Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לך לטלוויזיה, יהיה מרתק! אך לדעתי ,בעיקר תעשה צחוק מעצמך. חנית על מדרכה, זו עבירה, קיבלת קנס על עבירה שביצעת. על מה אתה מלין בדיוק?!

 

למען הסר ספק - תו נכה אינו מקנה לך זכות חניה על מדרכה (אלא אם כן החניה הותרה ם על ידי תמרור יעודי)

 

אני מניח שאתה לא תל אביבי,אז אני יספר לך שמותר גם לנכה להחנות את רכבו עם 4 גלגלים על המדרכה כל עוד הוא לא מפריע לתנועה ומעבר של הולכי רגל ועגלות,אני מזמין אותך לסייר קצת ברחובות מרכז תל אביב איזור פרישמן וכו' ולראות את המופע הזה של רכבים שלמים חונים על מדרכה באמצע הרחוב,וגם שאלתי פקח על הדבר הזה והוא אמר לי שכן מותר להחנות ככה כל עוד לא מפריעים למעבר הולכי רגל ועגלות.

m7kj.jpg
פורסם

מעולה! רק נשאר להביא את הפקח לטלויזיה, והקייס סגור. אגב ,במקרה שלך - החניה שלך על המדרכה -הפרעה להולכי רגל, אם היית חונה לכיוון הכביש יותר, היית מפריע לתנועה. אגב, החניה הייתה לצורך הסעת הנכה לטיפול רפואי/ צורך מיידי אחר כלשהוא?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

מותר לנכה להחנות על מדרכה עם 4 גלגלים בתנאי שהוא לא מפריע להולכי רגל ועגלות.

אני לא בטוח שבמקרה שלך זה תופס.

זה באמת על הקשקש.

פורסם
מעולה! רק נשאר להביא את הפקח לטלויזיה, והקייס סגור. אגב ,במקרה שלך - החניה שלך על המדרכה -הפרעה להולכי רגל, אם היית חונה לכיוון הכביש יותר, היית מפריע לתנועה. אגב, החניה הייתה לצורך הסעת הנכה לטיפול רפואי/ צורך מיידי אחר כלשהוא?

 

לא טיפול רפואי והצורך בתג ובחנייה קרובה לבית היא תמידית,אני ממליץ קצת שתיקרא ותלמד את החוק ולאחר מכן תתפרץ לפרסומים של דוחות חנייה,סייג לחוכמה-שתיקה

m7kj.jpg
פורסם

חניית הרכב בחניות המיועדות לנכים ובחניות בהן החניה אסורה, בתנאים הבאים:

  • אין בסמוך למקום החניה מקום חניה מוסדר לנכים, או שמקום החניה המוסדר לא היה פנוי בזמן החניה.
  • אין בסמוך למקום החניה מקום שבו החניה מותרת, או שהמקום בו החניה הייתה מותרת לא היה פנוי בזמן החניה.
  • החניה לא מסכנת עוברי דרך ולא מונעת מעבר חופשי של הולכי רגל, עגלות ילדים או עגלות נכים.
  • החניה לא גורמת הפרעה ממשית לתנועה.

בחניה שלך עברת על סעיפים ג וד ,כמו כן ,לפי התמונה נראה כי עברת גם על סעיף ב. מדבריך המתלהמים נובע כי הנכה לא היה ברכב בזמן ביצוע החניה.

לסיכום - איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו :)

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לא טיפול רפואי והצורך בתג ובחנייה קרובה לבית היא תמידית,אני ממליץ קצת שתיקרא ותלמד את החוק ולאחר מכן תתפרץ לפרסומים של דוחות חנייה,סייג לחוכמה-שתיקה

אני רק שאלה : אתה הנכה ?

פורסם

אני הנכה,ולא הייתה חנייה מותרת וסמוכה למקום החנייה באותו הזמן,עגלת תינוק וגם עגלת נכה יכולות לעבור במקום הזה אני מוכן להשים סכום של כסף כמה שתירצו שיש שם מעבר ואני מוכן לעשות ניסיון כזה

m7kj.jpg
×
×
  • תוכן חדש...