Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית לנכה צה"ל - עד 160K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני פותח אשכול התייעצות עבור אבא שלי.

 

אבא שלי הוא אדם מבוגר, נכה צה"ל מזה כמה שנים.

הוא זכאי לרכב בתקצוב ע"פ מחירון טויוטה קורולה ממשרד הביטחון.

 

בעשור האחרון היו ברשותו רק לאנסר (אוהב מושבע של הרכב): 2004, 2007, 2011.

הלאנסר הנוכחית (2011) היא מסוג Limited, הכוללת חבילת שדרוג אישית שקיבל מהיבואן, בשל היותו לקוח ותיק.

 

הוא מחליף רכב כל 3.5 שנים, לפי הוראות משרד הביטחון.

 

הרכב הוא למטרות נסיעה עירוניות בעיקר.

נסועה שנתית חזויה/ממוצעת - כ-7K.

 

הדרישות מהרכב:

1. נוחות, נוחות ושוב פעם - נוחות. עקב מגבלה פיזית, חשוב שהרכב יהיה מרווח, יחסית גבוה מהקרקע, סלון עור עד כמה שניתן (לא פוסל אלקנטרה) וחייב להיות מושב נהג חשמלי. כמו כן, חשוב שאיכות החומרים תהיה גבוה.

2. בטיחות - שתהיה מבין הגבוהות ביותר שניתן לקבל בקטגוריה הזו.

3. אמינות - בעיקר דגש על טיפולים שוטפים, שזה בעצם כמעט כל מה שהוא עושה עם הרכבים שהיו ברשותו.

4. מה לא? - רכב מרכב 5/3 דלתות.

 

יתר הדברים כמו צריכת דלק, עלויות ביטוח מקיף, סחירות, ירידת/שמירת ערך, טכנולוגייה וקידמה, עלויות אחזקה - לא רלוונטים בשיקולי הרכישה.

 

כפי שציינתי, בשל היותו לקוח ותיק של היבואן (כלמוביל), מבירור שטחי שערך, נאמר לו שאין לאנסר שמשתווה באיכותה לזו שהוא מחזיק כיום, אך אם ירצה - יקבל יונדאי משפחתית שעונה לצרכיו (כרגע דובר במחטף על I30 סדאן).

 

 

אשמח להצעות.

 

תודה.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

דניאל, אני הייתי הולך לכיוון הג'יפונים. יהיה לו הרבה יותר קל להכנס ולצאת מהרכב.

 

האם זה אפשרי מבחינת משרד הבטחון? או שהאישור הוא רק לרכב מקטגוריות מסויימות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם חשוב לו רכב נוח ומרווח שילך על מיניוואן או ג'יפון - יהיה לו הרבה יותר קל להכנס ולצאת.

 

יש עכשיו מבצע של חבר אפשר לקבל את הסובארו XV המאובזרת ב-155.

 

אם הוא מתקשת על סדאן יש B4 בפחות מ-150 מאובזרת מצויין.

 

ל-i30 סדאן קוראים i35.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני הייתי בודק את האוקטביה היא אמנם לא נראית אבל המרכב הוא האצ'בק, האם פסלתם האצ'בק בגלל המראה או בגלל מגבלה פיזית?

עד לא מזמן נמכרה גירסה במהדורה מוגבלת של ה-1.8 שכללה אבזור רב כמו פנסי קסנון ולד, ריפודים בשילוב עור וחישוקי 17 אינץ'.

דגם האלגנס הרגיל מתומחר ב-155 אלף שקלים ולדעתי עד 160 זאת אחת המכוניות הכי טובות שאפשר לקנות.

אם על ריפודי העור אפשר להתפשר או להתקין בארץ אז גם יונדאי IX35 וקיה ספורטאז' יכולים להיות אפשרות. תנוחת הישיבה בהם גבוהה ואין צורך להתכופף או לטפס גבוה מדי.

 

לגבי היונדאי שהציעו לך, אין I30 סדאן יש I35. היא לא ממש נוחה אבל דיי עונה על שאר הדרישות ויש מושב נהג חשמלי (אין ריפודי עור).

פורסם

לא נראה לי שמבצעים תקפים לרכבים שמיועדים לנכים.

 

הייתי מציע לבחון גם את הגולף ספורט-ואן החדשה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תודה לעונים עד עכשיו.

 

ערכנו בירור מול משרד הביטחון:

1. אין מניעה לג'יפון.

2. מבצעי "חבר" לא תופסים על ההסדר מול משרד הביטחון.

