Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קורולה חבל שמורכב בטורקיה ודל באבזור שלו

I3

 

זה שטויות - אלא אם כן מפריע לך עקרונית (פוליטית) לרכוש רכב שמיוצר בטורקיה, זה שמרכיבים אותה שם לא הופך אותה לפחות אמינה מזו שמורכבת ביפן לדוגמא.

 

בכל אופן אישית אני מעדיף את הi35.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין קשר לעניין הפוליטי .

 

כמו שאמרתי מקסימום עבודה מינימום הוצאות ליונדאי יש אחלה שרות במוסכים שלהם .

ואם היה אפשרות לייבא את ה1800 לא הייתי חושב בכלל וקונה את הI35.

 

יש מצב שאם אני מבקש אז יעשו איזה משהו בשבילי ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

ואם היה אפשרות לייבא את ה1800 לא הייתי חושב בכלל וקונה את הI35.

 

יש מצב שאם אני מבקש אז יעשו איזה משהו בשבילי ?

 

מניח שאתה מתכוון במחיר נכון, ולא האם יועילו בטובם להביא את ה1.8 עבורך?

 

אגב, ההבדלים בין ה1.6 שמוכרים פה וה1.8 האמריקאי (באירופה הi35 איננה נמכרת) זניחים למדי.

פורסם
תודה חברים על היחס .

 

אתם צודקים לגבי אוקטביה אבל אבא שלי רוצה אוטומט ואני לא רוצה את תיבת הDSG לכן היא ירדה מהפרק.

מאזדה שלוש לא עושה לי את זה ויש שם חלק של הצג שניראה דיי שברירי ודשבורד גומי כמו באוטובוסים הישנים . קורולה חבל שמורכב בטורקיה ודל באבזור שלו והיא באמת עברה בראשי .

 

קיה פורטה ניראת קרבית יותר מאחותה I35 אבל מביפנים משעממת ואמינות לא חסר גם כן כמו אחותה .

 

גם הסול החדשה הייתה על הפרק אבל לא כל כך שימושית למשפחה למרות שהיא מיוחדת .

קיה אופטימה יש רצון לקנות אבל לא כרגע לתקציב הזה ולא נחוץ גודל כזה .

 

I35 נכון שהיא די משעממת בנהיגה ממה שהבנתי אבל בגדול כבר לא מחפשים כוח וריגושים ברכבים כאלה אלה רק שיעשה את העבודה כמו שצריך מינימום הוצאות מקסימום עבודה .

 

עוד דבר לגבי הI35 החו"ל היא מגיע עם ריפוד עור ובלם יד חשמלי וחימום למושבים זה שווה

ברגע שאני בעזרת השם השבוע הזה אני יעדכן והרכב גם יעבור שינוי קל מאוד שישנה אותו מיתר הI35 . :)

בנתיים נמשיך לעשות שיעורי בית :)

 

לא הבנתי למה אתה לא רוצה את האוקטביה בגלל הDSG. במכוניות החדשות כבר מזמן אין את הבעיות שהיו להם לפני שנתיים וזה גיר הכי נוח לדעתי שיש לנהיגה מכל בחינה שהיא. אבל אתה נעול על היונדאי בגלל שיש ריפודים מעור. תדע לך שזה הדבר הכי לא פרקטי שיש במדינה שלנו. אתה תקלל את הרגע בקיץ כשתשב עם מכנסיים קצרות על העור.

פורסם
לא הבנתי למה אתה לא רוצה את האוקטביה בגלל הDSG. במכוניות החדשות כבר מזמן אין את הבעיות שהיו להם לפני שנתיים וזה גיר הכי נוח לדעתי שיש לנהיגה מכל בחינה שהיא. אבל אתה נעול על היונדאי בגלל שיש ריפודים מעור. תדע לך שזה הדבר הכי לא פרקטי שיש במדינה שלנו. אתה תקלל את הרגע בקיץ כשתשב עם מכנסיים קצרות על העור.

 

מסכים עם כל מה שאתה אומר (גם לגבי האוקטביה וגם לגבי מושבי עור באקלים הים תיכוני שלנו) אבל אני לא חושב שהi35 פה מגיעה עם מושבי עור.

