Jump to content

biot

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי biot

  1. אז בעצם כדי לקבל אפקט הקצפה כמו שצריך, אסור למלא את המקציף עד הסוף (במקרה שלי מרולקס, 2 ליטר) ?
  2. קניתי מזמן כשעוד היה במלאי. זה מקציף לך כמו שצריך ?
  3. שלום יש לי שתי שאלות: 1. קניתי מרולקס, פיית אואזיס והאני-דיו. מילאתי את המרולקס ב 2 ליטר מים עם בערך 20 מל האני-דיו, אבל משום מה לא יוצא קצף בכלל. רוקנתי ומילאתי שוב עם 30 מל האני-דיו ואותו סיפור. עיצות ? 2. יש לי את המשאבת מים לשטיפה שמתחברת למצת של האוטו. הכנסתי את צינור הכניסה לג׳ריקן מים, חיברתי את הצינור הכתום ליציאה (יש לציין שמשום מה זה אי אפשר לנעול אותו בקליק למשאבה), חיברתי מתח, המשאבה מרעישה אבל אין מים...גם כשניתקתי את הצינור מהיציאה לא היו מים. מה זה ?
  4. זה טופס שמצרפים בדרך כלל למוצרים כימיים. הטופס אומר מה המרכיבים של המוצר. אני רוצה להזמין אותו, אבל מאסטופ (חברת השילוח) מבקשת את הטופס. אפשר לדעת ממי הזמנת בעבר ?
  5. שלום מישהו פעם התנסה בלהזמין HONEYDEW מחו"ל ? אני הבנתי שצריך לצרף למשלוח טופס MSDS. מישהו הזמין וזה הגיע אליו כמו שצריך ?
  6. אוקיי וצריך לשפשף אותו קודם על חלון רטוב או שאין צורך ? צריך גם להרטיב את החלק השחור לפני עבודה על הפח ?? תודה רבה
  7. עם איזה צד עובדים עם הנאנוסקין ? הספוגי יותר (כחול) או השחור (גומי..) ?
  8. שלום אז יישמתי אוטם של מנזרנה ואני מרוצה מהתוצאה, אבל יש לי כמה שאלות: כמה לחכות עד לשטיפה הבאה ? מתי אפשר ליישם שוב פלסטלינה ו-ווקס ? אוטם שמים פעם ב 3 חודשים ? המון תודה. אתם עוזרים המון!
  9. קניתי את ב PL אתמול בהמלצתכם יחד עם פד. כמה צריך לשים בכל אזור באוטו ? והבנתי שמחכים עד 20 דקות לפני שמסירים את החומר עם מגבת מיקרופייבר ?
  10. ה POWER LOCK יתן ברק ? אתה מכיר את ה COLOR LOCK ? יש הבדל ביניהם ?
  11. 100-150 שקל מדובר על רכב חדש בצבע לבן. אם יש נוזלי שנותן תוצאה כמו ווקס רגיל אז זה גם בא בחשבון. תודה
  12. שלום עד היום השתמשתי בווקס נוזלי ואני רוצה לעבור לווקס רגיל. מה ההמלצות ? תודה
  13. biot

    פינוק יום העצמאות מסמל"ת

    למה לא כל בעלי אלפא קיבלו את המתנה ? קניתי מהיבואן מודל 2014
  14. עד כמה זה קריטי לשטוף שוב אחרי פלסטלינה ?
  15. שלום כמה שאלות לגבי פלסטלינה: 1. האם צריך לשטוף את הרכב שוב עם מים וסבון כשמסיימים את התהליך של הפלסטלינה ? 2. ווקס עושים אחרי הפלסטלינה ? 3. כל התהליך של פלסטלינה טוב גם לאוטו חדש (2014) ? תודה רבה
  16. V. Ch הכבל והצינור מספיק ארוכים ? איפה אפשר למצוא ג׳ריקן בזול ?
  17. עוד שאלה: איך אתם מורידים את הסבון בסוף ? דלי שלישי ?
  18. תודה לכולם. ננסה מחר ונראה איך ייצא
  19. שלום ראיתי וקראתי על שיטת שני הדליים באינטרנט ויש לי שתי שאלות: 1. לפני שמשתמשים בכפפה עם הסבון לא צריך להרטיב את האוטו ?, ראיתי שעושים סחיטה לכפפה עם הסבון כל פעם מעל החלק אותו רוצים לנקות. זה מספיק ? 2. איך השיטה משתלבת עם פרה ווש ? (שמפו ושפריצר) תודה
×
×
  • תוכן חדש...