Jump to content

biot

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי biot

  1. תודה לשניכם Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. איך עושים את ההסבה הזו ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. בוקר טוב לאשתי יש רכב ליסינג מהחברה, ומסתבר שהיא צולמה נוסעת בו 23 קמש מעל המותר (103 במקום 80). הדוח הגיע לחברה שם מצויין כי החברה נקנסה ב 3000 שח ו 8 נקודות מה עושים במצב כזה ? מעבירים את הדוח שיהיה על שם אשתי ? מישהו אמר לה שהקנס יומתק כדאי לה להשפט ? זו עבירה ראשונה שלה תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. ייבוש לא טוב של מים אחרי שטיפה. לכן אני גם לא מבין אם נוצרה אבנית או טיפות מים יבשות שמסרבות לרדת Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. חומץ לא עזר מה זה בדיוק spot remover Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. שלום שאלה - איך להסיר אבנית מחלונות ? ניסיתי עם נוזל לניקוי חלונות וזה לא עזר. לנסות עם סילית או מסיר אבנית אחר ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. תודה על הלינקים Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. שלום מישהו יכול לשלוח לי בבקשה לינק למגבות לניקוי שמשות ? היו לי מהקוריאני אבל לא מוצא אותן באיביי תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. שאלה לאלה שקיבלו את הרכב: האם אתם מבצעים הרצה למנוע ? אם כן - איך ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. צבע לבן ותודה רבה !! Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. בוודאי...[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. תודה לכולם. אכן פניתי לחברה המבטחת וקיבלתי את הטופס Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. אצור איתך קשר בפרטי לאחר קבלת הרכב (אם זה בסדר מבחינתך...) Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. מצפה לקבל את שלי שבוע הבא... Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. שלום אני לפני קבלת רכב חדש מהסוכנות. את הרכב החדש אני רוצה לבטח בסוכנות אחרת, אולם הסוכן הקודם ״מתעכב״ במסירת טופס העדר תביעות תוך מתן סיבות שונות ומשונות. האם יש דרך להשיג טופס זה בדרך אחרת ? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. מישהו קיבל כבר את הרכב ? או יודע מה סטטוס המסירות ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. יש דעות לגבי הסאונד של המנוע לעומת הג׳ולייטה ? בג׳וליה הסאונד מרגיש לי מעט אנמי... Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. הלוואי Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. מעניין אם גם לג׳וליה יעשו כזה ארוע Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. biot

    זיכוי על רישיון רכב

    תודה לשניכם Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. שלום מכרתי את הרכב לדילר במסגרת עסקת טרייד אין. האם אני זכאי לקבל זיכוי על רישיון רכב בתנאים כלשהם ? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. אפשר לינק למקציף מאליאקספרס ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. תודה היו תקדימים כאלה ? אני שמעתי על מקרה אחד... Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. מישהו ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. שלום רציתי לקבל חוות דעת על הפולישר הזה : http://www.buy2.co.il/o/13b46629-a275-4d4a-aa28-3457601b3eeb?utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=BUY2_NATIONAL_23_05_2016 אני מייעד אותו למריחת אוטם / ווקס זה מתאים לכאלו עבודות ? מה גודל הפדים ואיזה פדים צריך למריחת אוטם/וקס ? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...