Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Murzilka, אני אוהב אותך, התינשאי לי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל"ט!

 

לגבי עצות - חמישי אמנם יקר יותר, אבל לדעתי שווה - יבואו יותר אורחים ואלה שיבואו יהיו בראש רגוע ומשוחרר יותר.

 

לא להתפזר בין יותר מדי ספקים ואולמות - תרכזו כמה מובחרים ותבחרו ביניהם.

 

הורים - לשתף, לא לתת יותר מדי סמכויות, כמה שזה נשמע גרוע. הדבר היחיד שבאמת שווה להאציל אליהם באופן מוחלט - סיטינג לכל מי שהוא לא חברים שלכם.

 

התחשבנות עם האולם - לקבוע מראש, בחוזה, שזה לא יהיה בליל האירוע אלא יום-יומיים לאחר מכן.

 

ליום החתונה תתארגן על שני סטים של בגדים (הכל חוץ מהחליפה) - סיכוי לא רע שתזיע בצילומים, אלא אם זה יהיה ממש בתקופה קרה.

 

הכי חשוב - תדאג שיהיה לך חבר/בן משפחה שיתפקד מול כל הספקים ונותני השירות ביום החתונה, אצלי זה היה אחי. ביום הזה אתה לא אמור להוציא טלפונים, שיהיה מי שיוכל וידע לעשות את זה בשבילך ולענות על כל שאלה ובלת"ם במקום. ביום הזה אתה החתן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לדעתי חוץ מדתות קיצוניות ושמרניות, כבר אין ממש קטע של להתחשב בצורה מיוחדת בהורים.

האוכל גם ככה כשר וסטנדרטי יחסית בכל האולמות, כך שלא שתפתיעו דוד חרדי עם בשר חזיר בר ממדגסקר.

 

היום כל אולם שמכבד את עצמו יכול להכין מנות מיוחדות לאנשים ספציפיים, בין אם זה הדוד החרדי או השכן הטבעוני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • אחראי פורום
פורסם
איתי, לגבי עניין שיתוף ההורים, מבחינתי יש לשתף אותם בשני דברים:

 

1. בחירת האורחים שלהם. לא יעזור, זה חלק מהמשחק.

 

2. עניינים עדינים שעלולים לפגוע באורחים, בעקר כאלה שצמחו בתרבויות שונות. ההורים, שצמחו בתרבויות אלה גם הם, יכולים לעזור להוציא מוקשים. דוגמא אחת היא בחירת מנות: יש מנות שמקובלות בתרבויות מסויימות, ומעליבות באחרות. הדבר האחרון שהזוג רוצה הוא שהדודות המבוגרות יעלבו כיון שאינן מבינות את הדור הצעיר. לצעירים יהיה הרבה יותר קל, הם מבינים את הרקע והסביבה.

 

לגבי 1 אני מסכים וכתבתי את זה. הורים הם חלק מהאירוע, אבל זה בכ"ז צריך להיות בשליטה.

הורים מרגישים שהם פתאום "חייבים" לאנשים ואז כל מיני אורחי-סרק מקבלים הזמנה.

לגבי 2, להתחיל להתחשב באחוז מזערי מהמשפחה שגם בד"כ הולך הביתה אחרי שעה, זה פתח לצרות.

כמה שתנסה, האירועים היום מאוד דומים אחד לשני, האוכל דומה, ההגשה דומה.

אני משוכנע שהיום יש פחות צורך להתעכב על דברים כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא משחררים להורים את הרסן. יושבים אתם על הרשימות.

 

לגבי 2 - זה תלוי מאוד בזוג. יתכן שהנושא כלל לא רלוונטי. כאמור, אצלי היה מדובר במשפחות מרקע שונה לחלוטין, עם דור שלא גדל בארץ, ולכן היה צריך את מעורבות ההורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

איציק, בכנות, לא הייתי מתעכב על אורח-שניים-חמש שיש להם דרישות מיוחדות.

דתיים עם ענייני כשרות שונים גם ככה לא תוכל לרצות ולטבעוניים יש יותר תתי סעיפים וחוקים מאשר לדתיים :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עוד טריק קטן לטווח הארוך:

 

אני החזקתי רשימת מוזמנים (אקסל), ועדכנתי אותה לקראת כל ארוע (ברית, בר מצווה). זה כולל גם כתובות, ומקל מאד על הארגון העתידי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
(אקסל)

 

גם אתה? :shock:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בעצם זה התחיל ב-Framework II.

ולא היו שם השמצות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב, ספריאל לא הבין אותי נכון לגבי אי התערבות של הורים.

 

הכוונה היתה לא לערב אותם בנושאים טכניים כמו איזה אולם, עיצוב, מוזיקה במהלך האירוע, סידור שולחנות, חופה, שמלת כלה ועוד שלל דברים - מתכון לכאב ראש, בייחוד שמדובר בזוגות מרקע עדתי שונה.

 

אין בעיה להתייעץ איתם לגבי מנות - לאירוע טעימות שלי למשל ארגנו שישה מקומות (חתן, כלה והוריי שני הצדדים) - היום גם ככה כל העניין של מנות הוא די בנאלי - מנה ראשונה זה דג או משהו בשרי, מנה עיקרית לרוב שמים סטייק/צלעות/פילה או פרגית - אתה יכול רק להתייעץ בענייני סלטים בשולחן ומנות בבופה.

רשימת מוזמנים - העדפתי לא להתערב בהזמנות של ההורים - ביקשתי מהם לדעת כמות הזמנות ומעטפות (עיצה שלי - שאתה מכין הזמנות - תכין 10 אחוז יותר ממה שאתה מעריך שצריך לשלוח), כמו שאני מכיר את ההורים שלי - הם לא יזמינו אנשים שאני לא ירצה שיהיו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כל אלה שממליצים פה על יום חמישי, אתם מבינים שזה אומר שאתם שמים עוד 20% במעטפה, כן? ;)

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אז קודם כל תודה רבה לכולם על הברכות :)

המון תודה על העיצות עד כה, זה באמת עוזר!

כמה חידודים:

ספיריאל, אנחנו מדברים על אפריל 2017, ממש לא הקרוב. אני מאמינה שרוב ה"מתחרים" שלנו עוד לא התארסו [emoji48].

רועי, תודה על הדאגה, כבר קיבלתי מספק הצעות לרכבים מגניבים/מיוחדים/יקרים ליום החתונה, אבל... לפחות נכון לעכשיו, אני מעדיפה לראות את האוטו שלי מקושט בתמונות ולא משהו חד פעמי, ממש לא מעניין אותי להעמיד "רכב פוזה" בכניסה לאולם.

איתי, שמחה לשמוע שאתם מרוצים מה"קלה", הייתי שם בשתי חתונות שזכורות לי לטובה. שמעתי גם דברים טובים על הנסיכה איפשהו בקריות ועל הקונגרסים היו דעות חלוקות בצורה קצת קיצונית, מישהו יכול לחלוק מניסיונו?

 

מאור, גם שורה משלי באקסל לא מגיע לי???

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אפריל 2017? זה הרבה זמן. תוכלו לבטל ולחדש את האירוסין עד 5 פעמים מאחל לכם שלא. אבל כן לסקור את כל האולמות בארץ בצורה יסודית. למעשה זה אפילו בעייתי בגלל חוסר היציבות הכלכלי ובעיות הכישוי של לא מעט מהמוסדות האלה.

 

בלו"ז שלי זה מקביל ל-14 החודשים מהרגע שפגשתי את אשתי לראשונה עד שהיה לנו ילד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...