Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב אני ואבא שלי נסגור על יונדאי I35 חדשה וזה יהיה הרכב הראשון החדש שלנו :) .

 

יש דברים שצריך לדעת לפני עסקה ?

מה לדרוש ?

בגדול הדגם המדובר הוא הסופרמה שמאובזר יפה .

 

אשמח לקבל קצת יותר מידע על הרכב מבעלי ניסיון כי אני חרשתי את האינטרנט ולא סופקתי ממש .

 

ובקניית רכב חדש מקבלים שני מפתחות ?

רכב יכלול צג מולטימדיה מקורי כלל מצלמת רוורס .

בנוסף הוצא לי להתקין חיישני רוורס אבל זה ניראה מיותר מכיוון שיהיה מצלמת רוורס

האם אני צודק ? או להתקין? ולהפקיר את הרכב החדש בידי מתקינים שאני לא רוצה לדעת מה הם יעשו שם בחשמל .

 

ועוד דבר קיימת אפשרות כמו לקבל את החיישנים אבל בלי להתקין ?

 

אשמח לכל דעה על רכב, זה ועל יונדאי בראשון לציון .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקירה על הרכב תוכל למצוא כאן: יונדאי i35 2014

בקניית רכב חדש אכן מקבלים שני מפתחות.

צג המולטימדיה שמקבלים אינו מקורי אלא התקנה מקומית ישראלית.

גם לדעתי חיישני רוורס מיותרים אם יש מצלמה אבל אם זה בחינם, למה לא להתקין? גם ככה אתה "מפקיר" את רכבך בידי מתקינים כי כאמור המולטימדיה היא בהתקנה מקומית.

לא נהוג לתת את החיישנים בלי התקנה.

רכב זה הוא די בינוני בקטגוריה שלו. היתרון העיקרי שלו הוא באבזור, למשל מושב נהג חשמלי שלא קיים באף דגם מקביל אחר.

לא מכיר את הסוכנות של יונדאי בראשון לציון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובה המהירה :)

 

אני מבולבל בטרוף !

 

היא נראת לא רע ולא חסר בא דבר

אבל זה נישמע משעמם לגמרי ועוד ב130 אלף

 

בגדול הרכב לא ייסע הרבה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אתה צודק. המכונית מאובזרת מאוד, אבל חוץ מזה אין בה שום דבר מיוחד.

 

מה זה משנה אם הרכב יסע הרבה או לא?

 

תזכור שב-130 אלף ₪ אתה יכול לרכוש היום ג׳יפון פוזה קטן כמו פיג׳ו 2008 או שברולט טראקס. תזכור שב-120 אלף ₪ אתה יכול לקנות רכבים חסכוניים יותר, כמו סוזוקי קרוסאובר או הונדה ג׳אז היברידית. תזכור שאתה גם יכול לשים 30 אלף ₪ בצד, לטוס איתם לחודש בתאילנד ועם 100 אלף ₪ לקנות משפחתית קצת יותר קטנה כמו סיאט טולדו או יונדאי i25.

 

עכשיו תחליט אתה מה סדר העדיפיות שלך וצא לדרך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

האמת שמאוד רציתי ג'יפון כמו הIX35 והSPORTEGA U וXV

 

אבל ירדתי מזה כי הן יקרות וXV עם גיר רציף וגם הבנתי שיש שם משהו עם צריכת שמן גבוה בסובארו היה איזה תביעה נגדם .

לגבי צרפתיות בא לי .

ורכבים קטנים אף פעם לא דיברו אלינו .

 

ניראה לי שלא צריך להשתגע ולחף דבר בגדול הI35 אמינה ובסדר לא מצפה ממנה לשום דבר .

 

תודה על העזרה :) ואני יעדכן בעזרת השם על הבחירה שלי בין אם זה קוראני או משהו אחר תודה :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

הI35 היא מכונית משפחתית סטנדרטית בגדול, כמובן שאל מול מתחרותיה יש מעלות ויש לה חסרונות. חשב לדעת מה הדרישות מהרכב ומה חשוב לכם ברכב כדי לקבל עצה מועילה.

בגלל שהI35, כמו שאמרנו כבר, היא משפחתית סטנדרטית, ובמידה שזה בסה"כ מה שאתם צריכים אז שווה לעשות קצת סקר שוק אצל המתחרים, תוכלו לקבל מכונית אחרת שתעשה את העבודה לא פחות טוב ובמחיר נמוך, זה כמובן תלוי במבצעים אצל היבואניות השונות, כמו כן יש היום את כל סוגיית קניית מכונית חדשה 0 ק"מ מחברות ליסינג, זה לא תמיד כדאי אבל שווה בדיקה.

