Jump to content

biot

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי biot

  1. שלום התקלה של הרעש האקראי שהופיע לך קשורה בגיר ה DSG או שאין קשר ? יש רעש דומה (לפי התיאור שלך) אבל לא על רכב VAG
  2. מאיפה קונים ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. שלום המקרה שלי: קניתי רכב חדש מהיבואן באוגוסט. בינתיים עברנו ביחד כ 7500 קמ ו- 5 כניסות למוסך היבואן על תקלה שלא מצליחים לפתור. כל פעם שהרכב במוסך אני מקבל חליפי שעולה בערך שליש משווי הרכב שלי, נאלץ להסתדר איתו כשבוע עד שמסיימים ״לטפל״ בבעיה וחוזר חלילה. בינתיים הסטוריית הטיפולים של הרכב מצליחה למלא דף A4 מה שרוב הסיכויים יקשה עליי במכירה עתידית. מיותר לציין שאני כבר מיואש לגמרי. שאלותיי: האם מוגדר בחוק כמה מותר ליבואן ״לשחק״ בצרכן ? האם יש חוק שאומר סטופ ומאפשר לי לקבל רכב חדש ? יש לי פה קייס לתביעה (בינתיים קיבלתי הארכה של שנת האחריות) ? במידה ויש קייס לתביעה - איך מתחילים ? העדר הנאה מהרכב תופס במקרה הזה ? המון תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. שלום מאיפה קונים ראשי שפריצר לבקבוקים של chemical guys ? תודה
  5. שלום הפלסטיקה החיצונית ברכב שלי (רכב חדש) קיבלה סוג של גוון לבן, כנראה משטיפה לא נכונה או אובך או השד יודע מה... איזה חומר מומלץ לשים גם כדי להחזיר את הצבע השחור והברק וגם כדי להגן ? תודה
  6. שלום יש דרך לתקן את הלחצנים בתמונה (הם מתפקדים, פשוט נראים רע). מדובר על מרצדס SLK
  7. זאת אומרת שהקרוסים יושבים ליד הרמקולים ? כלומר ״בתוך״ הדלת ? אין לך כל מיני רעשים כתוצאה מזה ?
  8. רק שאלה - איפה שמת את הקרוסים ? YLKLN
  9. אחלה. תודה רבה
  10. תודה אבל לפי מה שראיתי אלה רמקולים שנראים יחסית פשוטים (1 way). אולי אתה מתכוון לשנתונים קודמים ששם היו רמקולים של bose
  11. שלום יש ברשותי ג׳ולייטה 2015 ואני רוצה לשפר את הסאונד שלה. יש לי זוג קומפוננט של פוקאל (לא זוכר את הדגם המדוייק), השאלה היא אם להשתמש בהם במקום הרמקולים והטוויטרים הקדמיים ? ואם כן - מה לשים אחורה ? אני מעדיף שלא לשים מגבר או סאב. המוזיקה שאני שומע היא בעיקר אלקטרונית. תקציב עד 2500 שקל. עוד שאלה - הבנתי שדיפון הדלתות נעשה עם ניטים מפלסטיק שאחרי שפותחים אותם צריך למצוא פתרון אחר לדיפון מחדש. מישהו מכיר את זה ? תודה לעוזרים
  12. אתה קודם מנגב את המנזרנה ואז שם bsd או שמתיז bsd ואז מנגב את שניהם ?
  13. אין לי נקודת חשמל קרובה פרט למצית של הרכב
  14. בוקר טוב מישהו מכיר מקום זול לקנות בו פרוז׳קטור לד נטען ליישום אוטם / פוליש ? תודה
  15. רק pdr לא צריך לבלוע שום צפרדע
  16. אולי כדאי שתלך ל pdr plus שיראה את המכה. יכול להיות שהתמונה מחמירה מדי. מקסימום שיעשה את המקסימום שהוא יכול ואולי זה יהיה מספיק טוב. אתה יכול לנסות להתקשר ליעקב אלטר שהוא דיטיילר שיושב בסגולה. לדעתי גם הוא עושה תיקוני pdr (אני אצלו אחה״צ, אולי זה יעזור לך מוראלית...[emoji6])
  17. שיהיה בהצלחה ! תעדכן עם תמונות של אחרי התיקון
  18. http://pdrplus.co.il/he/ הם יושבים באזור תעשייה סגולה ונותנים עליהם ביקורות מעולות. יש להם יכולת לתקן פגיעות כאלה ללא צביעה מחדש.
  19. biot

    ציטה c550

    מה אתם עושים נגד הניידות עם הדבורות והמולטינובה הניידת ? סומכים על ווייז ?
  20. אתה בעצם עובד עם שני ג׳ריקנים ושני דליים ? איך אתה מוריד את כל זה למטה ?
  21. מרחת את הסונאקס bsd כשהרכב יבש ? ניגבת עם מיקרופייבר לח ?
  22. הניגוב של החומר נעשה גם עם מיקרו פייבר לח ?
×
×
  • תוכן חדש...