Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התקציב שלך? כמה אתה מוכן להשקיע בוקס?

יש המון סוגים בכל מיני מחירים שונים, תן פרטים..

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

100-150 שקל

מדובר על רכב חדש בצבע לבן.

אם יש נוזלי שנותן תוצאה כמו ווקס רגיל אז זה גם בא בחשבון.

תודה

פורסם

לדעתי מבחינת מחיר + כמות + איכות זה POWER LOCK :

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

 

אם יש לך אפשרות קניה מאיביי , אז יש את קולינייט ( הרבה משבחים אותו פה ובחו"ל ) :

http://www.ebay.it/itm/Collinite-Insulator-Hi-Gloss-Winter-Wax-16-oz-/120636141821?pt=Motors_Automotive_Tools&clk_rvr_id=638331366220

פורסם
לדעתי מבחינת מחיר + כמות + איכות זה POWER LOCK :

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

 

אם יש לך אפשרות קניה מאיביי , אז יש את קולינייט ( הרבה משבחים אותו פה ובחו"ל ) :

http://www.ebay.it/itm/Collinite-Insulator-Hi-Gloss-Winter-Wax-16-oz-/120636141821?pt=Motors_Automotive_Tools&clk_rvr_id=638331366220

 

 

ה POWER LOCK יתן ברק ? אתה מכיר את ה COLOR LOCK ?

יש הבדל ביניהם ?

פורסם

POWER LOCK - אוטם צבע .

COLOR LOCK - ווקס .

 

אוטם צבע ייתן לך הגנה לאורך זמן (גם ברק ) .

ווקס הדגש העיקרי שלו לתת את העומק \ הברק .

 

אם אתה בוחר ללכת על מנזרנה ^ , תלך על POWER LOCK .

ה- COLOR LOCK הוא לא חובה , הוא רק למי שחסר לו את אותו עומק \ ברק שרק ווקס יכול לתת .

פורסם

באחד הסרטונים junkman 2000 מציין כי הפעולה שגורמת לברק הגובהה היא דווקא ביצוע פוליש (כמובן בצורה נכונה) ולאו דווקא הווקס.

אני אישית לא חסיד של ביצוע פוליש אם מצב הצבע טוב, אבל מה שנכון נכון ולכן, אם אתה רוצה ברק עמוק- קודם כל פוליש בצורה נכונה ורק אז מריחת שכבות הגנה על מנת לשמר את הברק.

הווקס גם ייתן ברק אבל לא בטוח שהברק הזה יישאר לאורך זמן.

כמובן, הכל תלוי במצב צבע הרכב (למשל אם יש SWIRLS או לא).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
POWER LOCK - אוטם צבע .

COLOR LOCK - ווקס .

 

אוטם צבע ייתן לך הגנה לאורך זמן (גם ברק ) .

ווקס הדגש העיקרי שלו לתת את העומק \ הברק .

 

אם אתה בוחר ללכת על מנזרנה ^ , תלך על POWER LOCK .

ה- COLOR LOCK הוא לא חובה , הוא רק למי שחסר לו את אותו עומק \ ברק שרק ווקס יכול לתת .

 

 

 

 

קניתי את ב PL אתמול בהמלצתכם יחד עם פד. כמה צריך לשים בכל אזור באוטו ? והבנתי שמחכים עד 20 דקות לפני שמסירים את החומר עם מגבת מיקרופייבר ?

עריכה אחרונה על ידי biot
ציטוט
פורסם

ממש מעט, נקודה קטנה תספיק לגג שלם.

רצוי לעבור עם פנס ולראות שבאמת יש על כל הגג חומר (צריך שכבה ממש דקה אבל שהכל יהיה מכוסה), אם אתה לא מצחיח לראות אפשר לעשות שכבה שניה לאחר כמה שעות ע"מ לוודא כיסוי מלא.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...