Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קוראים לי גיל זייפר...

לכן GiLz

אם עדיין מישהו לא הבין..טוב אם מישהו לא הבין עדיף שלא יכתוב את זה פה :wink:

פורסם
כי אני אורן ויש לי 205 .... מסובך אהה...

 

 

וכמה מסובך היה עד שהגעת לשם הזה?

:roll:

 

חיפשתי קצת ומצאתי משהו: (שים לב לתאריכים!!)

 

--------------------------------------

ICQ History Log For:

XXXXXXXX R לירן 106

Started on Jun 01 19:26:38 2002

--------------------------------------

 

ORaN 06/01/20 19:31 בכמה ניתן היום להשיג ראלי במצב טוב ?

 

R לירן 106 06/01/20 19:32 תלוי איזו

גמורה לא בעיה להשיג

החוכמה להשיג בצב טוב

ואז יהיה לך לשקיע עוד 10 אלף מהצד

כמו שלי היה !!

 

 

R לירן 106 06/01/20 19:32 אולי תקנה ממני עוד שנה מי יודע

אני עובר כמו שאמרתי למשהו רציני

 

ORaN 06/01/20 19:33 מזה רציני ? אימפרזה? סופרה? :)

 

R לירן 106 06/01/20 19:33 מה שיש מתחת לשם שלי באייקון

 

ORaN 06/01/20 19:33 TT ?!

 

 

לירן ... איפה ה TT ? מתי אני קונה ממך את הראלי ? :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

באופן מפליא, ולפי מה שאני זוכר כי זה היה ממש ממש ממש (כפול 10 בחזקת 14) מזמן, פשוט נתתי מכה עם האצבעות על המקלדת וזה מה שיצא

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

טוב אז כל הסיפור בנוגע לשם שלי מתחיל כשאמא שלי שלחה אותי בהיותי בן 4 לגן של הגננת לאה היא פתחה לי את הדלת ואמרה לי זה יהיה הגן החדש שלך כמובן שאני מאד שמחתי והלכתי לשחק עם כל הילדים..... אבל כל זה לא קשור !!

 

לשם שלי אין משמעות ואין שום סיפור מיוחד פשוט סתם עוד שם.... :lol::lol:

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

השם שלי בא מכך שאני מאוד חולה על הכלי שנקרא פרארי, ואני מת להיות נהג המבחן ל פרארי

אז זהו השם הנבחר ..

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

של השם שלי הוא דיי פשוט:

 

כמו שיש RACER : שזה המקצוע (RACE) והוסיפו לו ER

אז אני המצאתי RALLYER : שזה המקצוע (RALLY) והוספתי ER

 

וזה מיוחד! :lol:

אני היחיד ברשת שככה קוראים לי, ואם תחפשו RALLYER בגוגל, תמצאו הודעות שלי ממוטוקאר

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
של השם שלי הוא דיי פשוט:

 

וזה מיוחד! :lol:

אני היחיד ברשת שככה קוראים לי, ואם תחפשו RALLYER בגוגל, תמצאו הודעות שלי ממוטוקאר

 

:lol::lol::lol:

 

חיפשתי באמת וזה מה שמצאתי :loco::loco:

פורסם

פאנק ליידי .

 

פאנק - כי אני חולה על מוזיקת פאנק.

וליידי כי זה בא קצת בסתירה וסתם כי זה נשמע חמוד.

והשם שלי בתפוז זה the fire girl - כי אני אוהבת אש.

ובעוד כמה מקומות השם זה - miss revolution. כי צריך מהפכה! חח :silly:

 

ואגב, אני חדשה פה... :wave2:

פורסם

MCYOSSI....

 

לפני חצי שנה הכנתי כמה מיקסים בתוכנת EJAY מי שמכיר......

 

חבר שלי שהוא DJ שמע והתלהב וקרא לי מבלי לחשוב הרבה קרא לי MCYOSSI....

 

MC זה כמו DJ בימים אלה אני מנסה ליצור קשר עם רדיו BU99FM כדי להשמיע אותו ברדיו....

 

תחזיקו לי אצבעות...

 

ו - Yellow Hooligan

 

פשוט התלהבתי ממה שהם עשו לשמעון גרשון והשם כ"כ חזק .... אין הרבה סיבות פשוט

 

הלב אומר...

I should win a fucking AWARD for being me

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ראיתי את ההודעה רק עכשיו- השם ICEMAN

 

מאז ומעולם אני זוכר את עצמי כ-ICEMAN ברחבי האינטרנט. גם ב-ICQ בזמן שכולם

 

מחליפים את הכינויים שלהם לעיתים תכופות אני נקרא כבר 7 שניםICEMAN. בכל מקרה

 

השם לקוח משני מקומות, הראשון כמובן מ-TOP GUN, שם היה טייס שכונה כך, השני הוא

 

הכינוי לדורון שפר כששיחק במדי מכבי ת"א.

 

אדם.


×
×
  • תוכן חדש...