Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יודע יואב הקוביה שלך נראית ממש טוב

 

לא עושה בעיות מרובות אחרי 18 שנות פעילות?

 

תודה אח, אבל לצערי אני מודה שכן היא עשתה, לפני הסדרת חידושים שהרבצתי עליה..:

לקרוא ולבכות על החור בכיס! :bigcry:

 

(1) תושבת גיר חדשה

(2) בולמי זעזועים חדשים

(3) בלמים חדשים (ברקס)

(4) סטרטר חדש (מקורי)

(5) בדרך להחליף שמשה קידמית (סדוקה)

(6) ובדרך להחליף דוד אחורי..

 

אבל עכשיו בלי עין הרע היא נוסעת פ33ה, באמת אין תלונות, נהנה מכל רגע (עד כמה שאפשר להינות מוולוו 86) :ok:

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה bmw????

 

כי יש לי מחלה נפשית קשה מאוד שגורמת לי לאהוב את כל מה שקשור לחברה הזאת.. עד כדי כך שכל ב.מ.וו שאני רואה בכביש אני מסתכל, מנתח, מזיל דמעה ומתחיל לחשב כמה כסף אני צריך עוד לחסוך עד שתיהיה לי 760 חדשה משלי...

 

פשוט מטורף על הבימרים מבוואריה!!!!

פורסם

אצלי ה-BOY הוא לא ילד כמו שחושבים, אלא הוא בן.

 

פשוט השם שלי הוא בן, ולא רציתי לקרוא לעצמי "בן אאודי"

 

אז קראתי AUDI BOY

 

מקורי? לא! :twisted:

פורסם

White-Night .........

לילה לבן ...

 

תוכנית רדיו שאהבתי ולא יכולתי לישון אלא כשאני שומעאת המוזיקה שהשמיעו ...

עד עכשיו אני רק ישן עם מוזיקה ברקע .......

 

וזה נתקע לי בראש אז זהו שם המשתמש שלי ברוב במקומות !!! :twisted::twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אז ככה...

יש לי סתם פונטו 60 כוח סוס (אבל כל סוס איטלקי)

ואני מת על הפונטו GT אז קראתי לעצמי פונטו GT...

פשוט לא? :lol::lol::lol:

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
maxijazz זה סולן של faithless ושמי max

ואני חולה מוזיקה וחברים שלי כורים לי כחה כפר הרבא זמן 8)

 

זה בכוונה?!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
איזה שמות מוזרים יש לאנשים...

 

(בלה בלה, בלה בלה בלה)

 

....או שבעצם לא. :p

 

הייתי בטוח שאתה קרוי על שם הדבר הנועז,

המשחרר,

הנועז מכל,

תגלית האלף,

הדבר המושלם ביותר בעולם,

הנועז מכל,

שגורם לכל גבר לחייך,

בעלם מרקם נעים וקריר,

שהופך כל משב רוח קליל למשגל עולמי,

אין, זה פשוט הדבר הכי טוב שיש,

ולא לשכוח- הנועז,

לא ניתן לדמיין את חיינו בלעדיו.

 

ובשביל ש-RS6 לא יגיב ( :twisted: ),

הדבר שהכי מאוורר את האשכים...

 

ה-בוקסר:

 

patagonia.capilene.sw.boxers.jpg

חמרמיר סומלי מצוי? זה מדליק אותי!

פורסם

לי לעומת זאת - ובצינעה רבה-

קוראים רועי-ויש לי אחיינית שקוראת לי רועיקי אבל לפני שהיא דיברה שוטף היא קראה לי -

פיקי

 

זהו


×
×
  • תוכן חדש...