Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Murzilka, אני אוהב אותך, התינשאי לי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועוד הערה - ארועים בחורף זולים מארועים באביב ובקיץ. עוד סיבה לבחור דווקא במועד יותר מוקדם, בתנאי שלמקום אולם מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתי, שמחה לשמוע שאתם מרוצים מה"קלה", הייתי שם בשתי חתונות שזכורות לי לטובה. שמעתי גם דברים טובים על הנסיכה איפשהו בקריות ועל הקונגרסים היו דעות חלוקות בצורה קצת קיצונית, מישהו יכול לחלוק מניסיונו?

 

 

הנסיכה הוא האולם הכי טוב באזור לפי דעתי. הם שומרים כבר שנים על רמה גבוהה, מומלץ לבדוק אותם.

 

עוד אופציה שאפשר לקחת בחשבון היא גן האירועים בבית אורן, מהיכרות עם כמה מהאורחים שלכם אני בטוח שהם יכנסו לאולם בחיוך אחרי הדרך לשם, והמקום עצמו לא פחות טוב מהדרך אליו.

על הקונגרסים אדע לתת לכם ביקורת בעוד חודש.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

ולכן אני חושב שאין ממש מקום לתת להורים להתערב. לשתף - כן. להתחיל לשנות 80 פעם לכל גחמה - לא לעניין.

תן להם להבין שיש מקום לאורחים שלהם, גם כאלה שפעם אחרונה ראו אותך בברית שלך. אבל במידה. יש הורים שמשתלטים וצריך לבלום אותם.

חוט דק מאוד עובר בין שיתוף של הורים לבין התערבות, לכן אני הייתי רוצה לחדד משהו בעניין הזה:

 

למענכם אני אומר את זה : את ההורים אתם חייבים לשתף.

אתם הילדים שלהם וברור שהם רוצים להיות חלק פעיל מהעניין הזה (מסייג ואומר: רוב ההורים רוצים) כי שמחתכם היא שמחתם.

 

הביטוי המדוייק שהייתי רוצה להכניס לכל ההמלצות כאן הוא: חוות דעה.

 

קבלו מההורים חוות דעת. בחלק מהמקרים, הניסיון שלהם יכול לעזור לכם. בחלק אחר - לא.

אבל - עצם האקט שבו אתם מאזינים לחוות דעתם, ואתם בעצם מראים להם שדעתם חשובה, פותר לא מעט חיכוכים מיותרים בינכם לבין ההורים, בתקופה שעלולה להיות חומר נפץ בחבית מתגלגלת - גם אם החלטתם בסופו של דבר לעשות משהו אחר.

סתימת פיות וחוסר שיתוף יובילו למצבים קיצוניים לא רק בתקופה הזו, אלא גם לאחר מכן. למבוגרים יש קטע שעם ההזדקנות הם מתחילים להעלב כמו ילד בן 4 והם לא שוכחים דברים עד היום האחרון שלהם.

תשתפו ! כי תחשבו שבעוד אי אילו שנים שהילדים שלכם יתחתנו - הייתם רצים שיזרקו אתכם בצד ולא יקשיבו לכם ? או לא יתנו לכם להביע דיעה ? אני בטוח שלא.

 

דבר נוסף: בחתונה שלכם יכול להיות שאתם רוצים להגשים כל מיני פנטזיות שקשורות לאירוע. זה בסדר גמור והכל טוב ויפה. אל תשכחו שהקהל שלכם מגיע ורוצה גם להנות, לכן אסור לשכוח את המכנה המשותף של כולם ולא לבוא ברעיונות סוציומטיים שיסבו הנאה רק לכם - הזוג - ויכפו סבל על האורחים. ההנאה שלהם תבוא לידי ביטוי בשיתוף פעולה אקטיבי יותר באירוע עצמו - וגם יזכרו אותו בצורה חיובית.

(עם הזמן אתם תבינו ותכירו את המשפחות אחד של השני ותראו שברוב המקרים לכל משפחה יש את המורכבות שלה - ולהתנהג כמו סגן אלוף בווסת לא יתרום מאומה לאף אחד. לפעמים צריך לדעת להיות גם דיפלומט...).

 

דעתי האישית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

קודם כל מזל"ט!

 

לא עברתי על כל העצות והשרשור, ואומנם התחתנתי לפני לא מעט שנים, אבל זה מה שאני יכול לתת לכם כעצה:

1- לגבי ההורים, אני מאוד מסכים עם מה שכתב רומן. לא לתת להם להתערב, ובטח שלא להחליט לגבי שום דבר, מלבד האורחים

שיש להם להזמין, וגם זה תוך כדי הקצבה מראש. אפשר לעשות רשימה ראשונית שאתם חושבים שכל צד יזמין, פלוס החברים

שלכם, ולראות בכמה אורחים מדובר, ואם זה יותר מידי, להתחיל לצמצם, וככה גם לתת כמות מוקצבת של מוזמנים להורים.

צפו מראש, כמעט לכל זוג שמתחתן, מגיע הרגע שאחת האמהות(בד"כ), או האבות יגידו, "אם זה ככה אז אני לא בא/ה לחתונה הזו!".

לא להתרגש יותר מידי, וגם לא להפוך את זה לריב. תנו לרוחות להרגע, ואח"כ דברו על זה שוב.

2- להסגר על 2-3 מקומות שאתם אוהבים, ולנהל איתם מו"מ. אל תתפזרו סתם, זה יגזול מכם אנרגיות ומשאבים מיותרים.

בהרבה מקומות יגידו לכם שהיום הזה תפוס, והיום ההוא בעייתי. לא להתרגש, זה חלק מהמו"מ.

