Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רון וינר מהווה ראשי תיבות, שמי האמיתי הוא אלי קופטר

 

ארשי התיבות של רון וינר:

 

ר- ראש

ן - ו

ן - נלך

ו - ו

י - יהיה

נ- נמק

ר- ראשון.

 

מדובר מציטוט מספר זן ישן הנמצא במקדש מבודד בבנגלדש שם ביליתי את ילדותי בין עשרות 106 ראלים לא טחונות וללא שאסי( משם גם הגיע שלי, בודדה מסוגה בארץ הקודש)

פורסם

השם oyway הגיע כי אבא שלי כשהוא נרשם לnapster הוא רצה לרשום oyvey אבל הוא התלבלב ובטעות כתב oyway וכולם הכירו אותי בתור oyway שם אז זה נשאר

אני שונא את הקיץ!

פורסם
השם oyway הגיע כי אבא שלי כשהוא נרשם לnapster הוא רצה לרשום oyvey אבל הוא התלבלב ובטעות כתב oyway וכולם הכירו אותי בתור oyway שם אז זה נשאר

 

אוי ווי בהחלט

Rikshanoam-R

פורסם
"אתה רואה את ה-911 הזו במסלול האמצעי, אופס, זו שעקפנו עכשיו? אני חושב שהוא היה על 250, בערך. תעזוב את המראה, הוא לא יתקרב אליך היום. לא היום"

אהלן אהלן!! אחד הציטוטים האהובים עלי ביותר מגליון 167, ינואר אלפיים!

כתבה נחמדה על למבורגיני דיאבלו GT.

:puzzled:
פורסם
השם oyway הגיע כי אבא שלי כשהוא נרשם לnapster הוא רצה לרשום oyvey אבל הוא התלבלב ובטעות כתב oyway וכולם הכירו אותי בתור oyway שם אז זה נשאר

 

דווקא "גוועלד" יותר מתאים... :wink:

 

:D

אני בעד "אוי - א- ברוך " :wink:

פורסם

אוקיי, עכשיו תורי . . .

 

קודם כל, השם שלי הוא לא שגיעט חטיב :wink: !!!!!!!

אני את דרכי התחלתי בפורום מכוניות בתפוז, בתפוז השם REDROSE היה תפוס ולכן בחרתי ב-REDROZE ו-ROZE זה ההתחלה של שם המשפחה שלי . . .

 

בעתיד יכול להיות שהניק ישונה ל"אופל מנטה" או רכב אחר שיהיה בבעלותי . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתחילת גלישותי באינטרנט חפצתי בשם compy אך התברר לי עד מהרה שברבים מאתרי חו"ל הינו תפוס, והפשרה היתה על הנוכחי.

compy היה אמור להיות ניקי מקוצר של computest.

באתרים אחרים יש לי גם ניקים אחרים.

VOG-אתר משחקי או-ליין-אני מופיע כ-INTER_ACTIVE.

ובנטקינג ז"ל הייתי-טסטר.

 

עמית

yo

אני הייתי האדמין של נטקינג בשרתים של הצ'אט :lol: .

פורסם

ראלימן.

 

לפני שנה פחות 6 ימים הייתה ההודעה הראשונה שלי בווי נט (היו זמנים..). ההודעה הראשונה הייתה בנוגע ל205 GTI. ממתי שאני זוכר תמיד הוקסמתי ממנה. ה205. בייחוד ה-T16. על T16 עוד לא חלמתי על לשאול אז המקורבת שלה זכתה בשאלה.

 

תמיד תמיד אהבתי ראלי ובמיוחד את ה205 ואחותה הצעירה יותר ה206 WRC. ה206 היא החלום הורוד, רטוב, מתוק וכו' שלי. הייתי מוכר כליה בשביל זה. אז ראלי, תוסיפו מן.

 

אגב עוד חלום זה להיות ליד ראלי. אם כבר חלום אז במקרה להחזיק קרטון ושה206 תשפריץ עליו בוץ כמו בפרסומת ההיא...

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

קודם כול שלום לכולם , אני דיי חדש פה ..

אבל הכינוי שלי מעניין...

שוקולד מריר..

איך הגעתי לזה...

אני מאוד אוהב שוקולד , ממש ממש ממש ממש אוהב שוקולד

במיוחד קינדר , אבל לא נעשה פרסומת...

על כול פנים

בעבר הכינוי שלי היה "שוקולד שלי"

בגלל שאני ממש אוהב שוקולד , וחברה שלי קראו לה שלי...

עכשיו הכינוי הוא שוקולד מריר , בגלל שחברה שלי לשעבר שלי

זרקה אותי ( שהיינו בחול... ) ועכשיו שמי הוא שוקלד מריר

למרות שאני לא אוהב שוקולד מריר בכלל ,אין כמו שוקולד מתוק

ומלא סוכר... שהורס את השניים!!!!!

פורסם

טוב חברה, הכינוי שלי הוא מן הסתם חשיבה מקורית (לכל מי שחושב אחרת).

פשוט הייתי צריך לחשוב על כינוי מוזר (אך יפה) וישר עלה לי בראש משהו בסגנון הזה. עד שהגעתי איכשהוא לשם הנוכחי.

:) אז אני הפנצטה - שתלשה כוכב.

אני חושב ברצינות לכתוב את השם הזה על המכונית הפרטית שלי בעתיד (אין תוכניות בינתיים). כמובן לא בצורה ערסית, אלא משהו שיתאים לאוטו... :D

ולכל המעוניינים - שמי ארז. :wave:

פורסם
בתחילת גלישותי באינטרנט חפצתי בשם compy אך התברר לי עד מהרה שברבים מאתרי חו"ל הינו תפוס, והפשרה היתה על הנוכחי.

compy היה אמור להיות ניקי מקוצר של computest.

באתרים אחרים יש לי גם ניקים אחרים.

VOG-אתר משחקי או-ליין-אני מופיע כ-INTER_ACTIVE.

ובנטקינג ז"ל הייתי-טסטר.

 

עמית

yo

אני הייתי האדמין של נטקינג בשרתים של הצ'אט :lol: .

ובעינייני נוסטלגיה של נטקינג:

האם יש למישהו את הסרטון של הערס של השש-בש של נטקינג :?:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ראלימן.

 

תמיד תמיד אהבתי ראלי ובמיוחד את ה205 ואחותה הצעירה יותר ה206 WRC. ה206 היא החלום הורוד, רטוב, מתוק וכו' שלי. הייתי מוכר כליה בשביל זה. אז ראלי, תוסיפו מן.

 

 

 

ראלימן

 

כליה היום שווה 80 אלף שקל !!!! ואפשר להסתדר עם אחת ... :-)


×
×
  • תוכן חדש...