Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוסע כבר 90000 קמ עם I35.

הרכב בסדר גמור ולדרישות של הנהג הממוצע הוא מצויין.

אמין מרווח ומספיק נעים.

מאידך אני חושב שאתם צריכים לבדוק טוב את ההצעות ממוטודיל , פוקוס ב100,000 למשל תשאיר לך הרבה עודף ולמעט המרווח מאחור היא לא נופלת מהיונדאי ובחלק מהפרמטרים עדיפה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבדוק גם את זה תודה.

בגדול לא מצפים הרבה מI35 רק שיעשה את העבודה כמו שצריך ושיהיה חדש

זה הרכב הראשון חדש אצלנו

והאמת יונדאי תמיד סיפקה את הסחורה כמו שצריך לכן עדיפות ליונדאי.

אשמח אם תוכל לפרט לי עד כמה היא חסכונית ?

ואם כל המתגים ברכב עובדים כמו שצריך כמו טלפון מולטימדיה וכו'

כרגע בעלים של סונטה כ7 שנים .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם (נערך)

לפותח השרשור,

כ"כ חבל לשפוך 130K ש"ח על רכב כזה. אם תוציא אותו בהנחה גדולה מ-א-ו-ד של 30K והרכב יצא לך 100K אז כן, קח אותו. חוץ מזה בזבוז כסף של רכב.

נכון הוא מרווח, נוח ואולי מאובזר ביחס לאחרות בקטגוריה וחוץ מזה שום דבר, באותו סכום ואפילו בהרבה פחות תוכל לקנות רכב שיעשה לך טוב כאשר תיכנס אליו. דרך אגב, אם אתה לא מצפה לשום דבר מהרכב, אז למה דווקא i35? תתפנק יותר.

תבין, אני לא מזלזל ביונדאי והם רכבים לא רעים {לא רשמתי טובים...לא רעים} אבל שוב...בזבוז!!!

הציעו מעלי סקודה אוקטביה ואכן היא עם תא מטען ענק, אפשר להכניס גופה לשם ועוד יהיה מקום לכלי נשק, נוחה בטירוף, מאובזרת, חווית נהיגה מדהימה.

מאזדה 3 כנ"ל, רכב מדהים ביופיו {כמובן שזה אינדבידואלי}, מנוע skyactive 1.4 או comfort, מאובזר מאוד, נוח מאוד אבל קצת פחות מרווח.

עזוב אותך שטויות של תקלות גיר שהיו לפני כמה שנים, מאזדה וסקודה רכבים עם תעודות. ליונדאי יש הרבה מה ללמוד מהן.

אתה תמיד יכול לקנות רכבים קצת יותר "פשוטים" באזור ה-100K שיהיו נוחים ומאובזרים וכמובן חסכוניים בדלק יותר מהמאזדה והסקודה וגם מהיונדאי.

השאלה היא מה אתה רוצה מהרכב? כי לרשום "אני לא מצפה לשום דבר" זה יהיה שקר. אף אחד לא מתכוון להוציא מהכיס 130K ולא לצפות לשום דבר.

 

דרך אגב, למה שלא תיקח את הרכב לנסיעת מבחן? ולא רק זה, תשכיר אותו לכמה ימים ותראה אם הוא מתאים לך או לא.

עריכה אחרונה על ידי אוהד זכי

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
לפותח השרשור,

כ"כ חבל לשפוך 130K ש"ח על רכב כזה. אם תוציא אותו בהנחה גדולה מ-א-ו-ד של 30K והרכב יצא לך 100K אז כן, קח אותו. חוץ מזה בזבוז כסף של רכב.

נכון הוא מרווח, נוח ואולי מאובזר ביחס לאחרות בקטגוריה וחוץ מזה שום דבר, באותו סכום ואפילו בהרבה פחות תוכל לקנות רכב שיעשה לך טוב כאשר תיכנס אליו. דרך אגב, אם אתה לא מצפה לשום דבר מהרכב, אז למה דווקא i35? תתפנק יותר.

תבין, אני לא מזלזל ביונדאי והם רכבים לא רעים {לא רשמתי טובים...לא רעים} אבל שוב...בזבוז!!!

הציעו מעלי סקודה אוקטביה ואכן היא עם תא מטען ענק, אפשר להכניס גופה לשם ועוד יהיה מקום לכלי נשק, נוחה בטירוף, מאובזרת, חווית נהיגה מדהימה.

מאזדה 3 כנ"ל, רכב מדהים ביופיו {כמובן שזה אינדבידואלי}, מנוע skyactive 1.4 או comfort, מאובזר מאוד, נוח מאוד אבל קצת פחות מרווח.

עזוב אותך שטויות של תקלות גיר שהיו לפני כמה שנים, מאזדה וסקודה רכבים עם תעודות. ליונדאי יש הרבה מה ללמוד מהן.

