Jump to content

biot

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי biot

  1. התכוונתי שהאפליקטור צריך להיות רטוב
  2. שלום אני רוצה ליישם אוטם מנזרנה על רכב חדש (ג׳ולייטה תלתן) ויש לי כמה שאלות: 1. הכמות ששמים היא משהו כמו בגודל מטבע על אפליקטור (זה מה שהבנתי). הכמות הזו היא לכל הרכב או לכל פנל ? 2. קראתי איפשהו שהפנל צריך להיות רטוב. זה נכון ? 3. באיזה שלב משלבים את ה sonax bsd ? לפני או אחרי האוטם ? עוד טיפים ? תודה
  3. מצאתי את המבשמים של זוהר דליה באיזו מכבסה בגני תקווה. אם אתה רוצה מיקום מדוייק תגיד.
  4. אתם לא שמים אפילו שפריצר עם onr וכמה מיקרו פייברים ?
  5. שלום איך אתם מאחסנים אביזרי ניקוי ״עזרה ראשונה״ בבגאז׳ של האוטו ? מה אתם עושים עם מגבות המיקרו פייבר ? אחרי כל ניקוי מעלים הביתה לייבוש ?
  6. שלום יש איזה חומר הגנה (סוג של אוטם) שיכול להגן על ג׳אנט שחור ממכות מדרכה או שריטות ?
  7. חיובי
  8. לא קיבלתי את הרכב עדיין
  9. שלום מישהו יודע אם צריך לעשות תקופת הרצה לג׳ולייטה תלתן חדשה ? אם צריך - איך בדיוק עושים את ההרצה ? תודה
  10. biot

    דעות על golf gti 2015

    הגולף נמכרת ב 209,000 לדגם ה dsg הקופרה תהיה במחיר כזה עם יותר אבזור ? לא מצאתי שום נתון לגבי אבזור או מחיר ברשת
  11. biot

    דעות על golf gti 2015

    המחיר של התלתן גבוה יותר והגולף מגיעה מאובזרת יותר
  12. biot

    דעות על golf gti 2015

    השאלה אם הקופרה תהיה בסדר גודל של ה gti מבחינת מחיר
  13. biot

    דעות על golf gti 2015

    יש לכם מושג לגבי המחיר של הקופרה ?
  14. biot

    דעות על golf gti 2015

    ג׳ולייטה 170 כ״ס
  15. שלום מעוניין לשמוע דעות מבעלים (במידה ויש כאלה פה) על golf gti מודל 2015 בעיקר על גיר ה dsg, אחריות אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב אגרסיבי וזה מה שאני מחפש. תודה
  16. מאיפה רוכשים את החומר ואיך קוראים לו בדיוק ? הוא אמור להבריק את האגזוז ?
  17. מה לגבי תיקון בספריי ?
  18. צבע קונים בטופקולור ? אין לי מכונה לפוליש, התוצאה תהיה בסדר ?
  19. בוקר טוב קמתי בבוקר וראיתי את הדבר הזה על הכנף איך לתקן את זה ? (אני מדבר על השריטה האנכית) אין חוץ ממנה שקעים בכנף עצמה
×
×
  • תוכן חדש...