פורסם (נערך)

מניסיון של שנתיים עם i35 מדובר ברכב איכותי הנותן תמורה טובה לכסף. השילוב של המנוע והגיר נעים יותר מאשר בקורולה עם הגיר הרציף או האוקטביה עם ה dsg. צריכת הדלק המשולבת שלי היא 1 ל 10.5 בנסיעה משולבת.

בנסיעה בין עירונית הרכב נעים מאוד החיסרון הגדול של הרכב הוא המעבר על פסי האטה. המתלה האחורי די מתרסק והחוויה לא נעימה במיוחד

לגירסה המפוארת ריפודי עור בצדדים משולבים בבד במרכז.

בנוסף לעתי הרכב יפה הרבה יותר מהקורולה והאוקטביה.

עריכה אחרונה על ידי BigG
פורסם (נערך)

אינני פוסל את הi35, והיא עדיפה בעיני על כל שאר האופציות שפותח השרשור ציין, מלבד האוקטביה.

 

אינני יודע כמה נסיון יש לך עם האוקטביה, אבל אחרי שנתיים גם עם i35 (שכורה) המעבר לאוקטביה היתה חוויה מרעננת מאוד.

הרכב מרגיש כרכב גרמני איכותי מאוד - כאילו שייך לקטגוריות מנהלים ולא משפחתיות.

 

לגבי הDSG זה גיר מדהים לא פחות.

זריז, חסכוני ומהנה.

 

אני אוהב את העיצוב החדש של האוקטביה (את הקודמת ממש לא אהבתי) שמזכירה לי (מאחורה לפחות) את האודי A6 דור או שניים אחורה.

היא לא יפיפיה אבל יש לה מראה מכובד מאוד.

הi35 יפיפיה לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

שווה לך לבדוק גם את ה-I30, שנחשבת מוצלחת יותר מאחותה הגדולה, בעיקר בגרסת הסטיישן. לדעתי היא גם יותר זולה במעט. ראיתי גם פורד פוקוס ב-100 אלף במוטורי ומוטודיל (ליסינג 0 ק"מ), משפחתית מעולה ב-30 אלף שקל פחות. זריזה ומהנה יותר מהיונדאי, אבל עם גיר פחות נעים בתוך העיר. אם הביצועים לא חשובים לך שווה לך גם לבדוק את השברולט קרוז, גם בסביבות ה-100. חיסכון נטו בלי התפשרות גדולה מדי. רכב מאובזר שגם נראה מרשים ויוקרתי

פורסם

לפני שנה החליפו אצלנו בחברה את רכבי הליסינג, אחד הראשי צוותים החליף את האוקטביה 1.4 שלו ב ix35 בקצרה, מאוכזב.

אחר החליף את הקורולה ב i35 מצטער שלא יכל לקחת קורולה.

שלישי החליף קורולה ב i30 סטיישן, נהגתי בה כשעל השעון היו 350 ק"מ וזה פשוט עגלה סרוחה עם מערכת מולטימדיה באיכות של שקל וחצי.

 

2 האגורות שלי.

 

אם יש לך 130 אלף ש"ח לקנות רכב תקנה משהו שהשוק לא מוצף בו, חבל על הירידת ערך.

 

מאזדה 3 החדשה דווקא מקבלת ביקורות טובות ודוד שלי קנה כזו והוא מאד מרוצה. שווה לבדוק.

פורסם

ניסיתי להגיב במתינות אבל לא הצלחתי. ה- i35 פשוט קקה של אוטו. תרשו לי להסביר: (מתייחס לגרסת סופרים, המאובזרת ביותר).

1. מערכת המולטימדיה מנגנת USB, דיסקים, BT, רדיו וכל שאר הדברים, אבל במסך לא רואים כלום באור יום והתגובות שלו איטיות והממשק של המערכת פשוט מזעזע ומסובך בטירוף. אי אפשר להוציא שיחות מהכפתורים שעל ההגה ולא פעם היא מחליטה שלא בא לה להעביר לך שיחות נכנסות ואתה נאלץ להתעסק עם הטלפון.

2. איכות חומרים מזעזעת, כל הפלסטיקים זולים ולא נעימים למגע. בתור רכב חדש איכות ההרכבה סבירה אבל אני לא יודע איך הפלסטיקה תתמודד עם השנים.

