Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ת'אמת, ב 16.4.2000 ירדתי לזרוק את הזבל וראיתי שהפח בבניין שלנו מלא אז הלכתי לבניין ליד לזרוק אצלהם את הזבל, וועד הבית היה למטה באותה העת וצעק עליי אז סגרתי לזקן את הדלת על הרגל והלכתי. למחרכת הבן שלו חיכה לי למטה וניסה לתפוס אותי כדי להרביץ לי אז מה עשיתי רצתי למעלה במדרגות והוא רדף אחרי ואני התחבאתי מתחת לשטיח של השכנה כשהוא עקף אותי ואז יצאתי וירדתי למטה איך שחיתי את הכביש דרסה אותי משאית של נסטלה מוטי ואושפזתי בבית חולים אחרי איזה חודש שהייתי שם חזרתי הביתה והלכתי לישון במיטה שלי

איזה בוקר אחד קמתי והלכתי לעבודה (כמידי בוקר) וגלשתי לי באינטרנט לתומי ואז שיניתי את השם שלי לבנצי.

זהו..... ממש סיפור יפה.

haters will hate

פורסם
ת'אמת, ב 16.4.2000 ירדתי לזרוק את הזבל וראיתי שהפח בבניין שלנו מלא אז הלכתי לבניין ליד לזרוק אצלהם את הזבל, וועד הבית היה למטה באותה העת וצעק עליי אז סגרתי לזקן את הדלת על הרגל והלכתי. למחרכת הבן שלו חיכה לי למטה וניסה לתפוס אותי כדי להרביץ לי אז מה עשיתי רצתי למעלה במדרגות והוא רדף אחרי ואני התחבאתי מתחת לשטיח של השכנה כשהוא עקף אותי ואז יצאתי וירדתי למטה איך שחיתי את הכביש דרסה אותי משאית של נסטלה מוטי ואושפזתי בבית חולים אחרי איזה חודש שהייתי שם חזרתי הביתה והלכתי לישון במיטה שלי

איזה בוקר אחד קמתי והלכתי לעבודה (כמידי בוקר) וגלשתי לי באינטרנט לתומי ואז שיניתי את השם שלי לבנצי.

זהו..... ממש סיפור יפה.

 

 

:screwy:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

אני בכל מקרה נורא אוהב את קו המחשבה שלו.

 

 

אז אני הנסיך.

 

 

כמו המסה של מקיאוולי.

 

 

וזהו.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני בכל מקרה נורא אוהב את קו המחשבה שלו.

 

 

אז אני הנסיך.

 

 

כמו המסה של מקיאוולי.

 

 

וזהו.

אחי הניק שלך נשמע כמו איזה ניק של ילד חרמן מהצ'אט של נענע.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אישפוז, השם משתמש שלך,

זה בגלל שאתה זקוק לאישפוז,

או כי אתה the pussy man - איש פוס... :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

השם שלי נשאף ממקום דיי דבילי אבל אני אוהב את הניק הזה ואת הצורה שהוא נכתב...

 

הוא ממשחק RPG אחד אם לא הכי טוב שיצא מעולם והוא baldurs gate אין על המשחק הזה... עכשיו הניק שלי זה השם של שר הצבא של הרע... כמה נחמד אה? :p

למה? ככה!

פורסם
אישפוז, השם משתמש שלך,

זה בגלל שאתה זקוק לאישפוז,

או כי אתה the pussy man - איש פוס... :wink:

למה? אני אוכל עוד המון דברים חוץ מפוסי? למעשה אני אוכל הכל חוץ מחצילים ותרופות הומיאופתיות.

 

ואגב, באמת באנגלית K9 זה כינוי לכלבים.

זה בא מתוך זה שהשם המדעי למין הכלבי הוא canine.

תריץ חיפוש על K9 בגוגל ותראה שכל מה שעולה לך זה אתרים על כלבים.

פורסם
אישפוז, השם משתמש שלך,

זה בגלל שאתה זקוק לאישפוז,

או כי אתה the pussy man - איש פוס... :wink:

למה? אני אוכל עוד המון דברים חוץ מפוסי? למעשה אני אוכל הכל חוץ מחצילים ותרופות הומיאופתיות.

 

ואגב, באמת באנגלית K9 זה כינוי לכלבים.

זה בא מתוך זה שהשם המדעי למין הכלבי הוא canine.

תריץ חיפוש על K9 בגוגל ותראה שכל מה שעולה לך זה אתרים על כלבים.

 

אישפוז וRS6 ממש כמו שני אחים שהופרדו בלידה!!!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אמממממ......

למה zom?

 

כי...

בתחילת 2000 בערך התחלתי לגלוש(הייתי בן 12 וחצי בערך) ולא הייתי ממש גולש בפורומים.

ואז...יום אחד גלשתי בתפוז.....וחיפשתי שם משתמש,

טל- תפוס(דה..)

טל לוי- תפוס.

Tal- תפוס...

ובקיצור איזה 10 דקות חיפשתי שם משתמש,

ואז.....

המצאתי שם משתמש גיאוני:

zom- קצר ויפה 8)

ומאז, בכל מקום(כמעט)השם משתמש שלי זה zom.

"אם לא תעצור בתמרור עצור, משהו אחר כבר יעצור אותך

 

Motor4Sale- לוח רכב ישראלי


×
×
  • תוכן חדש...