פורסם

הרכב לא רע בכלל, ועדיף עשרת מונים כרכב משפחתי על כמה מהאופציות שהוצעו לך בפוסטים למעלה.

היא מרווחת (תא מטען גדול מאוד) מאובזרת מאוד ונוחה, רק אל תצפה להנאה מנהיגה.

 

אישית בתקציב הזה הייתי הולך על סקודה אוקטביה ללא היסוס - רמה (או 2...) מעל כל השאר בקבוצה שלה.

פורסם

אני לא מוצא שום יתרון של יונדאי I35 על קורולה, אוקטביה או מזדה 3 החדשה.

בטח לא כאשר יונדאי עולה 130 אלף.

אפילו אחותה קיה פורטה מוצאת חן בעיני יותר (וגם אורך האחריות של קיה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול הI35 אמינה ובסדר לא מצפה ממנה לשום דבר .

 

אם אין צפיות אז בטוח לא תתאכזב.

 

ממה שקראתי אז אכן קודמיי צודקים ואין לה יתרונות על המתחרות באותו המחיר. וכנראה שהן עדיפות עליה למעט האבזור.

יש גם עניין של טעם אישי ואם היא יותר לטעמכם אז סבבה.

 

אם אני מזהה נכון אז את עניין הרכב לקחתם על הגל הקל ולא השקעתם יותר מדי בבדיקה בפועל של הרכבים. על פניו עסקה ב 130,000 ראויה ליותר תשומת לב. בודאי ככל שהדבר נוגע לחובבי רכב (גולשי האתר הזה בודאי).

 

שווה בהחלט לבדוק רכבים דומים יד ראשונה 0 ק"מ. אם בכוונתכם להחזיק את הרכב למעלה מ 3 שנים אז לרוב מדובר ברווח נטו.

כמובן שרכב יד שניה בן שנה-שנתיים יחסוך לכם הרבה כסף, אבל זה עניין של סדר עדיפויות.

 

מכל מקום אם אתם הולכים על היונדאי תוודאו שמדובר ברכב לאחר מתיחת הפנים.

פורסם

רכב יפה לדעתי, אך כמה יש אותם בליסינג?

אם אתה קונה אותו למס' רב של שנים, זה בסדר, אם לא - תפסיד הרבה כסף במכירה.

אם אין לך פחד מקניית רכב 0 ק"ם מליסינג, אז יש את I35

http://www.motodeal.co.il/deals/54/

או מס אופציות אחרות

http://motori.co.il/camp.php?id=38

http://motori.co.il/camp.php?id=72

http://motori.co.il/camp.php?id=21

וכו'.

אפשר גם לברר בחברות ליסינג ולקנות איזה רכב, שנסע בין 1500 ל-3000, בהנחה משמעותית.

למשל מושב נהג חשמלי שלא קיים באף דגם מקביל אחר.

אצלי קיים :-P

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
אני לא מוצא שום יתרון של יונדאי I35 על קורולה, אוקטביה או מזדה 3 החדשה.

בטח לא כאשר יונדאי עולה 130 אלף.

אפילו אחותה קיה פורטה מוצאת חן בעיני יותר (וגם אורך האחריות של קיה).

 

על אוקטביה בטוח שלא (אלא אם כן מישהו מפחד מהDSG שלה) ואת הקורולה אני ממש לא מכיר, אבל יש לה יתרון עצום על המזדה מבחינת מרחב פנימי ותא המטען במידה וזה חשוב לפותח השרשור (המזדה צפופה).

 

לגבי הקיה, הן זהות כמעט לחלוטין למעט העיצוב ולכן זה עניין של טעם נטו.

פורסם

לפותח השרשור לא הייתי ממליץ על האוקטביה שכנראה האמינות שלה עדיין לא ברמת היונדאי\קורולה\3,

ולא יעזור אמינות התיבה עדיין לא גבוהה, ומנוע הטורבו הקטן גם לא באותה רמת אמינות כמו 1.6 של הקורולה.

לפי מה שאני קורא בין השורות פותח השרשור במקרה הטוב יעשה 15K ק"מ בשנה וגם זה רק בשביל להגיע מנקודה A ל B.

וכמו מר ישראלי - מטר לשקל ואיבזור לשקל זו העיסקה הטובה.

