Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי סקודה יטי 2010 גיר dsg7

לפני כחודש ביצעתי החלפת מצמדים לאחר שהבחנתי בתקלה הידועה של הרעידות בגיר.

לפני שהכנסתי את הרכב למוסך הצריכת דלק הייתה בסדר גמור, מעל ה500 קמ למיכל מלא.

אחרי שהוצאתי את הרכב מהמוסך הכל השתנה, אני היום עם כמעט חצי מיכל וכבר נסעתי כ200 קמ בנסיעות רגועות.

יש למישהו מושג מה היא באמת הצריכת דלק שאמורה להיות ברכב שכזה??

נגיד כמה קמ אני אמור לעשות פחות או יותר על מיכל דלק מלא??

תודה לעוזרים

פורסם

לא מודדים צריכת דלק של רכב ב"קילומטרים לפי מיכל" אלא בקילומטרים לליטר.

מה גם שלא צריך לקפוץ למסקנות בגלל תדלוק אחד שחרג לרעה. אולי היו יותר פקקים מהרגיל? אולי סתם נסעת עם יותר מזגן? אולי המשאבה פספסה וקפצה מוקדם מידי?

 

אם אחרי שניים-שלושה מיכלים צריכת הדלק ברכב שלך ממשיכה להיות גרועה מכפי שהייתה קודם להחלפת הגיר - גש למוסך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לי (עם גיר רגיל) צריכה של בין 12.8 ק"מ/ל' (נסיעה של כ-60% בעיר עם קצת פקקים עם מזגן) עד 15 ק"מ/ל' (נסיעה של 75% בין עירונית במהירות רגועה).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

בין 560 ק"מ (מתדלק כאשר המחוג מגיע לטווח האדום במד הדלק) ל-670 ק"מ.

מדידה רלוונטית היא ק"מ/ל'. אם רב הנסועה שלך היא בעיר עם פקקים אז הצריכה שלך תורע בהתאם.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

היטי אוטומט שלי נוסעת רוב הזמן בפקקים בין תא נתניה וחזרה.

צריכת הדלק קבוע עם בדיקה ע"י איפוס שעון ומילוי מיכל - כ 11 קילומטר לליטר.

בנהיגה אני נוסע לא הכי רגוע אבל עדיין לא לוחץ מאד.

בנסיעות סופ"ש לטיולים עם 4 איש וציוד - מעט פחות. לא ניתן הרבה פחות לדעתי מכיון והרכב בעל משקל עצמי גבוה יחסית.

Kia Niro 2017

פורסם

הכי פשוט, מה מחשב הדרך אומר על צריכת הדלק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אכן, זה מה שניסיתי לרמוז.

עברו כבר לפני 20 שנה הימים שמחשב הדרך היה לא מדויק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום חברים

אז ככה, מילאתי מיכל מלא רוב הנסיעות הם בתוך העיר, אולי איזה 3 נסיעות שנסעתי מחוץ לעיר. נדלקה הנורה של הדלק לאחר 400 קמ בלבד.

זה נשמע הגיוני או לא???

לפני שהחלפתי מצמדים לא היה ככה...

אשמח לשמוע תגובות בנושא זה ואשמח לדעת כמה קמ אתם עושים עד שנדלקת לכם הנורה של הדלק

פורסם
היטי אוטומט שלי נוסעת רוב הזמן בפקקים בין תא נתניה וחזרה.

צריכת הדלק קבוע עם בדיקה ע"י איפוס שעון ומילוי מיכל - כ 11 קילומטר לליטר.

אם לפי המדידה שלך אתה מקבל צריכת דלק של 1:11 אז זה אומר 9 ליטר ל100 ק"מ

 

לפחות אצלי המחשב תואם לבדיקה.

11 ליטר ל100 קילומטר בד"כ.

אם המחשב דרך אומר 11 ליטר ל100 ק"מ זה אומר 1:9

 

כנראה שאחד מכם טועה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אם לפי המדידה שלך אתה מקבל צריכת דלק של 1:11 אז זה אומר 9 ליטר ל100 ק"מ

 

 

אם המחשב דרך אומר 11 ליטר ל100 ק"מ זה אומר 1:9

 

כנראה שאחד מכם טועה.

 

שנינו טוענים אותו דבר - טעות כתב ולא אישיות מפוצלת....

הכוונה היא צריכת דלק של 1 ליטר ל 11 קילומטר. המחשב מראה 9 ליטר ל 100 קילומטר, שזה 11 נקודה 1 קילומטר לליטר.

Kia Niro 2017

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...