Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Murzilka, אני אוהב אותך, התינשאי לי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב !!!!!

 

המון המון אושר :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וואלק,אם אני לא מקבל הזמנה באופן אישי,לא מקנא בך :evil::evil: (איומים עוברים בפורום? :lol::twisted:)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב!

מסכן גוסטי, כולם מאחלים לו מזל טוב ואף אחד לא מתייחס לשאלה שלו...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

גוסטי לא מסכן. אפילו הציע במקום הנכון (כביש 7212?).

 

לגבי העצות של איציק:

 

מזג האויר בעונות המעבר יכול להיות הפכפך. אני התחתנתי באפריל (התחלנו להכונן בסביבות דצמבור-ינואר קודם), אפילו נאלצתי להוסיף ז'קט לא מתונן יום לפני החתונה בגלל איזה גל קור קטן.

 

אם בחרתם באפריל אתם צריכים למהר "לסגור" אולם - זו עונה בוערת שלכל הזוגות שלא רוצים לחכות לסוף ספירת העומר (לג בעומר או שבועות, לפי מנהג העדה) וסביר שיהיה לחץ עם האולמות. אמנם השנה פסח חל די מאוחר בחודש, אבל קרב לודאי שרוב הזוגות המעוניינים כבר סגרו עסקה ונותרו יצים פנויים מעטים. יש לכך גם יתרון - פחות לחץ של ימי חמישי ושלישי היקרים, תוכלו לבחור במועד שבו האולם קצת פחות מבוקש ולכן המחיר יותר נוח.

 

לגבי מעורבות ההורים: עניין מאד אישי. בסופו של דבר, זו גם חגיגה שלהם. אני לא יודע מאיזה עדות אתם (טוב, השם של לנה מסגיר אותה, אבל משה זה אוניברסלי), ובחתונות "בין עדתיות" צריך להיות זהיר כדי לא לפגוע במשפחות ולא להעליב את האורחים. הדוגמא שלי - ההורים של אשתי עלו ממרוקו, שלי מגרמניה והולנד. האמהות באו אתנו כדי לקבוע את התפריט, והיה צריך להלך על חבל דק כדי לאזן בין מנהגי העדות. למזלנו בעל האולם לא רק שהיה דיפלומט, אלא שהיה יליד מרוקו אבל את המקצוע (קייטרינג) למד בהולנד, כך שידע לגשר על הפערים.

 

והעצה החשובה ביותר כבר ניתנה - ואחזור עליה: להיות הגיוניים ולא לצאת מהתקציב שנקבע. זה מתחיל בהחלטה עקרונית על גודל הארוע, בהמשך בבחירת המקום וכמובן בבחירת כל ספקי השירותים. צריך לזכור - מה שחשוב הוא הזוגיות ולא הטכס שמציין אותה. הטכס מסתכם ב-4 שעות שבסופן כל שנשאר הוא אלבום תמונות, סרט וידיאו וחזרה לחיי השגרה אחרי חופשה קצרה. לא להשתגע, ולתכנן כך שבבנק ישארו זכרונות חיוביים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזל טוב!

 

כמה דברים שלנו היה חשוב (התחתנתי בנובמבר 2014):

הכי חשוב להשקיע *רק* במה שחשוב (אוכל, אלכוהול ודיג'יי). איזה קישוטים על השולחן, עיצוב וא היה ריח להזמה לא משנה לאף אחד. מי שכן שיחנק.

לחפש ולהשוות בין כל ספק. חתונה היא עסק יקר ולכן כדאי לבצע סקר מקיף והשוואות בין כל אחד מנותני השירות.

טריק למורזילקה, איפור ושיער לא להגיד שזה לכלה אלא סתם לאירוע (בהנחה והיא רוצה משהו סביר ולא אובר מושקע), אישתי אמרה מצאה שעל אותו איפור וסידור שיער בלי המילה "כלה" אפשר לחסוך כמה מאות שקלים.