3. מתלים רכים, נוחים יחסית בעיר ובבינעירוני אבל האוטו מרגיש רך וספוגי מדי.

4. אבזור: יש בקרת אקלים מפוצלת, חביב. יש סאנרוף, נחמד. יש כוונון חשמלי לכסא, ביג פאקינג דיל. כיוונת פעם אחת ויותר אתה לא משתמש בזה, מילא אם היו זכרונות אז זה היה נחמד, אבל לכוון מושב חשמלי בלי זכרונות כל פעם אחרי שנהג מישהו אחר זה סיוט נוראי. מצלמת רוורס, יש רק על הנייר. בפועל האיכות היא של סרט דל תקציב מתקופת מלחמת העולם השנייה - היא מכוונת נמוך מדי ולא רואים כלום ביום בגלל המסך המדהים ובלילה פשוט כי האיכות על הפנים.

6. המנוע- או המנוע. 132 כ"ס בתחת שלי, סבבה? 0-100? 13 שניות (האמת? נתון די מיותר, אבל דווקא כאן מדגיש יופי את העצלות הנוראית של האוטו הזה). 80-120? 9 שניות (זה כבר נתון יותר משמעותי שרומז כמה האוטו זריז ביציאה לעקיפות בכביש מהיר). סתם להשוואה, מיצובישי ספייס סטאר עושה את זה בשנייה ושתי שניות איטי יותר בהתאמה. להגיד על המנוע הזה "לא לצפות להנאה" זה חתיכת לשון המעטה. האוטו הזה פשוט עגלה בקטע אחר. מדובר כאן על נתונים אמיתיים שנממדו עם GPS מדוייק, לא מד המהירות שמראה בין 5 ל- 10 קמ"ש יותר מהמהירות בפועל.

5. תכל'ס, היא באמת מרווחת. לא נופלת מהאוקטביה ואפילו טובה יותר כי אין את תעלה ההינע המוגזמת שיש במרכז הרצפה באוקטביה. אממה, היא מרווחת לאורך, לרוחב היא לא מרשימה ולשלושה אנשים או כסאות בטיחות עדיין יהיה צפוף, אבל יהיה מלאאא מקום בין הברכיים לבין המושב הקדמי. תא המטען גם הוא די גדול, אבל הפתח פחות נוח מבאוקטביה. אגב, הקיפול של המושבים נעשה ממין מנופים מוזרים כאלה שנמצאים בתא המטען, לא מאוד נוח, אבל זה סתם קטנוניות.

 

ה-i35 מרגישה כמו חצי ליטר קפה שחור אמריקאי, מהסוג שנותנים לך בחינם כשאתה יושב באחד הדיינרים ה"אותנטיים" שלהם. אתה מקבל הרבה, ממש הרבה, אבל אתה מרגיש שיכלת לקבל משהו הרבה יותר איכותי תמורת בכום הכסף הלא מבוטל ששמת על השולחן בסוכנות. בכל פעם שאתה נכנס לרכב אתה מרגיש שעוד שניה אתה תמצא איפשהו תווית קטנה שכתוב עליה Made in China.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ניסיתי להגיב במתינות אבל לא הצלחתי. ה- i35 פשוט קקה של אוטו. תרשו לי להסביר: (מתייחס לגרסת סופרים, המאובזרת ביותר).

1. מערכת המולטימדיה מנגנת USB, דיסקים, BT, רדיו וכל שאר הדברים, אבל במסך לא רואים כלום באור יום והתגובות שלו איטיות והממשק של המערכת פשוט מזעזע ומסובך בטירוף. אי אפשר להוציא שיחות מהכפתורים שעל ההגה ולא פעם היא מחליטה שלא בא לה להעביר לך שיחות נכנסות ואתה נאלץ להתעסק עם הטלפון.

2. איכות חומרים מזעזעת, כל הפלסטיקים זולים ולא נעימים למגע. בתור רכב חדש איכות ההרכבה סבירה אבל אני לא יודע איך הפלסטיקה תתמודד עם השנים.

3. מתלים רכים, נוחים יחסית בעיר ובבינעירוני אבל האוטו מרגיש רך וספוגי מדי.

