Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Murzilka, אני אוהב אותך, התינשאי לי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לכולם!

 

אור, מה יש לך עם בראבו? בחייאת, חלאס.

ניקו, בתמונה הראשונה זה חינה, ולא חתונה.

 

אני רק אשמח אם מישהו באמת יוכל לתת קצת עצות מועילות, נשמח לשמוע מבעלי ניסיון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לברוח, ומהר !!!

 

סתם, תתחילו מלהגדיר תקציב לחתונה, כמה אתה מוכנים/יכולים לחרוג מהתקציב, כמות מוזמנים וכמה אתה מוכנים לחרוכ ממנה וגבולות גזרה שלשם אתם מוכנים לגרור את האורחים שלכם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כיף לקרוא!!

מזל טוב חברים!

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

מזל טוב חברים!

אם אני לא טועה לנה ירושלמית במקור אז כדאי להתחיל לחשוב על אולם חתונה ככה באמצע כדי שכמה שיותר אורחים משני הצדדים יגיעו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מזל טוב חברים.

 

המון המון מזל טוב!

 

מזל טוב חברים!

 

מזל טוב חברים!

אם אני לא טועה לנה ירושלמית במקור אז כדאי להתחיל לחשוב על אולם חתונה ככה באמצע כדי שכמה שיותר אורחים משני הצדדים יגיעו.

+ 1.

עצה הכי חשובה - הגדירו מראש תקציב ואל תסטו ממנו.

כמה שלא תשקיעו, תמיד ל 10% מהמוזמנים יהיו תלונות, ותמיד 5% מהמוזמנים לא יגיעו.

קחו בחשבון שתזדקקו לכל שקל בעתיד, ומה שישרף בחתונה לא יחזור.

אם המרחק בין משפחת החתן למשפחת הכלה גדול, בחרו מקום באמצע, כך שני הצדדים יסבלו במידה שווה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המון מזל טוב ובהצלחה בחייכם.

 

אז אני כזכור לך התחתנתי בנובמבר - מזג האויר תלוי במזל שלך.

החתונה היתה יום חמישי, יום ראשון-שני-שלישי באותו שבוע היה נורא גשום וסוער (זה היה טוב לי כי סטטיסטית אף פעם לא נתקלתי בנובמבר עם חמישה ימי גשם) - ואכן קיבלתי יום חמישי עם מזג האויר נעים וחמים (משבת אחרי זה התחיל עוד פעם מזג אויר סוער).

בינינו - הטיפים מ-2010 דומים, רק שכל המחירים עלו מעט.

 

לגבי אפריל, יהיה קשה לך למצוא תאריך - תיקח בחשבון שהרבה אולמות נכנסים אחרי פסח לפגרה של חודש, לכן הרבה זוגות ירצו להתחתן לפני פסח - אחרי ל"ג בעומר כבר מתחילה עונת החתונות והאולמות עוברים למחירי קיץ.

 

אולמות - איזור קיסריה נורא יקר, תמקד לדעתי את החיפוש שלך באיזור נשר, חוצות המפרץ או הקריות (לשני האיזורים יש גישה נוחה מאוד מכביש 70).

-אל תתבייש להתמקח על מחירים של ספקים, כולל האולם עצמו.

-אל תתלהב מלקחת שדרוגים של המנות, לרוב האולם ישדרג לך בתור "צ'ופר" את חלק מהמנות שתבחר (קרה אצלי בחתונה).

-אל תערבו את ההורים בהחלטות שלכם, זה רק יעשה לכם יותר כאבי ראש - ההורים שלכם כבר עברו חתונה, אז תחליטו אתם מה נוח לכם.

-אל תתפתו לעסקאות "חבילה" שמציעים הרבה פעמים, נסו לעבור כל ספק, תתמקחו ותשוו מחירים.

 

-תעשו רשימה של מוזמנים ותקחו בחשבון שלא כולם יבואו ויהיה מגוון סיבות (בייחוד עם תיפלו על יום גשום בנובמבר או לפני נקיונות של פסח באפריל), לגבי מוזמנים של המשפחה המורחבת - תתנו להורים לשבור את הראש למי ואיך לשלוח הזמנות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...