Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי..

אחרי חיפוש באינטרנט לא בדיוק מצאתי תשובה מדוייקת.

האם אחרי התקנת הצ'יפ אני אבד את האחריות ? חלק אומרים כן חלק אומרים לא. אשמח לקבל את דעתם של החברה שהתקינן ברכבם החדש.

תודה.

 

נ.ב. טעיתי בפורום חשבתי שפתחתי בשיפורים xD

פורסם

במונח "התקנת צ'יפ" אני מניח שאתה מתכוון להתקנת תוכנת ניהול חלופית במחשב הרכב. התקנה כזאת משמעותה אובדן האחריות נקודה.

 

עם זאת, לא כל כך קל לגלות שהתקנת תוכנה חליפית ורוב המוסכים לא מחפשים את זה. כמו כן, ניתן לאפס את התוכנה למקורית לפני ביקור במוסך כדי להמנע מצרות אפשריות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
במונח "התקנת צ'יפ" אני מניח שאתה מתכוון להתקנת תוכנת ניהול חלופית במחשב הרכב. התקנה כזאת משמעותה אובדן האחריות נקודה.

 

עם זאת, לא כל כך קל לגלות שהתקנת תוכנה חליפית ורוב המוסכים לא מחפשים את זה. כמו כן, ניתן לאפס את התוכנה למקורית לפני ביקור במוסך כדי להמנע מצרות אפשריות.

כשאתה אומר לאפס לפני מוסך אתה מתכוון לחזור לדוגמה לאי אנד איי בבני ברק לאפס את התוכנה ואז מה? אחרי המוסך לחזור לשם להתקין מחדש?

מעניין אותי האם אנשים שהתקינו ברכב חדש נתפסו.. כי כל הזמן מאיימים ואומרים לנו לא אבל כולם עושים את זה. יש להם דרך לגלות בכלל?

פורסם

הגורם העיקרי ל- "גילוי/תפיסה" זה כמה באמת רוצים למצוא את זה, כי אם ממש רוצים לגלות בסופו של דבר ייגלו, אבל לפעמים זה מצריך יותר משאבים מאשר התוצאה עצמה, עוד גורם הוא זה באיזה רכב מדובר, זה משתנה בין יצרן ליצרן, כמו כן עוד הרבה גורמים המשפיעים.

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם
הגורם העיקרי ל- "גילוי/תפיסה" זה כמה באמת רוצים למצוא את זה, כי אם ממש רוצים לגלות בסופו של דבר ייגלו, אבל לפעמים זה מצריך יותר משאבים מאשר התוצאה עצמה, עוד גורם הוא זה באיזה רכב מדובר, זה משתנה בין יצרן ליצרן, כמו כן עוד הרבה גורמים המשפיעים.

megane rs

פורסם
כשאתה אומר לאפס לפני מוסך אתה מתכוון לחזור לדוגמה לאי אנד איי בבני ברק לאפס את התוכנה ואז מה? אחרי המוסך לחזור לשם להתקין מחדש?

 

כן, בדיוק כך. למיטב ידיעתי הם נותנים שירות כזה בחינם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

megane rs - סיכוי קלוש, משתי סיבות



1. מנסיוני לא מחפשים את זה כל כך

2. תלוי בשנה, אבל במחשבי ניהול של רנו SEGAM\SIEMENS, לא כזה פשוט לבדוק, מצריך ידע שמנסיוני לא קיים במוסכים בישראל.

 

שנה?

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

×
×
  • תוכן חדש...