Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול - דנמרק + נורווגיה + שוודיה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר... אצלי במחשב זה עובד רגיל :\

אין לי עצבים וזמן לבנות עוד משהו, אני משקיע כבר עכשיו יותר מדי אנרגיה בפרוייקטים אחרים שלי

 

WORDPRESS אתה אומר? אבדוק את זה בקרוב, אולי אעביר את כל הסיפור(ים) לשם.

 

אייל - לא הייתה הצטמצמות מיוחדת (או בכלל) מבחינתנו. אבל צריך לשים לב שאנחנו לא מדגם מייצג: אנחנו לא גרגרנים, ולא שתיינים. מי שאוכל/שותה הרבה יצטרך להיערך בהתאם, שכן כפי שאמרתי בסקירה - אלו הנקודות שהכי "כואבות" בכיס בנורבגיה. האטרקציות הדלק הלינה - במחירים הגיוניים (ולרוב הוגנים) לגמרי יחסית לשאר היבשת.

 

ומנגד, הנופים והעוצמה של הארץ הזו אינם שקולים לשום דבר שראיתי באירופה - ובכלל. במעט הזמן שיצא לי לצאת מארץ הקודש (עד גיל 21 לא טסתי לנופש מעולם) הספקתי לבקר ביוון, קרואטיה, מונטנגרו, הולנד, גרמניה, אוסטריה, צרפת, איטליה, ספרד, אנגליה - ועוד כמה מקומות ביבשות אחרות. יש 3 מדינות בלבד שאני מדרג 6/6: יפן, תאילנד וכעת - נורבגיה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אור, לגבי דנמרק אני די מסכים אתך - למרות שבכל את היא די שונה מאירופה הקלאסית. למרות שאני די שבע מהארמונות האירופיים - ביקרתי בהרבה עשרות מהם - בדנמרק זה היה משהו שונה. קצת קשה להגדיר מדוע, כנראה איזה שילוב של האוירה, העיצוב המוקפד והמרחבים (המדינה דלילה יחסית). להערכתי המדינה הזו מתאימה לטיול של 10 ימים עד שבועיים בלי יותר מדי לחץ.

 

נורווגיה - ברור לי שמדובר במשהו שונה לחלוטין, כין שמדובר בנופים וטבע ולא במוזאונים וארמונות. עוד לא חשבתי על תכנון הטיול, אני מחכה שאשתי תצא לפנסיה (בתקוה שבעוד כשנה), כדי שנוכל להתחיל לטייל off season ולהנות ממחירים יותר נוחים.

 

ודבר אחרון - יש אזורים שהפתיעו אותי לטובה, יש שאכזבו מרה. חלק מהעניין הוא המסגרת שבה מטיילים, חלק אחר הוא המקום. דוגמאות: דרום פינלנד היא בערך המקום המשעמם ביותר שבו הייתי מבחינתנופים ואתרים. ובכל זאת הנאה צרופה, בגלל הנסיעה הנינוחה עם שניים מהבנים, העדר לחץ זמן ועוד כמה פרטים קטנים שושים את ההבדל הגדול. לעומת זאת ביקור נוסף בפינלנד - הפעם בלפלנד בחורף, הסב הנאה רבה דווקא בגלל ריבוי הפעילות הלא שגרתית. או עמק וורדון בפרובאנס שהפתיע לטובה למרות שציפינו ל-more of the same, ולעומת זאת טיול מאורגן בסקוטלנד ואירלנד שהיה, בקו התחתון, משעמם ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

6/6 בשבילי- ניו זילנד ודרום אפריקה.

נורבגיה נהדרת, אבל כואבת בכיס כאב פיזי ממש.

קופנהאגן, שטוקהולם, אוסלו- יפות , כ"א בדרכה.

אור-כתיבה יפה ומרתקת.נהנתי.

סלע

פורסם

ומנגד, הנופים והעוצמה של הארץ הזו אינם שקולים לשום דבר שראיתי באירופה - ובכלל. במעט הזמן שיצא לי לצאת מארץ הקודש (עד גיל 21 לא טסתי לנופש מעולם) הספקתי לבקר ביוון, קרואטיה, מונטנגרו, הולנד, גרמניה, אוסטריה, צרפת, איטליה, ספרד, אנגליה - ועוד כמה מקומות ביבשות אחרות. יש 3 מדינות בלבד שאני מדרג 6/6: יפן, תאילנד וכעת - נורבגיה.

 

נהנתי לקרוא את הרוב (פשוט כי קראתי רק את הרוב) וכמובן שאני מסכים איתך. גם אצלי, אגב, חלק מהתמונות לא עולות במחשב.

 

מפתיע שעלויות הלינה אצלך לא היו יקרות. זכור לי מחירים של 80-120 יורו לבקתות מסכנות עם שירותים משותפים בחלק הצפוני של המדינה. אבל אולי הדרומי ערוך טוב יותר לתיירים.

 

בנוגע למדינות - קשה לי לחשוב על לדרך מדינה שלמה מ-1 עד 6. נניח יפן - היו שם מקומות של 6 ומקומות של 3. איטליה היא עוד דוגמא מצוינת - יש לך כל כך הרבה סוגים שונים של חוויות שם, מסיציליה, דרך רומא, טוסקנה, ונציה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

HOLY SHIT

נכנסתי עכשיו מINCOGNITO וקלטתי שכמעט כל התמונות לא מוצגות :bad-word::bad-word::bad-word::bad-word::bad-word:

 

כשבדקתי את זה מהפלאפון לא גללתי עד למטה וחשבתי שזה רק כמה בהתחלה.....

איזה עצבים! אלו גם התמונות הכי טובות :(

 

אנסה לסדר בערב...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא נורא. יהיה קצת פחות על מה לרייר :cry:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נורא - נורא ואיום

 

בכל מקרה אני חושב שתיקנתי את זה.

sh33p תריץ לי QA באמאשך D:

 

(אצלי עובד כמו שצריך מINCOG)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
נורא - נורא ואיום

 

בכל מקרה אני חושב שתיקנתי את זה.

sh33p תריץ לי QA באמאשך D:

 

(אצלי עובד כמו שצריך מINCOG)

 

עובד, איזה נופים ינעל העולם, 24אל"ש אתה אומר? אכלתם שם טוב אה... סוכות הבא מתאים לך לעשות בייביסיטר לילדים?

עם מה צילמת את התמונות? חלקן שרופות

פורסם

הכל צולם בפלאפון, לא היה לי כוח להסתנכרן מול הDSLR.

אפחד לא מושלם ואני בטח לא צלם D:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

איזה יופי של מאמר, נכנס למועדפים לטיול עתידי עם האשה (עוד 15-20 שנה בערך, כשהילדים יהיו בני נוער :lol:).

 

ד"א, למי שמתכנן טיול לנרווגיה, מומלץ להכנס ללינק למטה, ביחד עם הטקסט של אור - מושלם :)

 

http://www.rustadmedia.com/locations

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...