שלום
אני רוצה ליישם אוטם מנזרנה על רכב חדש (ג׳ולייטה תלתן) ויש לי כמה שאלות:
1. הכמות ששמים היא משהו כמו בגודל מטבע על אפליקטור (זה מה שהבנתי). הכמות הזו היא לכל הרכב או לכל פנל ?
2. קראתי איפשהו שהפנל צריך להיות רטוב. זה נכון ?
3. באיזה שלב משלבים את ה sonax bsd ? לפני או אחרי האוטם ?
עוד טיפים ?
תודה