Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנן עיריות שלא מפנימות שיש הקלות בחוק לנכים. תפנה למחלקה בעירייה שמטפלת בדוחות (אני מאמין שרשום על הדוח. אם לא - תבדוק באתר של העירייה). תצלם את הדוח + צילום תעודת נכה + תמונה שצירפת לכאן.

הפנייה צריכה להיות במכתב רשום או בפקס (ואז תתקשר לוודא שקיבלו ומטפלים -> אחרת יתייקו וישכחו.

תתחיל לטפל בזה מיד, ואל תחכה לרגע האחרון.

אופציה שניה - לגשת למשפט.

פורסם

המרחק שהשארת הוא על הקשקש

 

בכל מקרה פנה ובקש ביטול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפי מס' הרצפות (13+) - כל אחת ברוחב 10 ס"מ. נראה כי הוא השאיר 130 ס"מ.

 

אני ספרתי 12 מרצפות מהגלגל הקדמי עד הגדר, בנוסף הגלגל הקדמי תופס קצת מהמרצפת , ונשאר גם קטע קטן מבטון , לא נראה לי שיש 1.3 מ"ר

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אין סעיף בחוק הנכים המדבר על מרחק מסויים.

סעיף 2(א)(3) - החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים;

1.3 מ' הנו נגזר בין קנס מוקטן למוגדל של חניה עם 2 גלגלים על המדרכה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

נתחיל מכך שאסור להחנות על המדרכה, אלא אם היא מסומנת שניתן להחנות עליה.

 

נכה צריך להחנות במקום חניה מוסדר, ורק אם אין חניות פנויות מותר לו "להתפרע"

 

וכאשר הוא חונה , רצוי שיחשוב על הורים עם עגלות ילדים או על נכים הנעים בכסאות גלגלים.

 

כך או כך , כתוב מכתב לביטול, ותקווה לטוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הגשתי ערעור והוא לא התקבל,העניין הוא שאתמול(כשבועיים בערך לאחר קבלת הדו"ח)החליטו לצבוע את כל המדרכה בכחול לבן,אז זה כן מפריע להחנות שם או לא?אני הולך עם זה לטלוויזיה ולא מתכוון לשלם את הדבר הטיפשי הזה,מנסים לסחוט כסף,פשוט גועל נפש|

 

http://jpg.co.il/view/568d03c7e0abf.jpg/

m7kj.jpg
פורסם

העבירה שבה הואשמת היא שלא השארת מרווח מספיק ולא על חניה אסורה.

 

אני מניח שאם סימנו כחול לבן ואולי גם עם אפשרות להחנות על המדרכה , אז סימנו קו היכן הוא הגבול על המדרכה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לך לטלוויזיה, יהיה מרתק! אך לדעתי ,בעיקר תעשה צחוק מעצמך. חנית על מדרכה, זו עבירה, קיבלת קנס על עבירה שביצעת. על מה אתה מלין בדיוק?!

 

למען הסר ספק - תו נכה אינו מקנה לך זכות חניה על מדרכה (אלא אם כן החניה הותרה ם על ידי תמרור יעודי)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...