3- אל תסחפו אחרי שטויות שמציעים לכל הזוגות המתחתנים. אם זה שדרוג של הסכו"ם, או הזמנות עם כנפיים שמנגנות, ואני לא יודע

מה עוד. תמיד יגידו לכם "שטויות, זה עוד שני שקלים לאורח, או עוד 10 שקלים לאורח, וזה באמת לא נשמע הרבה, אבל זה הרבה מאוד,

והכל יחד מצטבר לסכומים גבוהים מאוד.

4- עם ספקי השירות השונים, כמו צלם, בר חיצוני, שמלה, חליפה, וכד', אל תתביישו להתמקח, לפוצץ עסקה ולחזור, וכל הטריקים של

מו"מ. כולם רוצים שתקחו אותם כנותני שירות, וכולם יכולים להוריד ממחירי ההצעה שקיבלתם.

אני מזכיר, מו"מ ניתן לנהל גם בצורה חברית ומנומסת! אני ואשתי ניהלנו את הכל בצורה מאוד חברית מול הספקים השונים, והכל ברוח טובה,

ואני חושב שזה הניב תוצאות טובות מאוד, שלא בטוח שהיו מתקבלות אם היינו אגרסיביים או מוחצנים בהתנהלות שלנו.

תמיד תבואו מוכנים לפגישות, תחליטו מראש מה אתם רוצים, ולא מה נותן השירות רוצה לדחוף לכם, ותהיו מתואמים. זה אחד הדברים הכי

חשובים, כי אנשים יזהו בשניות מי מכם סגור על עצמו, ומי החוליה החלשה מביניכם, וינגנו ישר על המיתרים שלו...

5- תשתדלו להנות מהתקופה הזו. תעשו דברים יחד, ותשתדלו שלא לריב. קל מאוד להיכנס לויכוח, וזה בד"כ על שטויות.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

מה עוד אחד נפל.

סתם מזל טוב :beerchug:

הטיפ הכי טוב שלי בקשר לחתונה זה לא להיות שיכור ! אני לא זוכר את רוב החתונה שלי מזל שיש וידאו שמאשר שאני אשכרה חתמתי על הכתובה ובכלל הייתי באירוע ההזוי הזה .

מה אני יכול לעשות היא תמיד חלמה על שמלה לבנה .לך תבין נשים.

פורסם
אז קודם כל תודה רבה לכולם על הברכות :)

 

הסכמת???

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

המון מזל, מרחל לכם עד 120 גליונות זוגיים מלאים באושר ועושר והרבה תאים קטנים!

 

בכבוד רב

שלייקס,

ס"יור מועדון האקסל

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שוב, מזל"ט!

 

אמנם התחתנתי לפני 7 שנים, אבל חלק מהעצות תקפות לתמיד.

אז ה-2 סנט שלי, מופנות לגוסטי ומורזילקה כאחד (גוסטי תתרגל, מעכשיו אתה זה "אנחנו" :D):

 

1. תאריך החתונה: אני דווקא לא בדעה של להתעקש על חמישי. חוץ מזה שזה מייקר את המנות בעוד איזה 20%, זה לא ממש משנה.

הייתי בחתונות של חמישי שהיו יבשות ומבאסות פחד וגם "התקפלו" מוקדם, והייתי בחתונות של אמצ"ש עם אווירה מטורפת והמון שנשאר לתוך השעות הקטנות של הלילה. מבחינת זמן, הייתי ממליץ דווקא על סוף מאי-תחילת יוני. עדיין לא מחירים של קיץ, ומצד שני כמעט בטוח שתיפלו על ימים יפים בלי הפתעות מז"א. גילוי נאות: הח"מ התחתן ב-31 למאי ביום א' ושרד כדי לספר ולהמליץ בחום.

2. הדברים הכי חשובים: אוכל (בשביל המבוגרים ששופטים אירועים בעיקר על פי זה) ושתייה חריפה על רמה (בשביל הצעירים יותר), די ג'יי (כי הוא בעצם האחראי העיקרי לזה שתהיה חתונה מוצלחת ושמחה) וצלם (כי זה מה שיישאר לכם להראות לילדים שיהיו - ואל תתווכחו איתי :) ), לא בהכרח בסדר הזה.

אני אפרט:

 

אוכל - אחרי שתיסגרו על 2-3 מקומות, אל תתעצלו ולכו לבדוק את האוכל "בהפתעה"(כמובן בתיאום מראש עם בעל האולם ובהסכמתו). ככה תקבלו אינדיקציה טובה על הרמה, הניקיון והפאקים שאולי יכולים להיות אצלכם.

די ג'יי - גם כאן, בחרו לכם 2-3 ותראו למי הכי אתם מתחברים מבחינת קונספט, טעם מוזיקלי, ראש והכי חשוב שיהיה לכם "קליק" איתו.

צלם - די דומה לדי ג'יי, קחו צלם שאהבתם את האמירה והסטייל שלו בחתונות, ושיזרום עם השגעונות והרצונות שלכם.

 

מכיוון שגם רציתם המלצות באיזור חיפה רבתי, ממליץ מאוד על "הנסיכה" - אולם אירועים ששומר על רמה גבוהה לאורך הרבה שנים. כשאני התחתנתי הנסיכה, הקאלה והינומה היו הטופ 3 של האולמות באיזור חיפה. אני אישית התחתנתי בקאלה, שבאותה תקופה הכי הרשים את אישתי ואותי מכל הבחינות, אבל אסייג שמאז נפלתי שם על אירועים עם אוכל מצוין ועל כאלו עם אוכל מזעזע, תלוי בתקופה. הינומה לא אהבתם, אז אין מה להרחיב.

 

אם אתם רוצים עוד שאלות/הכוונות/עצות, אתם יודעים איך להשיג אותי. בכיף.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...