Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Murzilka, אני אוהב אותך, התינשאי לי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם לו"ז כזה אני כבר אמורה לשלוח את הילד ההיפותטי שלי לכיתה א' בספטמבר הקרוב :lol:

לגבי ביטול האירוסין, עדיף לבטל מלהתגרש :wink:

בנימה רצינית יותר, יש לי תואר לסיים בחצי שנה הקרובה, לא ממש מתחשק לי להיות בלחץ גם עם ארגון האירוע, אני לא רואה שום סיבה להיות בלחץ להתחתן כמה שיותר מהר.

אולי לא הדגשתי את הדבר הנכון. לא מדבר על לוח הזמנים של ההחלטה על חתונה - אלא על לוח הזמנים לביצוע. לדעתי 3-6 חודשים הם די והותר.

 

יש בעיה קשה מאד עם אולמות הארועים - הם נפתחים ונסגרים חדשות לבקרים, לחלקם בסיס כלכלי לא יציב, ולחלקם יש בעיות של העדר רישוי. יש מקרים שבהם הרשות המקומית סוגרת אולם מהיום להיום. לכן חשוב לודא שהאולם מורשה לפעול, ורצוי לסגור עסקה בטווח לא כל כך ארוך, כך שהסיכון יהיה קטן ככל האפשר. כך גם עם שאר הספקים, אבל, כמובן, שהאולם הוא ההוצאה הגדולה ביותר ויש קושי למצוא תחליפי בלו"ז קצר מאד, ולכן צריך להיות זהירים אתו במיוחד..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כשאנחנו באנו לסגור תאריך, אז התקופה המדוברת היתה זולה יותר ממחירי קיץ.

אמנם לא מחירי חורף, אבל גם לא מחירי קיץ.

אבל זה תלוי מקום/חשק/תקופה, מה שתומחר ב"קאלה" ב-2009 יכול להיות שהשתנה היום וב-2017 ב"נסיכה" (סתם דוגמא) זה ייחשב תעריף קיץ.

אין לדעת עד שמבררים בצורה פרטנית.

 

אין לזה חוקיות - כל אולם קובע לעצמו את תקופת הקיץ/חורף.

דוקא מאי - יוני נחשבים מאוד מבוקשים, היות ומתנקזים אליו כל הזוגות מאחרי ל"ג בעומר.

 

לגבי חמישי - בהרבה אולמות ימי חמישי משוריינים כבר חצי שנה מראש (סגרתי תאריך בנובמבר - במהלך חודש מאי ששבועיים לפני היו תפוסים).

 

ההורים של אשתי העדיפו בספטמבר, אני לא רציתי לפני החגים - ל"מזלי" אבא שלי הטיל וטו על התאריך, כיוון שהוא היה עוד בשנת אבל על סבתא שלי (נפטרה שבוע וחצי לפני ראש השנה).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טיפים לחתונה.

 

תעשו רק מה שטוב לכם ולא כדי לרצות אף אחד.

 

התחתנתי לפני 40-50 שנה ( מי זוכר )

 

מהחתונה זוכרים איך 4 חברים שלי מהצבא ( קיבוצניקים ) הגיעו לאולם המפואר מאוד ( מלון ציון בחיפה ) בסנדלים ובמכנסיים קצרות.

 

היום באולם הזה יושבת מחלקת הגב(ו)יה של העיריה.

 

הייתי במוצ"ש בהופעה של כינור טנור בתיאטר העירוני בחיפה.

 

הופעה מדהימה כולל תזמורת איטלקית מרוסיה של 5 נגנים.

 

כולם נהנו מבלי שהווליום קרע את האוזניים. כנראה שאפשר גם אחרת.

 

אוכל - בלי דוגמיות בבקשה.

 

עם ההרכב הוא של הרבה לא צעירים , הגשה עדיפה על "בופה".

 

צניחה ממסוק ושאר הפירוטכניקה מיותרת וחבל על הכסף.

 

בקשר לאורחי ההורים, פרט למשפחה, תעשו הסכם עם ההורים שכל אורח שלהם צריך לכסות לפחות את עלות המנה, ואם לא , ההפרש על ההורים, תראו איך הרשימה שלהם מצטמצמת.

 

יין ישמח לבב אנוש , אבל גם את שוטרי התנועה. חשוב בייחוד באולמות שנדרש להגיע אליהם עם מפות, וייז , ושאר אמצעי ניווט.

 

אם ידועים טיפוסים בעלי נטיה לשיכרות , לא להזמין אותם.

 

נכחתי באירוע בו הוזמנה משטרה לאחר שאחד הקרוא(ע)ים תקף מלצרית ונעצר בעקבות כך. ( היה מבני המשפחה ) וגרם לסגירת האירוע, שהיה אמור להסתיים עם הזריחה ברחצת בוקר.

 

הנסיכה - אולם השומר על רמה גבוהה במשך שנים רבות.

 

חשבון סופי עם כולם , יומיים אחרי האירוע.

 

מנו מישהו שאתם סומכים עליו , שיספור את מספר המגיעים, ויהיה אחראי על כל דבר החל מהצלם וכלה ברב המלצרים.

 

החתן והכלה צריכים לעסוק בדבר אחד , להיות שמחים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אהההה

 

לכלה היום יום הולדת

 

רק בריאות אושר ועושר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שנה מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...