שמלה - לבדוק יד שניה או מעצבות שמלות שעושות סיילים (תדברו איתי בפרטי, לא אפרט פה יותר)

צילום - תחליטו כמה ומה אתם רוצים בדיוק, צילום לפני? כמה צלמים? עם אלבום או בלי. כל דבר כזה מייקר\מוזיל ולכן תעשו רק את מה שאתם באמת רוצים.

 

הכי חשוב!

תעשו את מה שאתם רוצים ולא את מה שכולם רוצים!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

שוב תודה לכולם!

 

שומי, בקרוב אצלך :lol:

 

ספריאל, אכן כביש 7212, בדיוק בסופו.

 

In Flames, אחלה רעיון לגבי האיפור והשיער! נוכלות מדרגה ראשונה. בדיוק כמוני 8)

 

לגבי העצות, קודם כל תודה רבה!

 

אז ככה.

 

שנינו לא בדיוק אנשים שמחפשים את הפאנסי והשופוני, מראש תכננו להתרכז בדברים שהופכים חתונה רגילה לחתונה טובה - מוזיקה טובה, אלכוהול איכותי ואוכל טעים.

סידורי פרחים על השולחנות, הצבע של המפיות וכו' מעניין לנו ת'תחת.

 

מבחינת מיקום - קיסריה זה לא באמת מיקום שחשבנו ללכת עליו, אלא ציינתי אותו כגבולות גזרה של האיזור בו אנחנו מעדיפים להתחתן.

מן הסתם שעדיפות עליונה ניתנת לאזור נשר/חיפה/קריות (למרות שאת אולמי הינומה שנינו לא אוהבים ולמיטב ידיעתי זה המקום היחיד שיש בנשר) אז זה די משאיר אותנו עם חיפה והקריות.

 

כל מה שקשור למיקוח על מחירים - זה מה שאני עושה ביום-יום כחלק מהעבודה שלי אז אני מאמין שעם זה אני אסתדר.

 

חבילות שדרוגים - הזהירו אותנו מזה, ובתכל'ס, כמו שאמרתי מקודם, זה מעניין אותנו בערך כמו פריחת הכלניות בזימבבואה.

 

מה שכולם אומרים מבחינת זמנים דווקא מאוד מועיל, טוב לדעת שאם אנחנו רוצים את אחד מהמועדים שחשבנו עליהם, אז כדאי שנתחיל לכתת רגלינו לאולמות ולסגור.

ההעדפה שלנו נוטה ליום חמישי, שכן זה היום שהכי פנוי לרוב האנשים ורובם בראש שקט (יום שישי לא עובדים וכו').

 

איך שאני רואה את זה, לאולם צריך להגיע עם כיוון לתאריך וכמות מוזמנים צפויה, פחות איכפת להם מהצלמים או האלכוהול שאני אביא, נכון?

יש עוד משהו שיבקשו לדעת באולם?

 

ספקים - צלם, דיג'יי, מגנטים, אלכוהול - אלה הספקים שלמיטב הבנתי צריך לסגור בנפרד, האם שכחתי משהו?

 

ושוב תודה לכולם!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תביא בחשבון שיום חמישי הוא תמיד היקר ביותר בשבוע.

 

יש עוד עניין ששכחתי לציין - נושא הפסח. לא יודע עד כמה אולמות מכשירים את המתקנים או פשוט סוגרים, אבל בכל מקרה זה מצמצם במשהו את הזמנים שעומדים לרשותכם.

 

זוג שאני מכיר עשו תרגיל אחר, קצת מסוכן: כנראה שהתאריך המדוק לא היה חשוב להם, ופשוט סגרו אולם בטווח של 2-3 שבועות (לא יודע אם תאריך שבמקרה נותר פנוי או ביטול של הרגע הכמעט אחרון). בכך הם השיגו אולם סופר יוקרתי במחיר נוח. לא יודע איך הם הסתדרו עם שאר הספקים, אבל בסופו של דבר היתה חתונה מפוארת למדי. היתה איזו התראה כללית לאורחים, והודעה פרטנית לאחר סגירת התאריך המדוייק. הדבר הזה ממש לא מתאים לכל אחד, אבל אותו זוג כנראה הצליח לצמצם מאד את העלויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

מזל טוב חברים!

