמן והחלפת הפילטר אז בערך 3-4 ליטר.

 

אם אתה לא יודע מתי החליפו פלאגים אז תחליף, אלא אם כן הם נראים ממש חדשים.

פורסם

היי

בחנות חלפים ביקשתי שמן מקורי של מאזדה לרכב, הביאו לי חצי סנטטי 5-30 כתוב עליו מאושר על ידי פורד. שכחתי את השם של החברה.

לא עדיף סנטטי מלא?

המוכר אומר שזה מה שמומלץ על ידי היצרן.

פורסם

היצרן לא ממליץ על מוטורקראפט, והנושא נידון פה כבר המון, תריץ חיפוש על מוטורקראפט. אין מה להתייעץ עם מוכרים בחנויות חלפים על חלפים, כמו שאתה לא מתייעץ עם הקופאית בסופר על תזונה. היא רק עובדת שם ומוכרת דברים.

 

(חוץ מאבי חלפים, יונדאי שופ, ואייפקס כמובן, הם משלנו)

 

אם כבר קנית אז תשתמש בו, אבל להבא תקנה סינטטי מלא, עדיף קסטרול A5 כמו ש-firebirdrc המליץ, למרות שגם יורול PLX הזול יותר יעשה את העבודה מצוין.

Stay Dirty

פורסם

היי

אם זה עניין מהותי חצי סינטטי או סינטטי מלא

אני יכול להחליף את השמן. החנות ליד הבית.

על איזה סוג סינטטי היצרן ממליץ?

פורסם

היצרן לא דורש סינטטי, רק שיעמוד בתקנים:

 

 

MAZDA3.PNG

 

אבל סינטטי מלא יותר טוב, לכן להבא תקנה אחד מהשניים שהומלצו פה למעלה.

Stay Dirty

פורסם

סינתטי מלא מומלץ בחום.

אני משתמש בACDelco אבל הוא סתם יקר ואני לוקה בנפשי. תקנה מה שאמרו לך פה.

החלפה חלקית של שמן גיר תזדקק ל-4 בקבוקי 946 מ"ל, והרביעי יישאר לך טיפה עודף להשלמות.

המלצת יצרן לטיפול כל 15K, בגלל שהרכב שלי משייט נמרץ וכבר עבר הרבה [250K] אני עושה טיפול כל 10K ולעתים פחות. לשיקולך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

היי

הלכתי להחליף את השמן.

שמן אחר יש רק ב 4 ליטר. (מספיק?)

כתוב על השמן תוצרת גרמניה. של חברת mannol

Energy forumla jp

Synthetic engine oil designed for japanese and korean

Saw 5w-30

Api sn ilsac gf-5 gm dexos1

בהמשך כתוב שמות כמו ניסן מיציבושי טויוטה הונדה

×
×
  • תוכן חדש...