4. אבזור: יש בקרת אקלים מפוצלת, חביב. יש סאנרוף, נחמד. יש כוונון חשמלי לכסא, ביג פאקינג דיל. כיוונת פעם אחת ויותר אתה לא משתמש בזה, מילא אם היו זכרונות אז זה היה נחמד, אבל לכוון מושב חשמלי בלי זכרונות כל פעם אחרי שנהג מישהו אחר זה סיוט נוראי. מצלמת רוורס, יש רק על הנייר. בפועל האיכות היא של סרט דל תקציב מתקופת מלחמת העולם השנייה - היא מכוונת נמוך מדי ולא רואים כלום ביום בגלל המסך המדהים ובלילה פשוט כי האיכות על הפנים.

6. המנוע- או המנוע. 132 כ"ס בתחת שלי, סבבה? 0-100? 13 שניות (האמת? נתון די מיותר, אבל דווקא כאן מדגיש יופי את העצלות הנוראית של האוטו הזה). 80-120? 9 שניות (זה כבר נתון יותר משמעותי שרומז כמה האוטו זריז ביציאה לעקיפות בכביש מהיר). סתם להשוואה, מיצובישי ספייס סטאר עושה את זה בשנייה ושתי שניות איטי יותר בהתאמה. להגיד על המנוע הזה "לא לצפות להנאה" זה חתיכת לשון המעטה. האוטו הזה פשוט עגלה בקטע אחר. מדובר כאן על נתונים אמיתיים שנממדו עם GPS מדוייק, לא מד המהירות שמראה בין 5 ל- 10 קמ"ש יותר מהמהירות בפועל.

5. תכל'ס, היא באמת מרווחת. לא נופלת מהאוקטביה ואפילו טובה יותר כי אין את תעלה ההינע המוגזמת שיש במרכז הרצפה באוקטביה. אממה, היא מרווחת לאורך, לרוחב היא לא מרשימה ולשלושה אנשים או כסאות בטיחות עדיין יהיה צפוף, אבל יהיה מלאאא מקום בין הברכיים לבין המושב הקדמי. תא המטען גם הוא די גדול, אבל הפתח פחות נוח מבאוקטביה. אגב, הקיפול של המושבים נעשה ממין מנופים מוזרים כאלה שנמצאים בתא המטען, לא מאוד נוח, אבל זה סתם קטנוניות.

 

ה-i35 מרגישה כמו חצי ליטר קפה שחור אמריקאי, מהסוג שנותנים לך בחינם כשאתה יושב באחד הדיינרים ה"אותנטיים" שלהם. אתה מקבל הרבה, ממש הרבה, אבל אתה מרגיש שיכלת לקבל משהו הרבה יותר איכותי תמורת בכום הכסף הלא מבוטל ששמת על השולחן בסוכנות. בכל פעם שאתה נכנס לרכב אתה מרגיש שעוד שניה אתה תמצא איפשהו תווית קטנה שכתוב עליה Made in China.

 

יש פה הרבה נקודות למחשבה ולכן אבדוק אותן , עדין לא קניתי את הרכב ובטח שאני ידרוש הנחה .

 

אגב מישהו יכול להגיד לי על סכום מדויק של מקפיף וחובה מגיל 50 ואם יש אפשרות לחובה וצג ג' ללא מקיף הרכב יהיה חדש 2014 ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מחירי ביטוח מדויקים אתה יכול לבדוק לבד באתרים כמו wobi או זאפ ביטוח או באתר של 9 מיליון.

 

בוודאי שאפשר לעשות רק חובה וצד ג׳.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם אתה קונה את הרכב במימון, קרי משעבד אותו לטובת חברת המימון אתה תהיה מחויב ע"פ החוזה לבטח בביטוח מקיף ע"ש חברת המימון.

 

כרוכש פרטי, אתה לא חייב לעשות אפילו צד ג', במיוחד שלא מקיף מלא, בעצם אתה יכול לקחת 130,000 ש"ח ולשפוך אותם לים, אותו אפקט.

תעשה ביטוח מקיף, זה זול יותר מלקנות רכב חדש במקרה של גניבה.


×
×
  • תוכן חדש...