עצות רצית?

חמישי באמת יקר יותר, למיטב זכרוני בכ-10%. אני חושב, וכך עשינו אשתי ואני, שזה מהדברים הבודדים ששווה להתעקש ולהשקיע בהם.

אורחים משוחררים נהנים יותר, נשארים יותר זמן.

לדעתי חוץ מדתות קיצוניות ושמרניות, כבר אין ממש קטע של להתחשב בצורה מיוחדת בהורים.

האוכל גם ככה כשר וסטנדרטי יחסית בכל האולמות, כך שלא שתפתיעו דוד חרדי עם בשר חזיר בר ממדגסקר.

ולכן אני חושב שאין ממש מקום לתת להורים להתערב. לשתף - כן. להתחיל לשנות 80 פעם לכל גחמה - לא לעניין.

תן להם להבין שיש מקום לאורחים שלהם, גם כאלה שפעם אחרונה ראו אותך בברית שלך. אבל במידה. יש הורים שמשתלטים וצריך לבלום אותם.

אולם רוצה לדעת מה אתה רוצה שיאכלו, כמה יאכלו מזה ואיפה החופה תמוקם. כל השאר עליך.

עברו בערך יובלות מאז שהתחתנתי, אבל אולמי קאלה יזכרו לטובה בזכות המקצוענות, התיקתוק והאווירה הטובה עד אחרון העובדים שם.

עוד לזכותם - סוויטה מגניבה בתוך האולם. מאפשר לכם לשתות עד שתראו כפול בלי לדדות לאיזה מלון באמצע הלילה.

זה גם משמש כ"חדר היערכות", לשים דברים בלי לדאוג, לתת "שטיף" אחרון אם הצילומים בקיץ. מאוד נוח.

כשחזרנו לחדר הניחו שלא אכלנו מסודר. חיכו לנו ערימות אוכל וקינוחים. מחשבה קטנה שפוגעת בול.

טיפה יקר יותר מאולמות קרית אתא אבל לדעתי שווה. בעקבותיי התחתנו שם עוד כמה חברים וכולם היו מבסוטים.

הצלם היה ליאור סבו מפוזיטיב. אני מגלל ורואה שהוא עדיין פעיל. מוכשר וחמוד לאללה. זרם מעולה בינינו.

הדיג'יי היה מהמרכז בעקבות המלצת חבר וממש התלהב ממערכת ההגברה של האולם.

שיהיה בהצלחה וקחו את הבעסה בסבבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, לגבי עניין שיתוף ההורים, מבחינתי יש לשתף אותם בשני דברים:

 

1. בחירת האורחים שלהם. לא יעזור, זה חלק מהמשחק.

 

2. עניינים עדינים שעלולים לפגוע באורחים, בעקר כאלה שצמחו בתרבויות שונות. ההורים, שצמחו בתרבויות אלה גם הם, יכולים לעזור להוציא מוקשים. דוגמא אחת היא בחירת מנות: יש מנות שמקובלות בתרבויות מסויימות, ומעליבות באחרות. הדבר האחרון שהזוג רוצה הוא שהדודות המבוגרות יעלבו כיון שאינן מבינות את הדור הצעיר. לצעירים יהיה הרבה יותר קל, הם מבינים את הרקע והסביבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזל טוב!

 

היו שירשורים בפורום על מכוניות לחתונה - עשו חיפוש ;-)

 

חוץ מזה, אני מניח שיש כמה חבר'ה פה שינדבו מכונית מיוחדת :roll:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המכונית חסרת כל חשיבות, ונראה לי שגוסטי מבין את העניין. מצד שני, העבודה שלו מסגירה טעם טוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לי משהו לתרום לדיון הענייני אז מזל טוב לזוג המאושר, איזה יופי!

ממש במקרה יצא לי לפגוש את הכלה בליווי חבר פורום נוסף בשטיפת מכוניות אתמול...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...