Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרחי זהו פשוט שם המשפחה שלי...שמי הפרטי חן,אבל אף אחד לא קורא לי כך...כולל בני משפחה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

NightHummer אין ממש משמעות מיוחדת לשם הזה כמו לכמה אנשים פה אבל אם מישהו ראה פה BLADE 2 אז הייתה שם דמות עם השם הזה שאגב אמרו שהיא נוראה דומה לי כשאני מוריד את כל השער

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

למה?

אממממ..

ככה 8)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
פונטו ספייס, האוטו שבבעלותי.....

 

ספייס רושמים- spice.

ואחרי כמעט 400 הודעות גילית לו?

למה המציאו את המילון?

 

וחזרה לנושא:

Eli-במקורו שם תנ"כי מכוער שנובע מהשם אליהו שהוא שם עד יותר מכוער.

172-מספר הסוסים הצוהלים מתחת למכסה.

פורסם

תאמת הסיפור הוא קצת מוזר!

 

אני משתמש במחשב עוד מלפני שהמציאו את הWINDOS הראשון

אבל לרשת חדרתי ממש באיחור של המון שנים!

כמובן שבייחד עם המודם הראשון שלי והכניסה לרשת רציתי ללמוד כמה שיותר על

הרשת וקצת הגזמתי וזה עבר להאקינג והכרתי המון המון אנשים ברשת

והיו לי כמה כינויים קבועים שכולם הכירו.

אז לפעמים ההיתי צריך להרשם לכול מיני מקומות ולא רציתי שאנשים

שאני מכיר בעולם האקינג ידעו שזה אני, אז המצאתי בכמה וכמה מקומות

כול מיני כינויים עד שבאיזה מקום כתבתי NO NICK אבל השם הזה היה קצת משעמם

אז הוא הפך ל No Nick.inc

ועכשיו בכול מקום שלא קשור להאקינג אני No Nick.inc

 

אמרתי שזה סיפור מוזר לא? :lol:

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

a.c זה קיצור השם שלי באנגלית,והוא גם מופיע על המספר רישוי של האוטו הפרטי שלי.

האייקון בצד בעצם מסמל את הכינוי האמיתי שלי שזה קונדסון[ולא שוטר למי שאולי חשב! :x ],וכבר נרשמתי בשם קונדסון לאתר,אבל משום מה,היה איזה תקלה קטנה ברישום.

בכל אופן,קונדסון,בגלל שזה הכינוי שחברים שלי נתנו לי,יותר בגלל הצחוק שלי,שדי דומה לצחוק של קונדסון [האמת שהוא דומה יותר לזה של גרגמל],וגם בגלל מעשי הקונדס שהייתי עושה כשהייתי קצת יותר צעיר ויפה :lol: .

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

דיהוו דיהוו

לא יודע מה רע כל כך בדיהוו, אחלה רכב תאמת למחיר שלו.

חבל שיורד להם איזה 800 שקל ממוצע כל חודש מהמחירון :mad:

אבל הכינוי שלי זה בגלל שזה האוטו שלי ושמור ומושקע בקנאות, צחקו אם בא לכם :)

בכל מקרה אני יודע שרושמים daewoo

אבל רשמתי deawoo racer

דיהוו עם מבטא גרמני אם תנסו לקרוא את זה ככה 8)

אז יום טוב

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

טוב אצלי זה די ברור

אין הרבה מה להסביר

אין אוטו עדיין וגם רשיון אין (עוד קצת עוד קצת לסבול ואפשר להתחיל ללמוד)

ואני פשוט אוהב לנצ'יות למניהן אז פשוט בחרתי ב-deltaHF שהיא אחת המכוניות הכי מדהימות לדעתי

אולי מתישהו זה ישתנה, כשיהיה לי רשיון זה בטח יהיה ZX משהו

האוטו הראשון שאני הולך לקנות (רוצה בכל אופן) זה וולקן 1.9 כמובן שזה יהיה אחרי התנסות של זמן מה בZX 1600 של ההורים :twisted:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

השם TATLISES

זה שם המשפחה של הזמר הטורקי-IBRAHIM(בין הזמרים הכי מצליחים בטורקיה ובסביבה)

שהיה בארץ בכמה הופעות(היה יפה ומפוצץ)...

זמר טוב,מומלץ!

 

{IBRAHIM TATLISES}

פורסם

fbi = federal bureau of investigations

אממ קראתי לעצמי ככה כי אני מעריץ את המשטרה על הפעולות אכיפה שהם עושים בארץ ועל כמות הדוחות שהם נותנים ובע"ה הם ימשיכו לתת דוחות נקודות שלילות וכו .

אתם לא מתכוונים להעיף אותי מפה נכון ?

חחחח סתם , סתם רציתי לקרא לעצמי fbi משום שזה הכינוי שלי באנטרנט מאז ומתמיד

ניסן אלמרה 01' 1800


×
×
  • תוכן חדש...