 

ההעדפה של אבא שלי היא דווקא לא לג'יפון, אלא למשפחתית יחסית גבוהה. כל הלאנסרים שהיו ברשותו עד כה היו מתאימים פיזית למגבלה. הנוכחי בכלל תענוג עבורו.

 

אז לרשימה בינתיים יש:

1. אוקטביה

2. גולף ספורט ואן

3. יונדאי I35

 

לפני שהוא רץ להתעניין בשאר, מה עוד ניתן להכניס לרשימה אל מול הדרישות?

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

מה הוא חושב על מיקרוואנים כמו קיה סול למשל? הם מציעים את תנוחת הישיבה הכי מתאימה לאנשים עם מגבלה פיזית, פשוט להתיישב בלי לצנוח ובלי להתאמץ כדי לקום.

גם סוזוקי קרוסאובר מציע גובה כיסא דומה לפחות מההרגשה שלי.

הייתי מוסיף לרשימה גם את הסקודה ייטי שמרווח יחסית לשאר הג'יפונים הקטנים ומוצע גם בדגמים מאובזרים וחזקים יותר בתקציב הנתון.

פורסם

חברים תוודאו שלא שחכם את כסא הנהג החשמלי , האוקטביה יכולה להתאים לו בדיוק במידה ויש באוקטביה כסא נהג חשמלי - כדאי לברר.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

כיסא חשמלי ומסתובב זה תוספת שאפשר להוסיף כמעט בכל רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כיסא חשמלי ומסתובב זה תוספת שאפשר להוסיף כמעט בכל רכב.

 

גם לרכב עם כריות אוויר במושבים הקדמיים (שזה כמעט כל רכב מודרני)?

פורסם

התשובה חיובית יש מקומות שמתמחים בזה ועושים זאת עם הכסא המקורי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
התשובה חיובית יש מקומות שמתמחים בזה ועושים זאת עם הכסא המקורי.

 

מעניין. אני מניח שזה יתאים גם לאנשים ללא מוגבלויות? מה סדר גודל של מחיר לכזה דבר?

פורסם

כמה אלפי שקלים - תלוי ברכב. אפשר לברר אצל חברות המתמחות באזור והתאמת כלי רכב לנכים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ערכנו בירור מול משרד הביטחון:

1. אין מניעה לג'יפון.

2. מבצעי "חבר" לא תופסים על ההסדר מול משרד הביטחון.

 

לא ברור לי מה כוונתך בלא תופסים על ההסדר מול משהב"ט. אני נכה צה"ל ועומד לקנות רכב במבצע הקרוב של חבר עם יונדאי ולממן את העיסקה עם הזכות לרכב רפואי שיש לי ממשהב"ט.

אתה חופשי לקנות כל רכב שאתה רוצה באיזה מבצע שאתה רוצה. זה לא מעניין את משהב"ט כי הם בכל מקרה יתנו סיוע עד הסכום שאבא שלך זכאי לו, גם אם קנית רכב יקר יותר (ואתה פשוט תשלים את ההפרש).

או שלא הבנתי אותך נכון?

אגב, אם אתה הולך על היונדאי שווה לחכות לינואר ואז תקבל עליה הנחה של כמה אלפים דרך חבר.

פורסם
לא ברור לי מה כוונתך בלא תופסים על ההסדר מול משהב"ט. אני נכה צה"ל ועומד לקנות רכב במבצע הקרוב של חבר עם יונדאי ולממן את העיסקה עם הזכות לרכב רפואי שיש לי ממשהב"ט.

אתה חופשי לקנות כל רכב שאתה רוצה באיזה מבצע שאתה רוצה. זה לא מעניין את משהב"ט כי הם בכל מקרה יתנו סיוע עד הסכום שאבא שלך זכאי לו, גם אם קנית רכב יקר יותר (ואתה פשוט תשלים את ההפרש).

או שלא הבנתי אותך נכון?

אגב, אם אתה הולך על היונדאי שווה לחכות לינואר ואז תקבל עליה הנחה של כמה אלפים דרך חבר.

אוי, איזו טעות!! כתבתי "לא תופסים" ובראש רץ לי "תופסים".

בכל מקרה, מה שתיארת זה בדיוק המצב - רכב רפואי עד סכום מסויים (מחירון קורולה, בערך 130K), כאשר אבא שלי מוכן להוסיף עוד 30K במקסימום.

מועד ההחלפה שלו זה 15.1. בינתיים אנחנו עושים סקר שוק. היונדאי מדאיגה אותי מבחינת נוחות. כל השאר בגדר הדרישות.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
×
×
  • תוכן חדש...