Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

היום בעבודה התחלנו לדבר קצת על רכבים

ואחד העובדים אמר שהרכב של חבר שלו בנזין סובארו אימפרזה הגיע ל 500 אלף ק"מ

והופתעתי מאוד זה הגיוני שרכב בנזין יכול להגיע לק"מ כזה ?

 

 

ואז הוא אמר שיש מן תוסף כזה שמכרוו אותו בערוץ הקניות

תוסף ששופכים אותו למנוע והוא פשוט מצפה את המנוע ונותן לו שכבת הגנה

הוא טען שהיתה לו דייהטסו שרייד שהמנוע שלה רעד , והלך לכל מני מוסכים ולא מצאו לו פתרון

והוא שם את התוסף , ופשוט פלא אמר שהרכב הניע בהנעה ראשונה והיה ממש מרוצה מהתוסף הזה

ועכשיו הוא מחפש אותו ואמר שיתן לי את השם שלו

מישהו שמע על הדבר הזה ?..

פורסם

הוא אמר שיש מן תוסף כזה שמכרוו אותו בערוץ הקניות... הוא פשוט מצפה את המנוע ונותן לו שכבת הגנה... והוא שם את התוסף , ופשוט פלא

אשרי המאמין.

 

דני

פורסם

מישהוא פה הצליח לגמור מנוע מטופל עם בלאי נטו, ולא על ידי טראומה - נסיעה בלי שמן, מים, טיימינג וכו' ?

גם בלי תוסף שמן נחשים

פורסם

אפילו בתחזוקה בסיסית עם שמנים זולים מנועי סובארו מגיעים ל 500.000 ק"מ, אין פה איזה הישג יוצא דופן.

 

 

פורסם (נערך)

אז מה בעצם צריך בכדי לשמור על מנוע לאורך זמן , חוץ מטיפולים שוטפים בזמן?

מומלץ לשים תוספי דלק? תוסף לשמן?

 

טויוטה קורולה 2001 עשתה 175 , בבעלותי שלוש שנים

עדיין עם אותו מצבר של שנפ

צריכת שמן טובה,בשמן גיר לא נגעתי

אני משתמש בשמן ליקווי מולי 10W40 (גלון צהוב)

אני פשוט מאוהב ברכב הזה זה הרכב הראשון שלי, למרות שזה לא רכב שהכי מתאים לצעיר

הכל בפנים אפור כזה , לוק של זקנים כמו שהחברים שלי אומרים.

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

לעשות טיפולים,לנהוג נורמלי ולא לקרוע את הרכב,וכמובן צריך מזל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואז הוא אמר שיש מן תוסף כזה שמכרוו אותו בערוץ הקניות

 

וואוו זה עתיק, אני חושב שזה היה בסוף שנות ה- 90. אני אפילו זוכר במעורפל את סרטון ההדגמה, הראו איך המנוע ממשיך לרוץ גם לאחר שמרוקנים ממנו את השמן.

 

בשורה התחתונה וכמו שכבר כתבו כאן, החלפות שמנים סדירות וטיפולים בזמן הם נוסחה מנצחת לאמינות ושמירת המכלולים לאורך זמן וללא צורך בתוסף כזה או אחר, בטח במנועים ישנים של סובארו שנודעו באמינותם המופלגת גם אם לא טופלו ביד אוהבת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שים שמן מנוע איכותי + פילטר מקורי ותחליף אותם בזמן או לפני הזמן. תחליף את כל שאר הנזלים והמתכלים בזמן. אל תשתמש בחלפים ובחומרים זבל. אל תתן למוסכים חאפרים ולא מקצועיים לטפל באוטו.

 

אל תקרע למנוע את הצורה במחיחד בדקות הראשונת שלאחר ההתנעה.

 

אל תקיים טקסים כמו חימום לפני נסיעה וכו'.

תנהג בצורה מתחשבת.

 

יותר מזה לא צריך כלום.

 

 

פורסם

אל תקיים טקסים כמו חימום לפני נסיעה וכו'.

.

 

 

בד"כ אני נותן דקה שניים לפני שאני מתחיל לנוע עם הרכב

אני לא לוחץ על דוושת הגז, פשוט נותן כמה ד"ק

האם זה בסדר? או שאין צורך כלל ?

פורסם

לפי דעתי בדגם הספציפי שלך, הטויוטה הזאת גם תסגור 500 על השעון ו...בלי תקלות משמעותיות.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
בד"כ אני נותן דקה שניים לפני שאני מתחיל לנוע עם הרכב

אני לא לוחץ על דוושת הגז, פשוט נותן כמה ד"ק

האם זה בסדר? או שאין צורך כלל ?

מיותר.

 

מניע, משלב הילוך, יוצא לדרך. נמנע מלאמץ את המנוע ולהגיע לסל"ד גבוה ב 5-7 דקות ראשונות.

 

בסיעה מנוע יגיע לטמפ' עבודה מהר יותר מאשר בעמידה וזה מה שאנחנו רוצים בסופו של דבר - בטמפ' עבודה בלאי נמוך משמעותית לכל המכלולים.

 

 

פורסם (נערך)
לפי דעתי בדגם הספציפי שלך, הטויוטה הזאת גם תסגור 500 על השעון ו...בלי תקלות משמעותיות.

 

באמת שלא סתם רכשתי את הדגם הזה

חקרתי המון , אני מאוד בררן

ובאמת אם אקנה רכב בשנים הקרובות

זה יהיה רק רכב יפני

למזלי את הרכב הנ"ל רכשתי מאדם נכה צה"ל , יד ראשונה

מי שמכיר את הדגמים הללו רוב הטויוטות בשנים האלו הצבע דהוי

הגג המכסה מנוע והתא מטען נראים כאילו ירד עליהם גשם של חומצה

אבל מה שבפנים הרכב הכל פנטסתי.

 

מיותר.

 

מניע, משלב הילוך, יוצא לדרך. נמנע מלאמץ את המנוע ולהגיע לסל"ד גבוה ב 5-7 דקות ראשונות.

 

בסיעה מנוע יגיע לטמפ' עבודה מהר יותר מאשר בעמידה וזה מה שאנחנו רוצים בסופו של דבר - בטמפ' עבודה בלאי נמוך משמעותית לכל המכלולים.

 

חשבתי שצריך לתת לשמן לעלות להגיע לחלקים במנוע בדקה שניים

וככה בעצם למנוע את השחיקה

עריכה אחרונה על ידי klasa
×
×
  • תוכן חדש...