פורסם

היונדאי רכב שמעוצב יפה (לדעתי) ומכיל אבזור רב אבל על הכביש הוא די עצלן בעיקר בסל"ד בינוני. תשכח מעקיפות זריזות איתו. לא נראה לי שתוכל "לדרוש" יותר מדי. בליסינג העסקאות מאוד נוקשות. גם אני חושב שאם אתה מחפש סתם רכב שנראה טוב ואין לך יותר מדי ציפיות להנאה מנהיגה אז היונדאי סבבה אבל ברור שבמחיר הזה יש עסקאות יותר מתגמלות כמו האוקטביה למשל שנראית אולי פחות טוב אבל מאובזרת מלא ועולה על כולם בכל מה שנוגע לביצועי מנוע והתנהגות כביש שלא לדבר על הפרקטיות של תא המטען שלה. שוב, הכל שאלה של צרכים וציפיות. בכל מקרה, שתהנו. אין כמו לקנות אוטו חדש.

פורסם

תודה חברים על היחס .

 

אתם צודקים לגבי אוקטביה אבל אבא שלי רוצה אוטומט ואני לא רוצה את תיבת הDSG לכן היא ירדה מהפרק.

מאזדה שלוש לא עושה לי את זה ויש שם חלק של הצג שניראה דיי שברירי ודשבורד גומי כמו באוטובוסים הישנים . קורולה חבל שמורכב בטורקיה ודל באבזור שלו והיא באמת עברה בראשי .

 

קיה פורטה ניראת קרבית יותר מאחותה I35 אבל מביפנים משעממת ואמינות לא חסר גם כן כמו אחותה .

 

גם הסול החדשה הייתה על הפרק אבל לא כל כך שימושית למשפחה למרות שהיא מיוחדת .

קיה אופטימה יש רצון לקנות אבל לא כרגע לתקציב הזה ולא נחוץ גודל כזה .

 

I35 נכון שהיא די משעממת בנהיגה ממה שהבנתי אבל בגדול כבר לא מחפשים כוח וריגושים ברכבים כאלה אלה רק שיעשה את העבודה כמו שצריך מינימום הוצאות מקסימום עבודה .

 

עוד דבר לגבי הI35 החו"ל היא מגיע עם ריפוד עור ובלם יד חשמלי וחימום למושבים זה שווה

ברגע שאני בעזרת השם השבוע הזה אני יעדכן והרכב גם יעבור שינוי קל מאוד שישנה אותו מיתר הI35 . :)

בנתיים נמשיך לעשות שיעורי בית :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
תודה חברים על היחס .

 

אתם צודקים לגבי אוקטביה אבל אבא שלי רוצה אוטומט ואני לא רוצה את תיבת הDSG לכן היא ירדה מהפרק

 

חבל - לא הבנתי אף פעם למה אנשים תמיד מנסים לדחוף את הרכב הזה גם כשהם מייעצים לכאלה שלא ציינו אותו כאופציה (נראה לי מיסיונריות) אבל שבוע עם הרכב הזה (שכורה 1.2) לאחרונה, אחרי לא מעט זמן עם i35 (גם שכורה) ואני מבין בדיוק על מה הם מדברים.

זו ליגה אחרת לחלוטין - הרכב מרגיש כרכב מנהלים הכי איכותי שיש (לא אוהב את המונח הזה אבל בתוך עמי אני חי...) בניגוד לאופציות האחרות בקבוצה שלו.

 

חייתי בחו״ל שנים רבות, ויצא לי להחזיק בעיקר רכבים גרמניים (ב.מ.וו סדרה 3 ו5, אאודי A4 ושירוקו הם מספר דוגמאות) והיום אני באירופה פעם פעמיים בחודש, כשלרוב יוצא לי לקבל רכבים גרמניים מחברת ההשכרה (האחרונה לפני שבועיים היתה A5), ואני חושב חד משמעית שהאוקטביה לא נופלת במאומה מאחיותיה בקבוצת VAG.

 

חבר בחו״ל שביום יום מחזיק אאודי RS6 סיפר לי שיצא לו לסוע לאחרונה באוקטביה החדשה (אין לי מושג איזה דגם) יומיים והוא היה המום כי הוא ממש לא ציפה שהרכב יהיה כלכך איכותי.

 

אגב, גם מערכת המולטימדיה שלה מבחינת ההתממשקות שלה (לאייפון למשל) מעולה (אוכלת בלי מלח את זו שבקליאו החדשה של אשתי).

 

בקיצור (בלי קשר לפותח השרשור) ממליץ לכל אחד לנסות אותה לפני שהוא מחליט על עוד יפנית...

 

מצטער אם גם אני נשמע גם כמיסיונר.... [emoji3]


×
×
  • תוכן חדש...