אתה תמיד יכול לקנות רכבים קצת יותר "פשוטים" באזור ה-100K שיהיו נוחים ומאובזרים וכמובן חסכוניים בדלק יותר מהמאזדה והסקודה וגם מהיונדאי.

השאלה היא מה אתה רוצה מהרכב? כי לרשום "אני לא מצפה לשום דבר" זה יהיה שקר. אף אחד לא מתכוון להוציא מהכיס 130K ולא לצפות לשום דבר.

 

דרך אגב, למה שלא תיקח את הרכב לנסיעת מבחן? ולא רק זה, תשכיר אותו לכמה ימים ותראה אם הוא מתאים לך או לא.

 

אוהד תתפלא כמה אנשים מבסוטים מהיונדאי יש אצלי בעבודה.

אני אישית הייתי שמח אם היו משאירים לי את הסקודה דיזל שהייתה לי לפניה אבל אני לא דוגמה.

רוב הציבור יסע ביונדאי ויהיה מאושר.

איך אנשים קנו קורולה מהדגם הקודם והיו מאושרים?

לא כל מה שמלהיב אותך מתאים לאחרים.

ואם אתה מוביל גופה ונשק בתא המטען אולי נפגש פעם?

פורסם

לפותח השרשור! עברתי פה על התגובות וכבעלים של i35 סופרים 012, אני יכול לומר בוודאות שלחלק גדול מהמגיבים פה אין בכלל ניסיון עם היונדאי.

אכתוב בקצרה את חוו״ד על הרכב מבלי להתייחס לנאמר לעיל. רק חשוב לציין שלמעט המאזדה 3 החדשה יש לי ניסיון נהיגה על כל הרכבים בקבוצה זו.

 

אגע בקצרה במס׳ נקודות ואם יהיו לך שאלות אשמח לענות.

 

מנוע- לרכב מנוע אטמוספרי סטנדרנטי עם 132 כ״ס ותיבת 6 הילוכים גם כן רגילה, לא רובוטית. על הכביש לנהג הממוצע לא יחסר כוח, הרכב מאיץ ל100 ומבצע עקיפות מהר יותר מהקורולה מוכח ובדוק, אתה יכול לבדוק אותי תסתכל במבחני רכב. מעבר לזה הרכב לא מטוס וכמו שאמרתי לנהג הממוצע זה מספיק. צריכת דלק- טובה. 1/12.5 אצלי במשולב עדיף על הקורולה 1/11 במשולב. רק נופל מהאוקטביה בכל התחום של המנוע.

 

נוחות- טובה לא מעבר, נופלת מהפוקוס והקורולה, אבל לא בהרבה. מחוץ לעיר קצת קופצני.

מרווח- מעולה, רצפה אחורית שטוחה, מרווח רגליים טוב מאוד, הגג מעט נמוך ליושבים מאחור.

תא מטען- מרווח ושימושי.

אבזור- בצמרת המשפחתיות מריפודי עור ועד מיזוג ליושבים מאחור, בדגם החדש. יש ברכב הכל. לגבי המולטימדיה, הוא פשוט ונוח לשימוש עובד מעולה עם הטלפון הבעיה היחידה זה שביום כמעט ולא רואים אותו, כדאי לבדוק אם פתרו את הבעיה בדגם החדש. רשימת האבזור ארוכה.

 

איכות- נקודת חולשה, הרבה פלסטיקים מרגישים רופפים בעיקר בדלתות בנוסף מנופי פתיחה לתא מטען ולדלק מיושנים זכורים לי מהלאנטיס של שנות ה90.

עיצוב- עניין של טעם אבל לדעתי זה הרכב הכי יפה בקטגוריה חוץ מהמאזדה.

 

לסיכום, אני מאוד מרוצה. בהמלצתי 2חברים נוספים רכשו i35, אחד מהם עבר מקורולה 09 השני ממיצובישי גרנדיס 05. נחש מה? שניהם מרוצים מאוד מהרכבים.

 

מקווה שעזרתי, שיהיה בהצלחה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

ניצן, כמובן שיש הרבה שמרוצים מהיונדאי. לי אישית הייתה פיאט פונטו שנת 2000 והייתי מבסוט ממנה. כמו שיש כאלה שיעדיפו ריפודי עור ויש כאלה שלא מסוגלים לשבת על דבר כזה. הכל אינדיבידואלי והבחור צריך לחשוב מה התמורה הטובה ביותר לכסף שלו.

 

היונדאי רכבים טובים לכל דעה ועניין אבל ב-130K אפשר להביא רכב באיכות טובה יותר.

 

לדניאל, לדעתי לפחות כל אחד שיעבור מרכב שנת 2005 לרכב שנת 2014 יהיה מרוצה, אלא אם כן הוא עבר ממרצדס clk 2005 :-)

 

שוב...היונדאי רכב טוב שיעשה את העבודה ורוב הסיכויים שתהיה מרוצה איתו, אישית אני לא הייתי לוקח במחיר כזה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)


×
×
  • תוכן חדש...